#1
Ooit al is aangehouden in Gent? Hier behandelen ze je alsof dat je een stuk vuil bent
Allé eigen in gans Vlaanderen en Brussel zo te horen.Ooit al is aangehouden in Gent? Hier behandelen ze je alsof dat je een stuk vuil bent
Uiteraard ken ik overpoort! Van waar kom jij?Allé eigen in gans Vlaanderen en Brussel zo te horen.
Vroeger wel vaak uitgeweest in Twitch in de Overpoortstraat, voor de feestjes met EBM, Industrial, (Cyber)Gothic...😈
Mechelen, toen nog mé Panic d'o, de kram, ook vooral veel A'pen en dan ook geregeld een Twitchke tussendoor, mr Gent zé me pak minder dan het Antwerpse😉Uiteraard ken ik overpoort! Van waar kom jij?
Gek! Gent is toch wel echt een uitgaans stad. Maar zelf ken ik antwerpen ook zeer goed, maar dan meer door het shoppen😄Mechelen, toen nog mé Panic d'o, de kram, ook vooral veel A'pen en dan ook geregeld een Twitchke tussendoor, mr Gent zé me pak minder dan het Antwerpse😉
Maar Mechelen ken ik al helemaal nietMechelen
Jama kzat altijd in de meer alternatievere/rock/metal/Goth/EBM cafés en fuiven. En vriendenkring uit Mechelen n Antwerpen en uit al wa ertussen n rond ligt. In Antwerpen De Rots, Pandemonium, Hof Ter Loo, later, nu Trixx en ook geregeld foute 90s party's, goa's, raves all over the place...Ma keb gewoon amper band mé Gent en Oost en West-Vlaanderen int algemeen, gewoon amper kennissen.Gek! Gent is toch wel echt een uitgaans stad. Maar zelf ken ik antwerpen ook zeer goed, maar dan meer door het shoppen😄
Allé jom pal tussen Antwerpen en Brussel, dichtbij Duffel, Lier, Puurs, Vilvoorde... mja is met 80.000 inwoners pakske kleiner dan Gent😆Maar Mechelen ken ik al helemaal niet
ze hadden het over vlaams accent, dus vandaar dat filmpje tussendoorDat heeft toch niets met dit topic te maken?
Jij hebt vast geen VL sticker op je auto Fred. Daar was het allemaal mee begonnen. Stickers op auto's, vragen om problemen.Je kan je ook afvragen hoe het komt dat je steeds met handhavers/agenten in aanraking komt. Ik heb werkelijk nog nooit een negatieve ervaring met die 2 gehad. En dat terwijl ik (vroeger) veel op stap ging, veel in de auto rij en ook veel drugs gebruik.
Wat is VL?Jij hebt vast geen VL sticker op je auto Fred. Daar was het allemaal mee begonnen. Stickers op auto's, vragen om problemen.![]()
Vlaamse Leeuw. Daar is in België wel eens wat om te doen. Met name als de leeuw helemaal zwart is. Ik ga mij verder niet bemoeien met Belgische politieke kwesties, hoewel die af en toe best geestig zijn. Beetje off-topic dit. On topic, net terug uit Brugge (wat een geweldige mooie stad is dat), geen enkele keer politiecontrole gehad.Wat is VL?
Wat bedoel je met maas mechelen? Maasmechelen ligt in Limburg, vlak bij Nederlandse grens en in het oosten grenst aan Nederlandse gemeenten Stein en Meerssen.mooiste vlaamse accent vind ik met stipt op nummer 1 van mensen die uit maas mechelen komen.
zoals sam gooris. voorbeeld:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."