#1
haha ik vind hem een toffe peer.
wel irritant , maargoed hij had wel een oprechte fascinatie voor het pesten voor dieren :P
wel irritant , maargoed hij had wel een oprechte fascinatie voor het pesten voor dieren :P
dallandra zei:heeft iemand t filmpje al gevonden?
want t is opgenomen..
dallandra zei:heeft iemand t filmpje al gevonden?
want t is opgenomen..
zommes zei:Ik denk niet dat hij de serie zelf producede, dat doen mensen die weten hoe dat moet. Hij bedacht misschien het concept.
Play_bunny zei:ik denk dat de vrouw van die man er toch iets meer over te vertellen heeft! Volgens mij werd een deel door hem zelf altijd geproduceerd, dus dan vallen die rechten nu bij zijn vrouw.
Ik zou de dood van mijn manof van een vriend niet op tv of internet willen zien en zou dat met alle mogelijke middelen tegen houden. En reken maar dat dat lukt.
Als jij de dood van je vriend op tv of internet zou willen laten zien, dan ben je ook geen echte vriend, vind ik.
Saivy zei:Ik ken hem nietmaar kvind het wel belachelijk dat ie heel zijn carriere vecht met krokodillen enzo.. en dat ie dan op zo'n wijze sterft...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."