#1
En toch zijn er bosjes mensen die volkomen schijt aan de mogelijke gevolgen van rijden onder invloed hebben.
Een stijgende lijn zelfs!
Verschrikkelijk dit.
Het zal je maar gebeuren.
Een zwaar ongeval krijgen met/door iemand die onder invloed verkeert.
Mij is het overkomen...en daar word je niet erg vrolijk van!
Een stijgende lijn zelfs!
Verschrikkelijk dit.
Het zal je maar gebeuren.
Een zwaar ongeval krijgen met/door iemand die onder invloed verkeert.
Mij is het overkomen...en daar word je niet erg vrolijk van!