Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

57 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pff doe ik morgen wel :P heb daar nu geen zin voor :smoke:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2

Voor alle voodoo liefhebbers :sunglasses: :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben daar juist blij om.

Wil je echt zo graag zien hoe de man sterft :confused: . Leg eens uit.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt mij ook niet leuk om te zien.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Echt zonde dat hij dood is,

hij "pestte"altijd wel dieren maar had daarbij ook weer een onwijs goed lopend dierenpark waar veel dieren gered werden en hij heeft echt wel voor veel aandacht en geld gezorgd voor behoudt van "wildlife", dat soort mensen waardeer ik echt en zijn gewoon nodig daarom vindt ik het echt klote dat hij dood is.
Daarbij wist hij echt wel wat hij kon maken en wat niet, in het geval van zijn dood: hij is van wat ik heb gehoord pas de 2e australiër die overlden is na de steek van een pijlstaartrog alleen maar omdat ie in zijn hartstreek kwam.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vind het idd wel erg jammer dat hij dood is, niet dat ik zijn prgramma's echt wel moe was, maar hij heeft zich echt wel extreem ingezet voor de welzijn van dieren, meer dan wij iig ooit zullen doen.

Dat met die baby vond ik idd ook niet kunnen, maar los daarvan wist ie wel wat ie deed en denk wel dat hij op geen enkele andere manier had willen sterven dan door een wild beest.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.onzin.com/view.php?id=2725


:smoke:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik las vandaag in het volgende in de krant (Spits):

"Al minstens 10 pijlstaartroggen zijn gedood door Steve Irwin fans. Trouwe fans van Steve Irwin hebben met wraakacties al minstens 10 pijlstaartroggen om het leven gebracht. Steve Irwin stond bekend om zijn acties tegen het mishandelen van dieren."

Dit zegt volgens mij al meer dan genoeg over de intelligentie van de trouwe Steve Irwin fan.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat zegt zeker iets over de intelligentie ja, niet echt snugger dus :)
Ik vraag me dan eigenlijk ook af of je het wel trouwe fans kan noemen hoor.
Steve Irwin heeft nooit een dier gedood. Hij daagde ze uit, maar had wel respect voor ze. Althans zo zie ik het.
Die fans hebben totaal geen respect voor dieren, anders doe je dit niet.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Play_bunny zei:
Dat zegt zeker iets over de intelligentie ja, niet echt snugger dus :)
Ik vraag me dan eigenlijk ook af of je het wel trouwe fans kan noemen hoor.
Steve Irwin heeft nooit een dier gedood. Hij daagde ze uit, maar had wel respect voor ze. Althans zo zie ik het.
Die fans hebben totaal geen respect voor dieren, anders doe je dit niet.
Klik om te vergroten...

Zijn ook geen echte fans lijkt mij..maar ff...

Ik denk dat Steve zelf best wel heel wat dieren heeft gedood hoor.
Hoe denk je dat ie aan al die kippen komt die hij voerde aan de krokodillen?Echt niet van een slagertje uit de buurt..een echte aussie slacht ze zelf..
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
zommes zei:
Ik las vandaag in het volgende in de krant (Spits):

"Al minstens 10 pijlstaartroggen zijn gedood door Steve Irwin fans. Trouwe fans van Steve Irwin hebben met wraakacties al minstens 10 pijlstaartroggen om het leven gebracht. Steve Irwin stond bekend om zijn acties tegen het mishandelen van dieren."

Dit zegt volgens mij al meer dan genoeg over de intelligentie van de trouwe Steve Irwin fan.
Klik om te vergroten...

Deze 'fans' slaan de plank duidelijk COMPLEET mis. Hoe triest :(
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
Ik las vandaag in het volgende in de krant (Spits):

"Al minstens 10 pijlstaartroggen zijn gedood door Steve Irwin fans. Trouwe fans van Steve Irwin hebben met wraakacties al minstens 10 pijlstaartroggen om het leven gebracht. Steve Irwin stond bekend om zijn acties tegen het mishandelen van dieren."

Dit zegt volgens mij al meer dan genoeg over de intelligentie van de trouwe Steve Irwin fan.
Klik om te vergroten...

Wat zegt dat in hemels naam over hun intelligentie?

bedoelde je niet een ander begrip?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
SpacingBen zei:
Wat zegt dat in hemels naam over hun intelligentie?

bedoelde je niet een ander begrip?
Klik om te vergroten...

