Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan slikt 40,000 XTC pillen in 9 jaar

Man slikt 40,000 XTC pillen in 9 jaar

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
davistaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook wel is iemand gezien bij een vriend van me, die hard verslaafd was aan de pillen en die jongen kegelde er ook gauw 5 per dag achterover...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
De man heeft over de jaren heen natuurlijk heel wat tolerantie voor het middel opgebouwd.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
:openmouth: (maar dat bewijst wel dat het niet levensgevaarlijk is)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
slipperman zei:
:) Net zo geloofwaardig verhaal als 21 kilo wiet onder een auto :) Er zijn sterkere verhalen en je hebt verhalen die onmogelijk zijn (dit verhaal) als jij denkt dat je 40.000 pillen in 9 jaar overleef, probeer het maar eens 1 jaar uit.

Betekend dus ook 9 jaar bijna zonder eten (eten is moeilijk met xtc). Die kerel is dan 9 jaar lang non-stop onder invloed van xtc geweest.
Klik om te vergroten...

Ik ken iemand die een jaar lang 3-5 pillen per dag heeft geslikt, 2 x in de week gebruikt ie niets tot de avond om zich vol te gooien met voedsel en dan gaat ie weer verder, ik heb hem overgehaald ermee te stoppen, nu gebruikt ie elke dag pep, wel een verbetering maar ook niet echt slim..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
BobG zei:
Ik ken iemand die een jaar lang 3-5 pillen per dag heeft geslikt, 2 x in de week gebruikt ie niets tot de avond om zich vol te gooien met voedsel en dan gaat ie weer verder, ik heb hem overgehaald ermee te stoppen, nu gebruikt ie elke dag pep, wel een verbetering maar ook niet echt slim..
Klik om te vergroten...

wat is de verbetering dan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buitenland

wo 5 apr 2006, 09:45 | 135 reacties
Man slikte 40.000 xtc-pillen
LONDEN - Een man blijkt in negen jaar naar schatting 40.000 xtc-pillen te hebben geslikt. De laatste vier jaar nam hij volgens eigen zeggen 25 pillen op één dag. Wetenschappers spreken over de grootste gerapporteerde ecstasy-consumptie bij een mens tot nu toe.

Hoewel de 37-jarige man zeven jaar geleden stopte, heeft hij nog steeds problemen met zijn kortetermijngeheugen. De deskundigen van een Londens ziekenhuis spreken over een extreem geval, meldde de Britse omroep BBC dinsdag. De patiënt, omschreven als Mr A, slikte de pillen van zijn 21e tot zijn dertigste.

De medici onthulden de details over de xtc-consumptie van Mr A in het vakblad Psychosomatics.
Klik om te vergroten...

ik zag m staan telegraaf
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dagelijks pep lijkt me stukken minder schadelijk dan dagelijks xtc..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
BobG zei:
Dagelijks pep lijkt me stukken minder schadelijk dan dagelijks xtc..
Klik om te vergroten...

als je voldoende slaap en eten krijgt lijkt het mij ook..
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
minn zei:
slipperman zei:
minn zei:
jij altijd met je commentaar :wink:
nee tuurlijk overleeft bijna niemand dat, daarom komt deze man ook in het nieuws, omdat hij t op een of andere manier wel overleeft :openmouth:
Klik om te vergroten...
:) Net zo geloofwaardig verhaal als 21 kilo wiet onder een auto :) Er zijn sterkere verhalen en je hebt verhalen die onmogelijk zijn (dit verhaal) als jij denkt dat je 40.000 pillen in 9 jaar overleef, probeer het maar eens 1 jaar uit.

Betekend dus ook 9 jaar bijna zonder eten (eten is moeilijk met xtc). Die kerel is dan 9 jaar lang non-stop onder invloed van xtc geweest.
Klik om te vergroten...

hmm,
waarom zouden ze het in het nieuws zetten als het niet waar is? of ben ik nou naief?
tzou tog best kunnen, misschien had ik die kerel wel onwijs veel vet reserves... en dat ie daar zolang op heeft kunnen leven.. weet jij veel :)
Klik om te vergroten...


Punt 1: Meer dan de helft van wat er op het nieuws is, is een grote leugen om je blind te houden, iedereen kan knippen en plakken dus waarom zouden ze dat niet met camera beelden en reportage's doen. Hoevaak hoor je achteraf wel niet dat het eigenlijk toch niet klopt, voorbeelden: slachtoffers in irak, die geheime gevangenissen, CIA ontvoert mensen overal weg, en dan de klap op de vuurpijl, de meest pure propaganda van de eeuw *roffel* DE VIETNAM OORLOG! Hoe veel keer was er wel niet in die tijd op het nieuws dat ze aan de winnende kant waren maar vervolgens toch verliezen, dit was dan toen in amerika, maar wat er toen in amerika was, is nu allang hetzelfde in Nederland.

