Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJongeren in frankrijk high van de mottenballen

Jongeren in frankrijk high van de mottenballen

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is dat zoon wit brokje dat je in je neus moet steken,en daarna moet je het in en uitademen?

Heb het is gedaan,maar vondt er niets van.

En het gaat snel in brand,niet?
G
GozurLid
01-01-2024, 00:00
#2
[img=http://img85.imageshack.us/img85/6414/mottenballenbb0.th.gif]
Je mening ervaringen enzovoorts
IK zelf had er nog niet eerder van gehoord en ben benieuwd hoe hun het gebruikten.
Na het lezen ben ik het zelf niet van plan te gebruiken ( wacht liever tot ik mn wiet kan oogsten )
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
flash kieke zei:
Is dat zoon wit brokje dat je in je neus moet steken,en daarna moet je het in en uitademen?

Heb het is gedaan,maar vondt er niets van.

En het gaat snel in brand,niet?
Klik om te vergroten...

Wat ben jij voor mafkees?

Wie gaat er nou weer in Godsnaam MOTTENBALLEN in zijn fokking neus stoppen? Snuif je ook tri-chloor en aanstekergas?

Ik heb hier geen ervaring mee en mijn mening is dat het idioot is om met dit soort rotzooi high proberen te worden.

En waarom krijgen we een fake teletext pagina te zien?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
flash kieke zei:
Is dat zoon wit brokje dat je in je neus moet steken,en daarna moet je het in en uitademen?

Heb het is gedaan,maar vondt er niets van.

En het gaat snel in brand,niet?
Klik om te vergroten...

Wat ben jij voor mafkees?

Wie gaat er nou weer in Godsnaam MOTTENBALLEN in zijn fokking neus stoppen? Snuif je ook tri-chloor en aanstekergas?

Ik heb hier geen ervaring mee en mijn mening is dat het idioot is om met dit soort rotzooi high proberen te worden.

En waarom krijgen we een fake teletext pagina te zien?
Klik om te vergroten...

Weet ik veel dat da mottenballen waren of ni.
Heb het gewoon eens geprobeert omdat iemand dat bij had,maar voelde nix speciaal.

En waarom moet je er een mafkees voor zijn om het te proberen?
Als dat zo is,is iedereen die drugs gebruikt een mafkees.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
flash kieke zei:
En waarom moet je er een mafkees voor zijn om het te proberen?
Als dat zo is,is iedereen die drugs gebruikt een mafkees.
Klik om te vergroten...

Nee. Mottenballen zijn geen drugs. Dus niet iedereen die drugs gebruikt is hetzelfde als iemand die mottenballen in zijn neus gaat steken. Die dingen stinken ongelooflijk, ik zou gaan kotsen als ik die shit in mijn neus kreeg.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
flash kieke zei:
zommes zei:
flash kieke zei:
-Het zou maar raar zijn als het gezond is.
-Kan mij wat schelen dat het geestverruimend is of niet.
-Jou probleem, kan je niet op de multigas steken.
-En is slechtere, ongezondere en minder leuke drugs te krijgen.
Klik om te vergroten...

Jij vraagt aan mij een paar redenen, ik niet aan jou.
Klik om te vergroten...


Okej


Maar dan nog, dan is een pilletje nemen , of een lijntje pakken ook gek?
Daar zit je niet over te zeiken. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Omdat dat er voor gemaakt is...en je er wat aan hebt je wordt namelijk lekker leip op een minder schadelijke manier.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychonaut1976 zei:
flash kieke zei:
zommes zei:
flash kieke zei:
-Het zou maar raar zijn als het gezond is.
-Kan mij wat schelen dat het geestverruimend is of niet.
-Jou probleem, kan je niet op de multigas steken.
-En is slechtere, ongezondere en minder leuke drugs te krijgen.
Klik om te vergroten...

Jij vraagt aan mij een paar redenen, ik niet aan jou.
Klik om te vergroten...


Okej


Maar dan nog, dan is een pilletje nemen , of een lijntje pakken ook gek?
Daar zit je niet over te zeiken. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Omdat dat er voor gemaakt is...en je er wat aan hebt je wordt namelijk lekker leip op een minder schadelijke manier.
Klik om te vergroten...


