Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet zal je maar overkomen ! Woehoew !!!!!!!

Het zal je maar overkomen ! Woehoew !!!!!!!

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
is toch ook wel eens bij een ouder echtpaar gebeurd? die hadden een 2ehands autotje gekocht en bij een of ander mankement zijn ze naar de garage gereden en bleek de auto te zijn volgepakt met coke. Je zult t maar meemaken hahaha
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#2
Acht jaar met 21 kilo cannabis onder wagen


Toen een Franse autobestuurder na een ongeval uitstapte, bleef hij een tijdlang stomverbaasd naar zijn autowrak kijken. Onder zijn wagen lag plots een enorme berg cannabis. In de garage ontdekte een monteur nog meer pakjes van het groene goud die vakkundig onderaan de wagen waren gekleefd. In totaal ging het om 21 kilo. Volgens de Franse politie zat de buit al minstens acht jaar onder de wagen verstopt. Ze vermoedt dat de vorige eigenaar zijn smokkelwaar niet kon uitladen omdat hij in de cel zat.




:grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
HDA zei:
Acht jaar met 21 kilo cannabis onder wagen


Toen een Franse autobestuurder na een ongeval uitstapte, bleef hij een tijdlang stomverbaasd naar zijn autowrak kijken. Onder zijn wagen lag plots een enorme berg cannabis. In de garage ontdekte een monteur nog meer pakjes van het groene goud die vakkundig onderaan de wagen waren gekleefd. In totaal ging het om 21 kilo. Volgens de Franse politie zat de buit al minstens acht jaar onder de wagen verstopt. Ze vermoedt dat de vorige eigenaar zijn smokkelwaar niet kon uitladen omdat hij in de cel zat.




:grin:
Klik om te vergroten...
whahahaha :grin: ik kijk gelijk ff bij m'n pa onder z'n auto :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op nieuwnieuws stonden argumenten waarom het niet KAN. 21 kilo weet je hoeveel dat is. Dat krijg jij nooit verstopt in een auto. Ook al zou het lukken die auto is in 8 jaar tijd nooit in de garage geweest? Moet toch zijn opgevallen als je aan een auto aan het sleutelen ben.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#5
jup, geloof ik ook geen zak van. dat zouden iets van 4-5 vuilzakken vol zijn dat onder die auto zouden moeten hangen. plakband zou smelten van de warmte of loskomen door trillingen van de auto.
en dan heb je nog de autokeuring :grin:
wel een leuk idee though :stoned:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
is toch ook wel eens bij een ouder echtpaar gebeurd? die hadden een 2ehands autotje gekocht en bij een of ander mankement zijn ze naar de garage gereden en bleek de auto te zijn volgepakt met coke. Je zult t maar meemaken hahaha
Klik om te vergroten...
Coke is stukken realistischer omdat het veel kleiner is :wink: Maar 21 kilo wiet probeer het maar eens onder een auto te plakken :confused: + Dat dat nooit is gevonden in de garage ofzo.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Onder een vrachtwagen met 2 trailers zou het wel lukken maar anders...
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
BobG zei:
Wiet wordt vaak geperst om het volume te verminderen, het is wel mogelijk..
Klik om te vergroten...

Idd, vriend van mij had een blokje van 20 gram ooit eens
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wiet wordt vaak geperst om het volume te verminderen, het is wel mogelijk..
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
Wiet wordt vaak geperst om het volume te verminderen, het is wel mogelijk..
Klik om te vergroten...
Dan nog probeer eens 1 vuilniszak ONDER EEN AUTO kwijt te raken :wink:
+ in die 8 jaar tijd nooit even bij de garage gestaan? Verhaal is onmogelijk.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als het in frankrijk was was het waarschijnlijk hasj.
en 21 kilo hasj is niet zo groot, dat krijg je makkelijk kwijt onder een vrachtwagen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
21 kilo wiet dat ruik je toch? :rolleyes:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#13
slunse zei:
jup, geloof ik ook geen zak van. dat zouden iets van 4-5 vuilzakken vol zijn dat onder die auto zouden moeten hangen. plakband zou smelten van de warmte of loskomen door trillingen van de auto.
en dan heb je nog de autokeuring :grin:
wel een leuk idee though :stoned:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat autokeuring niet bestaat in Frankrijk...
Jij als grensbewonder weet toch met welke wrakken die fransozen soms rondrijden, niet ? :grin:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#14
HDA zei:
slunse zei:
jup, geloof ik ook geen zak van. dat zouden iets van 4-5 vuilzakken vol zijn dat onder die auto zouden moeten hangen. plakband zou smelten van de warmte of loskomen door trillingen van de auto.
en dan heb je nog de autokeuring :grin:
wel een leuk idee though :stoned:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat autokeuring niet bestaat in Frankrijk...
Jij als grensbewonder weet toch met welke wrakken die fransozen soms rondrijden, niet ? :grin:
Klik om te vergroten...
Dan nog 8 jaar schade vrij + onmogelijk te verstoppen.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#15
Het lijkt me inderdaad heel erg onwaarschijnlijk, maar goed, wel een sappig verhaaltje.

Het artikel stond op http://www.metrotime.be

:wave:
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shit hey die auto had ik wel willen hebben die wiet had daar echt geen 8 jaar gelegen aangezien ik zelf veel aan auto's sleutel.
maar het zal je maar gebeuren zeg ben je in een keer voor de rest van je leven binnen :wave:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#17
als het waar is dan zullen ze het idd geperst hebben en een compartiment onder de auto hebben gelast, waar niemand iets van ziet.
Als je het puur tegen de bodem aankleeft zou niet slim zijn, zeker niet met zulke partijen en in die landen.
Maar het is mogelijk als er wat extra ruimte is gemaakt in de bodem, wat waarschijnlijk het geval is geweest, netjes dichtgelast en niemand die er iets van ziet.

Lasnaden zijn redelijk normaal aan de onderkant van een auto, en afgewerkt met bijvoorbeeld tectiel (standaart beschermlaag) ziet echt niemand daar wat van.

Wel een beetje kut voor die gast die vastzit, die dacht als ie vrijkwam nog een leuk appeltje voor de dorst te hebben :mrgreen:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#18
Het zou wiet kunnen zijn ook natuurlijk, want heel veel Fransen gaan zich bevoorraden in Antwerpen (XTC/coke) en Nederland (wiet).
Ik kan het weten, want je ziet ze elk weekend over de autosnelweg scheuren met hun aftandse auto's. En de zondagavond is het wrakken tellen op de pechstrook.
Ik woon namelijk op de grens van België en Frankrijk... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."