Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan slikt 40,000 XTC pillen in 9 jaar

Man slikt 40,000 XTC pillen in 9 jaar

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan wel , misschien ging hij voor het guines book of records!!!


pilletjes van 2 mg mdma per pil :wink:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
kan wel , misschien ging hij voor het guines book of records!!!


pilletjes van 2 mg mdma per pil :wink:
Klik om te vergroten...
dat kan ook wel... moet zijn maag ook niet helemaal kapot zijn van al dat bindmiddel??? ik moet er zelf niet aan denken :)
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
was het 1 april toen het in de krant stond? :rolleyes:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Freak zei:
was het 1 april toen het in de krant stond? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:P :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
slipperman zei:
minn zei:
jij altijd met je commentaar :wink:
nee tuurlijk overleeft bijna niemand dat, daarom komt deze man ook in het nieuws, omdat hij t op een of andere manier wel overleeft :openmouth:
Klik om te vergroten...
:) Net zo geloofwaardig verhaal als 21 kilo wiet onder een auto :) Er zijn sterkere verhalen en je hebt verhalen die onmogelijk zijn (dit verhaal) als jij denkt dat je 40.000 pillen in 9 jaar overleef, probeer het maar eens 1 jaar uit.

Betekend dus ook 9 jaar bijna zonder eten (eten is moeilijk met xtc). Die kerel is dan 9 jaar lang non-stop onder invloed van xtc geweest.
Klik om te vergroten...
eten is niet zo moeilijk met xtc hoor en slapen valt ook goed mee.. na een tijdje went je lichaam er trouwens toch aan
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
w00t 40.000 en ik die dacht dat ik ooit erg ben geweest... :) :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
w00t 40.000 en ik die dacht dat ik ooit erg ben geweest... :) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
we zitten der bijna aan
we gaan voor het record :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
w00t 40.000 en ik die dacht dat ik ooit erg ben geweest... :) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
we zitten der bijna aan
we gaan voor het record :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
moehahaha,jmet die mdma is da al wa moeilijker hé...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
w00t 40.000 en ik die dacht dat ik ooit erg ben geweest... :) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
we zitten der bijna aan
we gaan voor het record :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
moehahaha,jmet die mdma is da al wa moeilijker hé...
Klik om te vergroten...
alle wij gaan voor de 40 000 gram mdma :rolleyes: :rolleyes: :wink: :mrgreen: :mrgreen:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik snap dat ook niet zo goed. Ik weet van mezelf dat je na een dag of 2 pillen (zo'n 300-400 mg mdma per dag) er geen prettig gevoel meer van krijgt maar juist vervelende bijwerkingen. Ik kreeg hele rare verschijnselen de dagen erna zoals heel veel moeite om in te slapen doordat ik steeds een soort 'klap' hoorde als mn ogen dichtvielen waar ik weer wakker van werd, hele heftige korte dromen waarna ik weer wakker werd, angsten voor het donker, paranoide trekken enzo... het was wel zo dat je dan met een klein stukje pil die effecten weer weg kon drukken en dan wel kon slapen. Maar meestal was dat weer uitstellen van de problemen...

Hulde voor ieder die het kan beperken tot 1 x in de 2, 3 maanden, dat lijkt me het beste en het leukste. Ik red het niet. 1 x in de maand is het minimum maar dan heb ik er wel veel plezier van en behalve de dinsdag-dip weinig neveneffecten.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik wil wel eens weten hoe sterk die pillen waren, ik kan ook zelf pillen gaan maken, met 5 gram mdma derin, dan kan je ook aardig door vreten in je snoepjes..:P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een ontzettende mafkees ben je dan. Het moeten inderdaad ook wel slechte pillen zijn geweest ofzo, anders haal je die 25 p/dag echt niet voor 4 jaar lang..
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
Wat een ontzettende mafkees ben je dan. Het moeten inderdaad ook wel slechte pillen zijn geweest ofzo, anders haal je die 25 p/dag echt niet voor 4 jaar lang..
Klik om te vergroten...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ook goed..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."