#1
het fucked up recht systeem van nederland
Hoe voel je je nu, er op terugkijkend?Ik heb van me 19de tot 22ste eigenlijk elke dag onder invloed gereden, dan wel met een (softdrug) een heerlijk assitje
Om er op terug te kijken is nog erg vroeg ervoor, maar ik blijf me standpunt houde, ‘ je bent alerter en je rijdt minder opgefokt door een lekker assitje, dus in die zin heb ik vroeger altijd beter gereden dan dat ik nu doe ‘wel met de 4wheeler natuurlijk’Hoe voel je je nu, er op terugkijkend?
Of was het op je fietsje?
Alcohol is het gevaarlijkst in het verkeer omdat het je reactie vermogen aantast. Andere drugs zoals die van deze meneer hier boven zijn ook levens gevaarlijk maar wel minder gevaarlijk dan alcohol.En dan lees je dat er een goser waarachtig meer dan 7 x gepakt wordt met rijden onder invloed van meerdere middelen tegelijk!
En wat voor straf krijgt deze pipo?
Een lachertje!!
Het is wel minder erg. En hij is niet aangehouden omdat hij onverantwoord reed, (blijkbaar zijn er hele zeldzame uitzonderingen) Ik kan de rechter wel volgen.dat is geen excuus om dan maar onder invloed achter het stuur te zitten "omdat het minder gevaarlijk is"
TriestOm er op terug te kijken is nog erg vroeg ervoor, maar ik blijf me standpunt houde, ‘ je bent alerter en je rijdt minder opgefokt door een lekker assitje, dus in die zin heb ik vroeger altijd beter gereden dan dat ik nu doe ‘wel met de 4wheeler natuurlijk’
(ik keur t natuurlijk niet goed ! Behalve bij mezelf)
Maar is het het stuur van een motor, dan ben je een Mongol...Ik herhaal het ook maar: Je bent een fucking mongool als je onder invloed achter het stuur stapt.
Wat is een assitje? Acid?Om er op terug te kijken is nog erg vroeg ervoor, maar ik blijf me standpunt houde, ‘ je bent alerter en je rijdt minder opgefokt door een lekker assitje, dus in die zin heb ik vroeger altijd beter gereden dan dat ik nu doe ‘wel met de 4wheeler natuurlijk’
(ik keur t natuurlijk niet goed ! Behalve bij mezelf)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."