Punt 2: Ik kan ook niet geloven dat deze man 40.000 pillen in negen jaar slikt, volgens mij slikt mijn moeder in 20 jaar nog niet eens zoveel benzo's :mrgreen: en waarom zouden ze geen extra moeite doen om "the war on drugs" nog even wat op te ruien, we all like some sensation when we're mind numbed like the people who work from nine to five, or all the husbands coming black the eye of his wife, because his diner is not on time, and he had a bad day because his wallet is not feeling fine. drugs is sinds het begin al als zwart schaap aangewezen, en waarom? omdat het niet toegestaan is dat je je goed voelt onderinvloed ergens van behalve alcohol, wat 1 van de meest belachelijke drugs is. maar o zo goed voor de portomonnee van de mensen die op de top leven, denk maar aan accijnzen of bijv. heineken in amerika. IK WACHT JA IK WACHT, IK WACHT OP DE WRAAK VAN DYONISIS.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
WildChild zei:
minn zei:
slipperman zei:
minn zei:
jij altijd met je commentaar :wink:
nee tuurlijk overleeft bijna niemand dat, daarom komt deze man ook in het nieuws, omdat hij t op een of andere manier wel overleeft :openmouth:
Klik om te vergroten...
:) Net zo geloofwaardig verhaal als 21 kilo wiet onder een auto :) Er zijn sterkere verhalen en je hebt verhalen die onmogelijk zijn (dit verhaal) als jij denkt dat je 40.000 pillen in 9 jaar overleef, probeer het maar eens 1 jaar uit.

Betekend dus ook 9 jaar bijna zonder eten (eten is moeilijk met xtc). Die kerel is dan 9 jaar lang non-stop onder invloed van xtc geweest.
Klik om te vergroten...

hmm,
waarom zouden ze het in het nieuws zetten als het niet waar is? of ben ik nou naief?
tzou tog best kunnen, misschien had ik die kerel wel onwijs veel vet reserves... en dat ie daar zolang op heeft kunnen leven.. weet jij veel :)
Klik om te vergroten...


Punt 1: Meer dan de helft van wat er op het nieuws is, is een grote leugen om je blind te houden, iedereen kan knippen en plakken dus waarom zouden ze dat niet met camera beelden en reportage's doen. Hoevaak hoor je achteraf wel niet dat het eigenlijk toch niet klopt, voorbeelden: slachtoffers in irak, die geheime gevangenissen, CIA ontvoert mensen overal weg, en dan de klap op de vuurpijl, de meest pure propaganda van de eeuw *roffel* DE VIETNAM OORLOG! Hoe veel keer was er wel niet in die tijd op het nieuws dat ze aan de winnende kant waren maar vervolgens toch verliezen, dit was dan toen in amerika, maar wat er toen in amerika was, is nu allang hetzelfde in Nederland.

Punt 2: Ik kan ook niet geloven dat deze man 40.000 pillen in negen jaar slikt, volgens mij slikt mijn moeder in 20 jaar nog niet eens zoveel benzo's :mrgreen: en waarom zouden ze geen extra moeite doen om "the war on drugs" nog even wat op te ruien, we all like some sensation when we're mind numbed like the people who work from nine to five, or all the husbands coming black the eye of his wife, because his diner is not on time, and he had a bad day because his wallet is not feeling fine. drugs is sinds het begin al als zwart schaap aangewezen, en waarom? omdat het niet toegestaan is dat je je goed voelt onderinvloed ergens van behalve alcohol, wat 1 van de meest belachelijke drugs is. maar o zo goed voor de portomonnee van de mensen die op de top leven, denk maar aan accijnzen of bijv. heineken in amerika. IK WACHT JA IK WACHT, IK WACHT OP DE WRAAK VAN DYONISIS.
Klik om te vergroten...
Precies mijn standpunt (ook over alcohol) gebruik het zelf af en toe ook wel eens (hooguit 3x per jaar) maar toch je heb gelijk.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er zit volgens mij zeker een kern van waarheid in dit verhaal.
Anders zou zijn huidige toestand niet te verklaren zijn.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
kan wel , misschien ging hij voor het guines book of records!!!


pilletjes van 2 mg mdma per pil :wink:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekonijn zei:
kan wel , misschien ging hij voor het guines book of records!!!


pilletjes van 2 mg mdma per pil :wink:
Klik om te vergroten...
dat kan ook wel... moet zijn maag ook niet helemaal kapot zijn van al dat bindmiddel??? ik moet er zelf niet aan denken :)
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
was het 1 april toen het in de krant stond? :rolleyes:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Freak zei:
was het 1 april toen het in de krant stond? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:P :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
slipperman zei:
minn zei:
jij altijd met je commentaar :wink:
nee tuurlijk overleeft bijna niemand dat, daarom komt deze man ook in het nieuws, omdat hij t op een of andere manier wel overleeft :openmouth:
Klik om te vergroten...
:) Net zo geloofwaardig verhaal als 21 kilo wiet onder een auto :) Er zijn sterkere verhalen en je hebt verhalen die onmogelijk zijn (dit verhaal) als jij denkt dat je 40.000 pillen in 9 jaar overleef, probeer het maar eens 1 jaar uit.

Betekend dus ook 9 jaar bijna zonder eten (eten is moeilijk met xtc). Die kerel is dan 9 jaar lang non-stop onder invloed van xtc geweest.
Klik om te vergroten...
eten is niet zo moeilijk met xtc hoor en slapen valt ook goed mee.. na een tijdje went je lichaam er trouwens toch aan
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
w00t 40.000 en ik die dacht dat ik ooit erg ben geweest... :) :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
w00t 40.000 en ik die dacht dat ik ooit erg ben geweest... :) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
we zitten der bijna aan
we gaan voor het record :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
w00t 40.000 en ik die dacht dat ik ooit erg ben geweest... :) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
we zitten der bijna aan
we gaan voor het record :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
moehahaha,jmet die mdma is da al wa moeilijker hé...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
w00t 40.000 en ik die dacht dat ik ooit erg ben geweest... :) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
we zitten der bijna aan
we gaan voor het record :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
moehahaha,jmet die mdma is da al wa moeilijker hé...
Klik om te vergroten...
alle wij gaan voor de 40 000 gram mdma :rolleyes: :rolleyes: :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."