Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

57 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha ik vind hem een toffe peer.

wel irritant , maargoed hij had wel een oprechte fascinatie voor het pesten voor dieren :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien, en dat zou best aannemelijk zijn, heeft Steve ooit gezegd: "Als ik sterf tijdens een van mijn opnames, wil ik dat die uitgezonden worden." Dan zouden ze het dus juist wel moeten doen.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dallandra zei:
heeft iemand t filmpje al gevonden?
want t is opgenomen..
Klik om te vergroten...

Zal nog wel een weekje duren voordat te zien is...denk ik..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iemand southpark ooit gezien met de crocodile hunter?
Echt fantastisch hoe die gasten dingen die ze stupide vinden voor gek zetten.

[Cartman's house. A television is heard. The screen shows an Australian crocodile hunter narrating his adventures as a woman pilots his boat down a river.]
Aussie: As we steer our boat down [the boys are on the sofa looking at TV], looking for these dangerous predators… Boy, there's a king croc right here. [it slips into the water] He must be four meters; 12, 13 feet long at least. [it looks up at him] This croc has enough power in its jaws to rip my head right off.
Kenny: (Oh, no!) [tightens his hood up]
Aussie: I've got to be careful. So, what I'm gonna do is sneak up on it and jam my thumb in its butthole.
Aussie: If I get bit out here, I'm 200 kilometers from the nearest hospital: I'd better be real careful jamming my thumb in its butthole. [jumps in and grabs the crocodiile] Oh, boy, it's pissed off now.
Kyle: Go, dude, go! [excited, the boys jump on the sofa]
Aussie: I'm gonna jam my thumb it its butthole now! This should really piss it off! [reaches down with his left thumb to do it. The croc jumps up in pain and drops] Oh, yeah, that piossed it off, all right! [the boys cheer] I've gotta be careful!
Stan: This guy rules!
Kenny: (He actually killed it!)
Cartman: I told you guys.
Aussie: [with left arm now bandaged and in a sling] Well! That was quite an angry croc! But I managed to escape with only a few bruises and a shattered left testicle. Next week we'll look for more of these beautiful creatures, so we can learn more about them by pissing them off immensely. Thanks for watching.
Kyle: [to Stan] Dude! Let's go look for crocodiles!
Stan: Yeah! [the four of them hop to the floor and walk out the front door.]
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
heeft iemand t filmpje al gevonden?
want t is opgenomen..
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
dallandra zei:
heeft iemand t filmpje al gevonden?
want t is opgenomen..
Klik om te vergroten...

Ja, opgenomen door hem zelf. Er waren vrienden van hem bij, die tevens onderdeel uitmaakten van de productiegroep. Ik heb begrepen dat ze voorlopig niet verder gaan met die documentaire, denk je dat die documentaire dan nu al op internet staat? Zou jij een film/documentaire op internet gooien waar een vriend van jou in overlijd?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mensen doen alles voor geld...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik denk dat de vrouw van die man er toch iets meer over te vertellen heeft! Volgens mij werd een deel door hem zelf altijd geproduceerd, dus dan vallen die rechten nu bij zijn vrouw.
Ik zou de dood van mijn manof van een vriend niet op tv of internet willen zien en zou dat met alle mogelijke middelen tegen houden. En reken maar dat dat lukt.

Als jij de dood van je vriend op tv of internet zou willen laten zien, dan ben je ook geen echte vriend, vind ik.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee, maar dat is nou eenmaal wat geld met mensen doet. Geld is soms een grotere vriend. Kijk maar hoeveel vrouwen met een rijke man trouwen en zich jarenlang iedere dag laten neuken door iemand die ze niet eens mogen, alleen maar omdat hij geld heeft.

Ik denk niet dat hij de serie zelf producede, dat doen mensen die weten hoe dat moet. Hij bedacht misschien het concept.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#10
True :)
Je weet maar nooit, is niet eens zo'n rare gedachte van je.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
zommes zei:
Ik denk niet dat hij de serie zelf producede, dat doen mensen die weten hoe dat moet. Hij bedacht misschien het concept.
Klik om te vergroten...

Daar zou je gelijk in kunnen hebben. Hij bezat naar mijn weten wel de rechten van de serie. En die vallen dus nu bij zijn vrouw. Denk dat het dan niet binnenkort te zien is, misschien zelfs wel nooit. Maar goed ook...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ken hem niet :flushed: maar kvind het wel belachelijk dat ie heel zijn carriere vecht met krokodillen enzo.. en dat ie dan op zo'n wijze sterft...
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Play_bunny zei:
ik denk dat de vrouw van die man er toch iets meer over te vertellen heeft! Volgens mij werd een deel door hem zelf altijd geproduceerd, dus dan vallen die rechten nu bij zijn vrouw.
Ik zou de dood van mijn manof van een vriend niet op tv of internet willen zien en zou dat met alle mogelijke middelen tegen houden. En reken maar dat dat lukt.

Als jij de dood van je vriend op tv of internet zou willen laten zien, dan ben je ook geen echte vriend, vind ik.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat er vast wel meerdere camera's waren... En als iemand van die mensen effe snel geld wilde verdienen had hij zo even een tape kunnen verkopen aan actienieuws... Ik denk niet dat die vrouw daar zo snel tussen was geweest.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
Ik ken hem niet :flushed: maar kvind het wel belachelijk dat ie heel zijn carriere vecht met krokodillen enzo.. en dat ie dan op zo'n wijze sterft...
Klik om te vergroten...

Hoezo vind je dat belachelijk?
:)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel vechten met krokodillen is niet bepaald heel veilig, en als ie dat al heel zn leven doet, zou je toch op z'n minst verwachten dat ie daaraan gestorven is.. mja het is niet belachelijk dat ie gestorven is, maar gewoon de wijze waarop vind ik wel ironisch... :flushed:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op die manier :)
Dat is ook wel waar, daar heb je wel gelijk. Het is zeker ironisch.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17


Toch wel lijp.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
dat was echt idioot. Toen hadden ze hem moet lynchen, echt.

Sorry is niet aardig, beetje strijdig ook met eerdere posten :flushed: maar goed....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."