Intelligentie is waarschijnlijk niet het enige waar die lui een gebrek aan hebben, maar ik bedoelde geen ander begrip.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahaha, die waaghals moest er toch ooit eens aan geloven. Wel jammerlijk dat ie niet verslonden is door een badass krokodil, dat zou een meer waardige dood zijn. Z'n programma's op discovery hebben me altijd wel vermaakt.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Uitgegeven: 4 september 2006 07:32
Laatst gewijzigd: 4 september 2006 11:23

SYDNEY - De wereldberoemde 'krokodillenjager' Steve Irwin is dood. De 44-jarige Irwin - bekend door zijn tv-programma's over dieren - stierf maandagmiddag (plaatselijke tijd) nadat hij tijdens het duiken voor de Australische noordoostkust bij Port Douglas in zijn borstkas werd gestoken door een giftige pijlstaartrog.

Irwin was bezig met het maken van een onderwaterdocumentaire toen het ongeluk gebeurde. Kort nadat de pijlstaartrog hem had aangevallen, arriveerde een helikopter met medische hulp, maar het was te laat, meldde de nieuwszender ABC. Irwins vrouw Terri, die vaak te zien was in zijn programma's, maakt momenteel een trektocht door afgelegen bergachtig gebied in Tasmanië.

Irwin werd wereldberoemd met zijn programma Crocodile Hunter, waar hij op eigentijdse en avontuurlijke wijze contact zocht met dieren. In 1992 werd het programma voor het eerst uitgezonden via Discovery Channel.

Nadat het programma op de Amerikaanse televisie was verschenen, werd hij beroemd in de hele wereld. Zijn fans roemen zijn enthousiaste en vaak ook wel roekeloos lijkende benadering van roofdieren, zelfs de gevaarlijkste. Zijn uitroep 'Crikey' maakte het Australische dialect populair.

Reptielenpark

Irwin, die in 1962 in de Australische provincie Victoria werd geboren, kreeg de liefde voor reptielen mee van zijn vader Bob. Die opende in 1970 een reptielenpark in Queensland. Irwin nam dat in 1991 over en ontwikkelde het tot Australia Zoo.

Behalve zijn vrouw Terri waren ook zijn kinderen - de nu acht jaar oude Bindi en de bijna drie jaar oude Bob - te zien in Irwins tv-programma's. In 2004 kreeg hij kritiek van zelfs zijn ferventste aanhangers toen hij zijn een maand oude zoontje Bob op de arm had terwijl hij een krokodil in zijn dierenpark voederde. Het feit dat hij daarvoor zijn excuses maakte op Amerikaanse nieuwszenders was een bewijs van zijn internationale populariteit.


(c) ANP/NU.nl
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
ulg ik kon geen moment kijken naar dat programma irritante vent!
Dat neemt niet weg dat ik het wel heel erg vind dat ie dan zo moet sterven..
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
- 'Your allright mate, not gonna hurt ya'
- 'Whooow crikey doodle just take a look at this little beauty isn't she goooohrgeos
- 'Look at the size of his CLÂHHWWS, they're HUUGEE i better woatchsj out now
- 'This here is the great black mamba, one of the mauuost venomous snooijks in the whole entOoahire wooohrld'
- 'One Poisenous bite of this lil' fellah can kill twenty people and a kangarooooh'

Ooohhw jonge jonge man wij ginge dan altijd halfuurtje van te voren 2 jointjes roke ofzo en dan kwam dat erop en wij die vent maar na praten en lachkicks daar word je ziek van :tearsofjoy: :mrgreen: Maar best kut dat hij nu dood is :wave: Maar uhh hebben ze die moord niet op film staan dan :confused: Ze filmen godverdomme alles van die joet, zelfs de geboorte van zn dochter
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Da´s niet zo fraai...
Maar ja, wel een passende dood voor zo iemand. Als het dan toch moest gebeuren.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vond dat echt een kutprogramma, heel erg irritant. Iedere aflevering hoopte ik dat hij helemaal kapot gebeten zou worden.

Gelukkig hebben de dieren eindelijk het recht in handen genomen en de jarenlange eindeloze pesterijen kunnen beeindigen.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
lekker "aardige" reacties weer hier!
Ok, je kan hem misschien irritant vinden, maar dan alsnog is het sneu dat hij nu overleden is. Hij is wel gestorven tijdens iets waar zijn passie naar uit ging.
Ik vind heel triest voor zijn vrouw en kinderen. Ook voor hem, want hij kan zijn kinderen niet zien opgroeien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."