#1
Bongpijpen bedoel ik
Ik heb mijn tekst hierop aangepast
Ik heb mijn tekst hierop aangepast
Ben erg benieuwd wat hier uitgekomen is...
Topic starter @bas123 komt hier niet meer sinds april 2022 dus helaas zul je het niet van hem/haar horen.
Neem maar van mij aan dat het niet best is gelopen… Tis een kut-wet van thc maar met dagelijks blowen ben je gewoon altijd de Sjaak.
Ik gok rijontzegging, boete en misschien wel verplichte periodieke drugscontroles bij CBR.
Dat je sowieso tekent op THC.Hallo leden,
Ik ben gister aangehouden wegens rijden onder invloed, en na een positieve speekseltest moest ik een bloedonderzoek doen.
Ik heb alleen de hele dag niet geblowd.
Ik ben om 4 uur aangehouden en ik had de vorige avond wel geblowd. 2/3 jointjes.
Wat denken jullie dat mijn uitslag zal zijn?
Maar ook boven de 3mg grens?Dat je sowieso tekent op THC.
nee ik denk het niet omdat je de hele dag niet heb geblowt dan is er wss net genoeg in je systeem om die speeksel test positief t laten aanslaan want ik neem aan dat het bloed onderzoek meteen gedaan is na die positieve speeksel test als de uitslagen daar van binnen zijn kunnen ze het gewoon terug lijden naar hoeveel mg er in je bloed zat op het punt van de speeksel test daar gaat nog een kleine correctie af omdat ze het niet op de mg kunnen terug lijden hoeveel uur zat er tussen je laatsen blow en de speeksel test?Maar ook boven de 3mg grens?
Daar zat ongeveer 16 uur tussen, en dat hoop ik ook, alleen zei de agent dat de speekseltest wel vrij snel positief aangafnee ik denk het niet omdat je de hele dag niet heb geblowt dan is er wss net genoeg in je systeem om die speeksel test positief t laten aanslaan want ik neem aan dat het bloed onderzoek meteen gedaan is na die positieve speeksel test als de uitslagen daar van binnen zijn kunnen ze het gewoon terug lijden naar hoeveel mg er in je bloed zat op het punt van de speeksel test daar gaat nog een kleine correctie af omdat ze het niet op de mg kunnen terug lijden hoeveel uur zat er tussen je laatsen blow en de speeksel test?
Hoeveel blow je algemeen gezien?Maar ook boven de 3mg grens?
ja het heeft met mega veel t maken zoals hoeveel je blowt en wat er op dat moment in je systeem zat maar als er 16 uur tussen zat zou ik me er niet mega veel druk overmaken dan zijn je bloedwaardes wel laag genoegDaar zat ongeveer 16 uur tussen, en dat hoop ik ook, alleen zei de agent dat de speekseltest wel vrij snel positief aangaf
Ik rook bijna elke dag 1/2 jointsHoeveel blow je algemeen gezien?
Blow je dagelijks?
Etc etc.
Het lijkt mij ook dat ik na 16 uur wel onder de 3mg zou zitten. Vind het sowieso raar dat ik na 16uur nog een positieve speekseltest heb.ja het heeft met mega veel t maken zoals hoeveel je blowt en wat er op dat moment in je systeem zat maar als er 16 uur tussen zat zou ik me er niet mega veel druk overmaken dan zijn je bloedwaardes wel laag genoeg
Google eens hoelang THC bij dagelijks blowen nog steeds in je lichaam zit.Ik rook bijna elke dag 1/2 joints
Raar? Alee, ik deed even moeite voor jou.Het lijkt mij ook dat ik na 16 uur wel onder de 3mg zou zitten. Vind het sowieso raar dat ik na 16uur nog een positieve speekseltest heb.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."