als de kinderen het zelf willen dat hun ouders het weten vertellen ze het wel uitzichzelf.
door regels zoals dit krenk je het vertrouwen van het kind in de maatschappij alleen maar wat als gevolg kan hebben dat het kind helemaal gek word, paranoïde en ook de ouders niet meer vertrouwd.
je moet het op langere termijn zien
![:wink:]()
want wat is nou erger een kind die drugs gebruikt (met mate(zonder bijwerkingen))
of een kind die niemand vertrouwd en fokking paranoia is.
je pakt nu gewoon het gedeelte van té nieuwsgierig zijn op waarop je gaat reageren terwijl de rest weg is.
en het ik mengde mij niet in de discussie die er al aan de gang was maar ik gaf mijn mening op de begin post.
en ik durf er mijn leven op te verwedden dat wat jij verkondigt
Tegenwoordig kun je als kind op school zelfs je leraar verrotschelden of aanvallen met de excuus dat je puber bent.
niet in contact staat met de realiteit want het is gewoon of je hebt mazzel dat je niet gepakt word of je ouders zijn goeie vriendjes met de school of je word gewoon gepakt.
een leraar uitschelden/aanvallen word onder geen enkele voorwaarde getolereerd.
ok je hebt wel gelijk dat er veel getolereerd word maar is dat niet met de tijd meegaan?
is dat niet gewoon het accepteren dat sommige dingen nooit zullen veranderen?
en ik heb ook liever niet dat kinderen van mij aan de drugs gaan, maar wat doe je er aan?
wil je soms dat als jij ouder bent en de gemeente belt jou en ze zeggen dat je kind drugs gebruikt je kind het vertrouwen in jou als persoon kwijtraakt en dan als die later groot is je nooit weer wil zien?
dan heb je allemaal shit om niks.
drugs kunnen ook heel inzichtvol zijn en maken dat iemand het nooit meer gebruikt.
dus als je er dieper over nadenkt is het wel beter voor een kind wanneer het niet bij de ouders word gemeld door de gemeente.
een schending op recht van menings uiting en privacy recht als het ware.
en dan heb jij het er over dat wij teveel toleren terwijl de regering met bullshit voorstellen komt die nergens op slaan en alleen maar onze vrijheid afpakken.
lekker ben -jij- dan!