Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"CuriousExplorer zei: Dat je sowieso tekent op THC. Klik om te vergroten... Maar ook boven de 3mg grens?"
"billnye zei: nee ik denk het niet omdat je de hele dag niet heb geblowt dan is er wss net genoeg in je systeem om die speeksel test positief t laten aanslaan want ik neem aan dat het bloed onderzoek meteen gedaan is na die positieve speeksel test als de uitslagen daar van binnen zijn kunnen ze het gewoon terug lijden naar hoeveel mg er in je bloed zat op het punt van de speeksel test daar gaat nog een kleine correctie af omdat ze het niet op de mg kunnen terug lijden hoeveel uur zat er tussen je laatsen blow en de speeksel test? Klik om te vergroten... Daar zat ongeveer 16 uur tussen, en dat hoop ik ook, alleen zei de agent dat de speekseltest wel vrij snel positief aangaf"
"CuriousExplorer zei: Hoeveel blow je algemeen gezien? Blow je dagelijks? Etc etc. Klik om te vergroten... Ik rook bijna elke dag 1/2 joints"
"billnye zei: ja het heeft met mega veel t maken zoals hoeveel je blowt en wat er op dat moment in je systeem zat maar als er 16 uur tussen zat zou ik me er niet mega veel druk overmaken dan zijn je bloedwaardes wel laag genoeg Klik om te vergroten... Het lijkt mij ook dat ik na 16 uur wel onder de 3mg zou zitten. Vind het sowieso raar dat ik na 16uur nog een positieve speekseltest heb."
"Hallo leden, Ik ben gister aangehouden wegens rijden onder invloed, en na een positieve speekseltest moest ik een bloedonderzoek doen. Ik heb alleen de hele dag niet geblowd. Ik ben om 4 uur aangehouden en ik had de vorige avond wel geblowd. 2/3 jointjes. Wat denken jullie dat mijn uitslag zal zijn?"
"Paddestoel zei: Als de speekseltest positief is op THC, dan is uiteraard ook je bloedonderzoek positief: Bekijk bijlage 39936 Kortom, speekseltest gaf bij jou enkel aan of er wel of niet thc aanwezig was. Je bloeduitslagen worden veel nauwkeuriger. Hoe hoger de aanwezige stof, hoe zwaarder je strafmaatregel kan uitvallen. Heb je nog andere drugs/medicatie gebruikt? Waar baseerde ze je aanhouding op? Je rijgedrag? Klik om te vergroten... Nee alleen wiet, vertelden mij dat het een routinecontrole was."
"oke bedankt voor de reacties ik ga het maar even afwachten…"