Ghb,ketamine,speed,..

Gemaakt voor medische of andere redenen.
En niet voor leip te zijn.

Na een tijd werdt ondekt dat je van somige middelen leip,strak,..kon worden.Maar dat is er toch ook niet voor gemaakt?

Nu alleen in illigale handel ja.


Maarja,dat je het gek vindt of niet.
Mijn leven,ik doe wat ik wil,gek of niet.
Gewoon niet zeiken.

Doei





:wave:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
flash kieke zei:
Psychonaut1976 zei:
flash kieke zei:
zommes zei:
flash kieke zei:
-Het zou maar raar zijn als het gezond is.
-Kan mij wat schelen dat het geestverruimend is of niet.
-Jou probleem, kan je niet op de multigas steken.
-En is slechtere, ongezondere en minder leuke drugs te krijgen.
Klik om te vergroten...

Jij vraagt aan mij een paar redenen, ik niet aan jou.
Klik om te vergroten...


Okej


Maar dan nog, dan is een pilletje nemen , of een lijntje pakken ook gek?
Daar zit je niet over te zeiken. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Omdat dat er voor gemaakt is...en je er wat aan hebt je wordt namelijk lekker leip op een minder schadelijke manier.
Klik om te vergroten...


Ghb,ketamine,speed,..

Gemaakt voor medische of andere redenen.
En niet voor leip te zijn.

Na een tijd werdt ondekt dat je van somige middelen leip,strak,..kon worden.Maar dat is er toch ook niet voor gemaakt?

Nu alleen in illigale handel ja.


Maarja,dat je het gek vindt of niet.
Mijn leven,ik doe wat ik wil,gek of niet.
Gewoon niet zeiken.

Doei





:wave:
Klik om te vergroten...

MDMA en zelfs LSD zijn ontwikkeld voor respectievelijk medisch en wetenschappelijke doeleinden.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
flash kieke zei:
Ghb,ketamine,speed,..

Gemaakt voor medische of andere redenen.
En niet voor leip te zijn.

Na een tijd werdt ondekt dat je van somige middelen leip,strak,..kon worden. Maar dat is er toch ook niet voor gemaakt?

Nu alleen in illigale handel ja.


Maarja,dat je het gek vindt of niet.
Mijn leven,ik doe wat ik wil,gek of niet.
Gewoon niet zeiken.
Klik om te vergroten...

Jawel. Wel zeiken.

De naam drugs komt van het engels en betekend "medicijnen". GHB, Ketamine & Speed waren/zijn LETTERLIJK drugs.


Chemische huis, tuin & keuken middelen niet.

Uiteraard mag jij doen wat jij wilt, maar ik keur het wel af omdat ik het zelf niet in mijn hoofd zou halen.
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoorde op de radio op het niews 3/4 dagen trug dat en een meisje was opgenomen in het ziekenhuis door dat ze een langetijd elkedag op die dingen koude,,,

Ze had ietst met d'r huid, en ernstige psychische klachten.

(zal eens een bronnetje zoeken.)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Komop jongens, niet zo'n ruzie maken he ... Neem nog wat mottenballen :smoke:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#12
beetje kinderachtig, niet?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
Gozur zei:
zommes zei:
En waarom krijgen we een fake teletext pagina te zien?
Klik om te vergroten...

hij is niet fake het stond gisteren op nederland 1 op teletekst
Dus heb ik de teletekst pagina online opgezochct opgeslagen en gehost via image shack maarja je hoeft me niet te geloven :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ok. Ik vond het nogal een aparte manier van verslaggeving "geloof het of niet, maar mensen schijnen stoned te worden van: mottenballen"
Klik om te vergroten...

Nogal klote geschreven ook trouwens :P
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
zommes zei:
flash kieke zei:
Ghb,ketamine,speed,..

Gemaakt voor medische of andere redenen.
En niet voor leip te zijn.

Na een tijd werdt ondekt dat je van somige middelen leip,strak,..kon worden. Maar dat is er toch ook niet voor gemaakt?

