Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"LucidLucy zei: Ik zou er even in moeten duiken, maar het lijkt erop dat je inderdaad iets op het spoor bent! Ik ben er ook ooit een topic over begonnen met een zoektocht naar de vervuiling 😂 Rare vezelachtige structuur bij oplossen pep (report met wassen) Beste forumleden, Mijn hulplijnen die wat meer chemische kennis hebben lieten me in de steek vandaag. Wellicht zijn er hier mensen die weten wat er met dit goedje speelt. Ja uiteraard zou het het beste zijn om het naar het Trimbos te brengen om te laten testen. Maar tegen de tijd dat het... drugsforum.nl Klik om te vergroten... Hey Lucid, Ja die thread had ik ook gezien gisteren en wou nog linken, maar vond niet gelijk hoe ik van deze naar jouw thread kon citeren. Jij toen toevallig toch nog een batch ingeleverd voor test?"
"LucidLucy zei: Nee ik ging toen bijna naar de kliniek en mijn gebruik ging in zo'n tempo dat het het testcentrum niet haalde 😅 Het was slechte speed. Dat wel... Terwijl sommige anderen het prima pep vonden. Ik heb later in een terugval nog eens zo'n zelfde geval gehad. Die was nog slechter. En ik ben toen letterlijk ziek geworden van dat spul. Toch doorgebruikt en werd nog zieker. Toen een weekje clean geweest ofzo en toen vond ik weer een gram. Werd er weer ziek van. Vet raar... Ik had toen ook dat als ik opstond, ik bijna elke keer flauw viel. Moest dan echt na het opstaan mezelf vastgrijpen en een paar keer goed ademen. Bij de eerste batch had ik dat niet. Of ik merkte het niet door de pyro's die het misschien overstemde. Klik om te vergroten... Dit klinkt me best bekend met deze slechte pep. Staat hier bekend als zogezegd het beste spul ... doch mij doet het geen bal buiten dat ik dus gemerkt heb dat na snuiven direct hartslag daalt en zoals jij zegt: dat ik na die paar snifjes ook een paar dagen zwart voor ogen kreeg als ik rechtstond en me een paar seconden moest vasthouden. Bloeddruk stond dan vree laag elke keer ook. Nu ik ben zelf totaal geen groot gebruiker, zoals eerder gezegd kwam ik vroeger altijd toe met een puntje en was ik gelijk helder, gefocust en actief voor uren. kwam dan ook meerdere jaren toe met een aankoopje (gevolg geen vaste betrouwbare dealer) En als je vroeger al eens een slechte batch had dan was het echt altijd caffeine, en dat merk je meteen aan de hartkloppingen die je dan hebt. Dan effe een wasje en na het indampen had je wat wit-gelige vlokken over van de caffeine die achter bleven, nooit geen vezelstructuur."
"LucidLucy zei: Haha ja precies! Oké, "goed" om te horen dat jij diezelfde symptomen had dan. Lijkt me niet echt gezond spul! Hoe ben je trouwens gekomen op die NaCmC? En heb je het nog laten testen / ga je het nog laten testen? Ik ben echt zeer benieuwd. Klik om te vergroten... Beetje dom op uitgekomen door wat die andere gast zei over die vicks... dan gelezen wat er van ingrediënten in zat en zo wat verder gezocht op google naar iets dat inderdaad perfect oplost in water maar ook in aceton, en zo kwam ik bij die (in de voedingsindustrie en pharmacie veel gebruikte) NaCmC uit wat blijkbaar ook een wit papje geeft, ook als coating van medicatie gebruikt word en ook in lijm en dergelijke verwerkt word. Volgens wat ik heb gelezen is het wel totaal onschadelijk Maar dit en het feit dat hartslag en bloeddruk daalt doet precies vermoeden dat de speed eerder komt van fijngemalen medicatie pillen???🤔🤔 Ik heb nog niet laten testen, als Belg jammer genoeg niet zo simpel. Dus ik moet een keertje tijd hebben om naar Nederland af te zakken en ofwel via vrienden effe laten testen of zelf en dan maar jokken dat ik het in Nederland heb gekocht 🙈 Heb er sowieso een monstertje van 150mg voor appart verpakt voor ik de rest een aceton wasje heb gegeven."
