#1
flash kieke zei:Psychonaut1976 zei:flash kieke zei:zommes zei:flash kieke zei:-Het zou maar raar zijn als het gezond is.
-Kan mij wat schelen dat het geestverruimend is of niet.
-Jou probleem, kan je niet op de multigas steken.
-En is slechtere, ongezondere en minder leuke drugs te krijgen.
Jij vraagt aan mij een paar redenen, ik niet aan jou.
Okej
Maar dan nog, dan is een pilletje nemen , of een lijntje pakken ook gek?
Daar zit je niet over te zeiken.![]()
Omdat dat er voor gemaakt is...en je er wat aan hebt je wordt namelijk lekker leip op een minder schadelijke manier.
Ghb,ketamine,speed,..
Gemaakt voor medische of andere redenen.
En niet voor leip te zijn.
Na een tijd werdt ondekt dat je van somige middelen leip,strak,..kon worden.Maar dat is er toch ook niet voor gemaakt?
Nu alleen in illigale handel ja.
Maarja,dat je het gek vindt of niet.
Mijn leven,ik doe wat ik wil,gek of niet.
Gewoon niet zeiken.
Doei
![]()
MDMA en zelfs LSD zijn ontwikkeld voor respectievelijk medisch en wetenschappelijke doeleinden.
