#1
^ Ok, respect.
Het is ook niet mijn bedoeling om respectloos over te komen. Dus als dat zo was: excuses.
Het is ook niet mijn bedoeling om respectloos over te komen. Dus als dat zo was: excuses.
caatje zei:ik ben ook voor de herinvoering van de doodstraf.
zommes zei:De staat heeft NOOIT het recht om iemand te doden.
Hoe kunnen ze een recht dat ze ons ontnemen nou wel zelf nemen?
Het is middeleeuws en belachelijk om voor herinvoering van de doodstraf te zijn.
zommes zei:De staat heeft NOOIT het recht om iemand te doden.
Hoe kunnen ze een recht dat ze ons ontnemen nou wel zelf nemen?
caatje zei:zommes zei:De staat heeft NOOIT het recht om iemand te doden.
Hoe kunnen ze een recht dat ze ons ontnemen nou wel zelf nemen?
Als de wet zou zeggen: moord wordt bestraft met doodstraf dan weet je van te voren wat je te wachten staat. Dus dan heb je zelf de keus. Neem je je lot in eigen handen.
zommes zei:De staat heeft NOOIT het recht om iemand te doden.
Hoe kunnen ze een recht dat ze ons ontnemen nou wel zelf nemen?
Het is middeleeuws en belachelijk om voor herinvoering van de doodstraf te zijn.
Baukereg zei:Hogere staffen heeft geen zin. Als je de maatschappij echt helpen wilt, moet je als politiek meer aandacht besteden aan het natraject, dus zorg en begeleiding, en dat gebeurd nu nauwlijks.
Ook meteen een antwoord op flash kieke.
Play_bunny zei:Kijk naar de maatstaaf van straffen in Nederland en bijvoorbeeld Amerika, voor hetzelfde misdrijf wordt je hier minder gestraft. We zijn veel te tolerant tegen mensen die een misdrijf begaan, maar de doodstraf is onmenselijk.
Waarom denk je dat Amnesty International ook tegen de doodstraf strijdt? het is schending van de mensenrechten.
zommes zei:Play_bunny zei:Kijk naar de maatstaaf van straffen in Nederland en bijvoorbeeld Amerika, voor hetzelfde misdrijf wordt je hier minder gestraft. We zijn veel te tolerant tegen mensen die een misdrijf begaan, maar de doodstraf is onmenselijk.
Waarom denk je dat Amnesty International ook tegen de doodstraf strijdt? het is schending van de mensenrechten.
Er is hier veel minder misdaad als in Amerika. De vergelijking met Amerika zou ik niet maken. Dat is land is intolerant en onrechtvaardig, het resultaat: meer misdrijven.
Wat Baureke zegt ben ik het helemaal mee eens, het natraject is het belangrijkst. Criminelen steken elkaar namelijk ook aan, dus een "genezen" crimineel kan misschien een aantal andere helpen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."