#1
Say whuuut. Wat een bombastische jonko 🧐.
Bombastisch? In de woorden van Geert: hoe kom ik hier weg?Say whuuut. Wat een bombastische jonko 🧐
Say whuuut. Wat een bombastische jonko 🧐.
Ben erg benieuwd wat hier uitgekomen is...
Topic starter @bas123 komt hier niet meer sinds april 2022 dus helaas zul je het niet van hem/haar horen.
Neem maar van mij aan dat het niet best is gelopen… Tis een kut-wet van thc maar met dagelijks blowen ben je gewoon altijd de Sjaak.
Ik gok rijontzegging, boete en misschien wel verplichte periodieke drugscontroles bij CBR.
Ik rook bijna elke dag 1/2 jointsHoeveel blow je algemeen gezien?
Blow je dagelijks?
Etc etc.
Het lijkt mij ook dat ik na 16 uur wel onder de 3mg zou zitten. Vind het sowieso raar dat ik na 16uur nog een positieve speekseltest heb.ja het heeft met mega veel t maken zoals hoeveel je blowt en wat er op dat moment in je systeem zat maar als er 16 uur tussen zat zou ik me er niet mega veel druk overmaken dan zijn je bloedwaardes wel laag genoeg
Google eens hoelang THC bij dagelijks blowen nog steeds in je lichaam zit.Ik rook bijna elke dag 1/2 joints
Raar? Alee, ik deed even moeite voor jou.Het lijkt mij ook dat ik na 16 uur wel onder de 3mg zou zitten. Vind het sowieso raar dat ik na 16uur nog een positieve speekseltest heb.
dat een speeksel test positief is is niet erg raar zeker als je vaker blowt het kan dagen lang positief aanslaan met die testen van de politieHet lijkt mij ook dat ik na 16 uur wel onder de 3mg zou zitten. Vind het sowieso raar dat ik na 16uur nog een positieve speekseltest heb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."