#1
Hahaha, die waaghals moest er toch ooit eens aan geloven. Wel jammerlijk dat ie niet verslonden is door een badass krokodil, dat zou een meer waardige dood zijn. Z'n programma's op discovery hebben me altijd wel vermaakt.
Play_bunny zei:lekker "aardige" reacties weer hier!
Ok, je kan hem misschien irritant vinden, maar dan alsnog is het sneu dat hij nu overleden is. .
zommes zei:He and many others.
Dus het doet mij niks extra's omdat hij toevallig heel passioneel dieren ging pesten op Discovery.
zommes zei:Steven Irwin verdiende in ieder geval veel centen en nu krijgen zijn vrouw & kinderen nog meer omdat hij publiciteitsgevoelig is gestorven. Verdienen ze dat geld?
caatje zei:in t harnas gestorven nomen ze zoiets toch?
Play_bunny zei:lekker "aardige" reacties weer hier!
Ok, je kan hem misschien irritant vinden, maar dan alsnog is het sneu dat hij nu overleden is. Hij is wel gestorven tijdens iets waar zijn passie naar uit ging.
Ik vind heel triest voor zijn vrouw en kinderen. Ook voor hem, want hij kan zijn kinderen niet zien opgroeien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."