Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitiecontroles, buitenproportionele aanpak, mijn ervaringen (België)

Politiecontroles, buitenproportionele aanpak, mijn ervaringen (België)

35 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ooit al is aangehouden in Gent? Hier behandelen ze je alsof dat je een stuk vuil bent
N
Nihilist88

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Cath-R-Ella zei:
Ooit al is aangehouden in Gent? Hier behandelen ze je alsof dat je een stuk vuil bent
Klik om te vergroten...
Allé eigen in gans Vlaanderen en Brussel zo te horen.
Vroeger wel vaak uitgeweest in Twitch in de Overpoortstraat, voor de feestjes met EBM, Industrial, (Cyber)Gothic...😈
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nihilist88 zei:
Allé eigen in gans Vlaanderen en Brussel zo te horen.
Vroeger wel vaak uitgeweest in Twitch in de Overpoortstraat, voor de feestjes met EBM, Industrial, (Cyber)Gothic...😈
Klik om te vergroten...
Uiteraard ken ik overpoort! Van waar kom jij?
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahah ik lees je verhaal en hoor in mijn hoofd alles met Belgisch accent 🤣
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Cath-R-Ella zei:
Uiteraard ken ik overpoort! Van waar kom jij?
Klik om te vergroten...
Mechelen, toen nog mé Panic d'o, de kram, ook vooral veel A'pen en dan ook geregeld een Twitchke tussendoor, mr Gent zé me pak minder dan het Antwerpse😉
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nihilist88 zei:
Mechelen, toen nog mé Panic d'o, de kram, ook vooral veel A'pen en dan ook geregeld een Twitchke tussendoor, mr Gent zé me pak minder dan het Antwerpse😉
Klik om te vergroten...
Gek! Gent is toch wel echt een uitgaans stad. Maar zelf ken ik antwerpen ook zeer goed, maar dan meer door het shoppen😄
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nihilist88 zei:
Mechelen
Klik om te vergroten...
Maar Mechelen ken ik al helemaal niet
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Cath-R-Ella zei:
Gek! Gent is toch wel echt een uitgaans stad. Maar zelf ken ik antwerpen ook zeer goed, maar dan meer door het shoppen😄
Klik om te vergroten...
Jama kzat altijd in de meer alternatievere/rock/metal/Goth/EBM cafés en fuiven. En vriendenkring uit Mechelen n Antwerpen en uit al wa ertussen n rond ligt. In Antwerpen De Rots, Pandemonium, Hof Ter Loo, later, nu Trixx en ook geregeld foute 90s party's, goa's, raves all over the place...Ma keb gewoon amper band mé Gent en Oost en West-Vlaanderen int algemeen, gewoon amper kennissen.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Cath-R-Ella zei:
Maar Mechelen ken ik al helemaal niet
Klik om te vergroten...
Allé jom pal tussen Antwerpen en Brussel, dichtbij Duffel, Lier, Puurs, Vilvoorde... mja is met 80.000 inwoners pakske kleiner dan Gent😆
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#10
mooiste vlaamse accent vind ik met stipt op nummer 1 van mensen die uit maas mechelen komen.
zoals sam gooris. voorbeeld:
t
the dose it the poisonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Dat heeft toch niets met dit topic te maken?
Klik om te vergroten...
ze hadden het over vlaams accent, dus vandaar dat filmpje tussendoor:wink:
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Je kan je ook afvragen hoe het komt dat je steeds met handhavers/agenten in aanraking komt. Ik heb werkelijk nog nooit een negatieve ervaring met die 2 gehad. En dat terwijl ik (vroeger) veel op stap ging, veel in de auto rij en ook veel drugs gebruik.
Klik om te vergroten...
Jij hebt vast geen VL sticker op je auto Fred. Daar was het allemaal mee begonnen. Stickers op auto's, vragen om problemen. :wink:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
SneeuwStorm zei:
Jij hebt vast geen VL sticker op je auto Fred. Daar was het allemaal mee begonnen. Stickers op auto's, vragen om problemen. :wink:
Klik om te vergroten...
Wat is VL?

Ik mag geen stickers of een wrap op mijn auto van de leasemaatschappij:(
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Wat is VL?
Klik om te vergroten...
Vlaamse Leeuw. Daar is in België wel eens wat om te doen. Met name als de leeuw helemaal zwart is. Ik ga mij verder niet bemoeien met Belgische politieke kwesties, hoewel die af en toe best geestig zijn. Beetje off-topic dit. On topic, net terug uit Brugge (wat een geweldige mooie stad is dat), geen enkele keer politiecontrole gehad.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
the dose it the poison zei:
mooiste vlaamse accent vind ik met stipt op nummer 1 van mensen die uit maas mechelen komen.
zoals sam gooris. voorbeeld:
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met maas mechelen? Maasmechelen ligt in Limburg, vlak bij Nederlandse grens en in het oosten grenst aan Nederlandse gemeenten Stein en Meerssen.

Maas de rivier, die in België enkel door Wallonië gaat.

En het Mechelen dialect, zoals Sam Gooris in dat filmpje praat is indd het dialect uit mijn stad. Ie is ook van Bonheiden, een grensgemeente v Mechelen. Maar ik praat ivm hem dan veel meer ABN in combinatie met gecombineerde dialecten, daar ik ook gans mijn jeugd heb gewoond in de Brabantse Kouters, een streek in Vlaams-Brabant, gelegen ten noorden van Brussel en thuis niet echt dialect spraken, daar mn moeder in het kleuteronderwijs stond.

Sam Gooris praat zalig op z'n Mechels, maar vind het vooral ook door zijn persoon an sich en vind het Mechels dialect niet overall mooiste dialect.

Ik verkies met voorsprong het Aantwaarps dialect, vind da echt subliem, denk aan series als Matroesjka's, De Familie Backeljau, Fair Trade en BV's als ne Peter Van Den Begin, Luk Wyns, Frank Aendenboom, Erik Van Looy (op tv eerder Antwerps accent), Kevin Janssens.

Het Limburgs (Vlaanderen) vind ik dan weer zeer sympathiek dialect.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Nihilist88 misschien een keer die stickers van wietbladen van je auto afhalen 😄
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."