is toch ook wel eens bij een ouder echtpaar gebeurd? die hadden een 2ehands autotje gekocht en bij een of ander mankement zijn ze naar de garage gereden en bleek de auto te zijn volgepakt met coke. Je zult t maar meemaken hahaha
whahahahaHDA zei:Acht jaar met 21 kilo cannabis onder wagen
Toen een Franse autobestuurder na een ongeval uitstapte, bleef hij een tijdlang stomverbaasd naar zijn autowrak kijken. Onder zijn wagen lag plots een enorme berg cannabis. In de garage ontdekte een monteur nog meer pakjes van het groene goud die vakkundig onderaan de wagen waren gekleefd. In totaal ging het om 21 kilo. Volgens de Franse politie zat de buit al minstens acht jaar onder de wagen verstopt. Ze vermoedt dat de vorige eigenaar zijn smokkelwaar niet kon uitladen omdat hij in de cel zat.
![]()

Coke is stukken realistischer omdat het veel kleiner iscaatje zei:is toch ook wel eens bij een ouder echtpaar gebeurd? die hadden een 2ehands autotje gekocht en bij een of ander mankement zijn ze naar de garage gereden en bleek de auto te zijn volgepakt met coke. Je zult t maar meemaken hahaha
BobG zei:Wiet wordt vaak geperst om het volume te verminderen, het is wel mogelijk..
Dan nog probeer eens 1 vuilniszak ONDER EEN AUTO kwijt te rakenBobG zei:Wiet wordt vaak geperst om het volume te verminderen, het is wel mogelijk..

Ik denk dat autokeuring niet bestaat in Frankrijk...slunse zei:jup, geloof ik ook geen zak van. dat zouden iets van 4-5 vuilzakken vol zijn dat onder die auto zouden moeten hangen. plakband zou smelten van de warmte of loskomen door trillingen van de auto.
en dan heb je nog de autokeuring![]()
wel een leuk idee though![]()
Dan nog 8 jaar schade vrij + onmogelijk te verstoppen.HDA zei:Ik denk dat autokeuring niet bestaat in Frankrijk...slunse zei:jup, geloof ik ook geen zak van. dat zouden iets van 4-5 vuilzakken vol zijn dat onder die auto zouden moeten hangen. plakband zou smelten van de warmte of loskomen door trillingen van de auto.
en dan heb je nog de autokeuring![]()
wel een leuk idee though![]()
Jij als grensbewonder weet toch met welke wrakken die fransozen soms rondrijden, niet ?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."