Nu alleen in illigale handel ja.


Maarja,dat je het gek vindt of niet.
Mijn leven,ik doe wat ik wil,gek of niet.
Gewoon niet zeiken.
Klik om te vergroten...

Jawel. Wel zeiken.

De naam drugs komt van het engels en betekend "medicijnen". GHB, Ketamine & Speed waren/zijn LETTERLIJK drugs.


Chemische huis, tuin & keuken middelen niet.

Uiteraard mag jij doen wat jij wilt, maar ik keur het wel af omdat ik het zelf niet in mijn hoofd zou halen.
Klik om te vergroten...

paddo's waren geen medicijn word ook gezien als drugs...
en gbl word ook gebruikt als drugs en is een chemisch huis tuin en keukenmiddel.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Intoxicated zei:
zommes zei:
flash kieke zei:
Ghb,ketamine,speed,..

Gemaakt voor medische of andere redenen.
En niet voor leip te zijn.

Na een tijd werdt ondekt dat je van somige middelen leip,strak,..kon worden. Maar dat is er toch ook niet voor gemaakt?

Nu alleen in illigale handel ja.


Maarja,dat je het gek vindt of niet.
Mijn leven,ik doe wat ik wil,gek of niet.
Gewoon niet zeiken.
Klik om te vergroten...

Jawel. Wel zeiken.

De naam drugs komt van het engels en betekend "medicijnen". GHB, Ketamine & Speed waren/zijn LETTERLIJK drugs.


Chemische huis, tuin & keuken middelen niet.

Uiteraard mag jij doen wat jij wilt, maar ik keur het wel af omdat ik het zelf niet in mijn hoofd zou halen.
Klik om te vergroten...

paddo's waren geen medicijn word ook gezien als drugs...
en gbl word ook gebruikt als drugs en is een chemisch huis tuin en keukenmiddel.
Klik om te vergroten...

Ik reageer op het feit dat hij komt met GHB, Ketamine & Speed...
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik dacht dat je wilde zeggen dat jij het afkeurt dat hij mottenballen wil doen omdat jij het je niet in je hoofd zou halen, omdat het een chemisch huis tuin en keukenmiddel is...

ik wilde zeggen dat dingen die jij als drugs ziet, misschien huis tuin en keuken middelen zijn. maar dat het wel degelijk drugs zijn(in de moderne zin van het woord dan), die niet perse afgekeurd hoeven worden omdat ze huis tuin en keukenmiddel zijn.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Intoxicated zei:
ik dacht dat je wilde zeggen dat jij het afkeurt dat hij mottenballen wil doen omdat jij het je niet in je hoofd zou halen, omdat het een chemisch huis tuin en keukenmiddel is...

ik wilde zeggen dat dingen die jij als drugs ziet, misschien huis tuin en keuken middelen zijn. maar dat het wel degelijk drugs zijn(in de moderne zin van het woord dan), die niet perse afgekeurd hoeven worden omdat ze huis tuin en keukenmiddel zijn.
Klik om te vergroten...

owzo, nee het was puur op dat argument.

Ik zie bepaalde dingen als drugs en bepaalde als huis-tuin & keuken middelen, die laatste ga ik niet gebruiken. Gbl bijvoorbeeld, daar moet dan eerst nog wel GHB van gemaakt worden :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
uiteraard, maar er zijn ook mensen die het zo gebruiken.

:wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja dat zal wel...

There are wacko's out there you know.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#20
zommes zei:
flash kieke zei:
En waarom moet je er een mafkees voor zijn om het te proberen?
Als dat zo is,is iedereen die drugs gebruikt een mafkees.
Klik om te vergroten...

Nee. Mottenballen zijn geen drugs. Dus niet iedereen die drugs gebruikt is hetzelfde als iemand die mottenballen in zijn neus gaat steken. Die dingen stinken ongelooflijk, ik zou gaan kotsen als ik die shit in mijn neus kreeg.
Klik om te vergroten...

Dan zal ik iets anders in men neus hebbe gestoken,want moest er niet van kotsen en het had een soort benzine geur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."