"Zelfde gevoel en ervaring hier met die over ijverige smurfkes van Mechelen. Aantal jaar geleden ook spontaan van de weg gehaald voor een controle, alle docs waren in orde en ik blies negatief. Maar dat was duidelijk niet de zin van die 2 blauw apen. Heel de wagen werd binnenstebuiten gekeerd, Reservewiel er uit en botsen om te kijken of er niets in verstopt zat. (Moet je weten dat ik nog nooit enige betrapping of boete heb gehad voor drank of drugs, dus een aanleiding hadden ze al zeker niet) ik moest men verbanddoos tonen, fluohesjes, reserve lampen, en toen kwam meneer uit bij de brandblusser... Enjawel hoor die was een jaar vervallen. (wordt zelfs bij de keuring nooit gecontroleerd) ipv een waarschuwing, nee hoor gelijk 53e boete. En dan zijn ze verwonderd dat de burger geen respect meer heeft voor ze 🙈🤣🤣"
"Hoi, Kan hier weinig over terug vinden blijkbaar, maar is er informatie over RC's (meer bepaald de amfetamine vervangers) en reactie met aceton? Wat als je speed koopt maar in plaats een RC hebt gekregen en je kan niet testen, maar je doet uit gewoonte een acetone wasje... Reageren deze Fluor(meth)amphetamines met aceton tot gevaarlijke producten, of kan je deze op zich ook geween veilig 'wassen'? Voor 3mmc en 3cmc bv. lees ik hier op verschillende plekken andere informatie over die elkaar tegenspreekt."
"Forward zei: na een beetje opzoek ben werk ben ik te weet gekomen wat die vezels zijn, de inhoud van een vicks verstuiver daarmee het blijft altijd belangrijk dat je je pep altijd wast met aceton Klik om te vergroten... Beetje oude post i know, maar heb net hetzelfde vieze goedje als jij had na een aceton wasje. (zie foto) Waar heb jij dat van die vicks gevonden? (als ik zo een binnen-tuubje los pruts lost dat toch 0,0 op in water die vezels) Of heb iemand anders ondertussen een andere (geteste) verklaring? Na 2jaar nog maar eens opnieuw een poging gedaan om Pep te scoren, nadat ik het omwille van alle zwakke zooi had opgegeven en op 3mmc was overgestapt. dit keer van iemand die al jaren actief is in onze koekenstad, verkoopt zogezegd al jaren enkel puur spul. 🙈🤣🤣 (ja ook Belg hier van't Stad. k*t dat we amper mogelijkheid hebben om te laten testen wat voor brakke rommel we hier krijgen), De natte pep (was vers 'geklopt' so he claimed) zag er goed uit, structuur glad en fijn, geur was lekker en eens eindelijk gedroogd (duurde meer dan 2 dagen en zelf dan bleef het plakkerig en klonterig) zat de smaak wel ook redelijk goed. Wel meer verlies dan het 1/4-1/3de wat ik vroeger gewoon was want er bleef droog amper 42% over. Test puntje loste perfect op zonder enige fiber of residu in paar druppels water. MAAR een puntje en zelfs een dikke lijn gaven geen enkel pep-effect, ook geen caffeine rush gelijk alle vorige zooi die je hier kon fixen tijdens corona, tegendeel zelf ipv hartslag omhoog ging deze zelfs naar beneden, beetje gevoel als bij een beta-blocker. 🤔 Nog nooit gehoord van versnijding met beta blocker eigenlijk. 🤔?? Zondag dan eindelijk effe tijd gehad om wasje te doen zoals we al tig keer gedaan hebben met droge aceton. Wasje ging best normaal, 'Pep' nadien direct poederdroog, geurloos en semi normaal van smaak, maar nog steeds geen enkel pep-effect. Paar uur later (en daar heb ik jammer geen foto van) was het glas met uitgedampte acetone tot aan de rand vol gewoekerd met die rare vezel. Eens je alles naar beneden geduwd werd het zo een gelig-vies papje, lijkt het wel cellulose of glas vezels. en een dag later is het nog steeds niet uitgedroogd... Restantje A-olie perhaps? al dacht ik dat dat ook verdampte bij kamer temperatuur? Heb hoe dan ook toch maar een sampeltje van 150mg appart gehouden en maar is kijken om eens de grens over te steken een me toch een testje te scoren via via. Ik moet weten met wat ze ons nu proberen te vergiftigen/oplichten! Is hoe dan ook wel duidelijk dat er iets van nieuwe stof/molecule is gevormd door reactie van iets wat niet in speed hoort te zitten met de acetone lijkt mij... Heb al veel meegemaakt van bijna puur caffeine tot 'edelweiss krijt' maar deze gore rommel spant echt wel de kroon. Edit: Na een paar uurtjes het WWW af te speuren, met de vicks en eigen idee van cellulose in het achterhoofd, Maar effe men eigen puzzeltje opgelost en gelijk een nieuw versnijdingsmiddel ontdekt, (blijkbaar populair voor fake pep-paste) namelijk: "sodium Carboxy Methyl Cellulose" NaCmC"