Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan vervoert 200 kg amfetamine

Man vervoert 200 kg amfetamine

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
200 KG.

Kan me niet eens voorstellen hoeveel dat wel niet is :mrgreen:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
1,5 miljoen is inderdaad bull-crap.

Maar nog steeds zonde.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Een 32-jarige Amsterdammer is donderdag in Eindhoven aangehouden met 200 kilogram amfetamine in de kofferbak van zijn auto. Amfetamine is een synthetische drug en de werkende stof in de drug speed. 200 kilo van dit middel heeft een straatwaarde van anderhalf miljoen euro. Dat heeft de politie van Eindhoven gemeld.

De man werd aangehouden op de rijksweg A50 ter hoogte van de John F. Kennedylaan. De politie kon de man achterhalen na een tip van de Nationale Recherche. De grote hoeveelheid amfetamine was waarschijnlijk bedoeld voor de export. De verdachte zal voorgeleid worden aan de rechter-commissaris in 's-Hertogenbosch.
Klik om te vergroten...

Wel vaag hoe ze aan die 1.5 miljoen komen, dat klopt volgens mij niet, maar goed. Wel veel speed natuurlijk.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#4
zonde zonde
:wave:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
in nederland is de straatprijs voor speed, soms goeie speed, en soms troep speed, per gram €5. als je even zoekt heb je al snel goeie speed voor €5.. en dat is per 1 gram, kilo prijzen liggen vele malen lager.. laat staan per 200 kilo..
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dzy zei:
De grote hoeveelheid amfetamine was waarschijnlijk bedoeld voor de export.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ooh ik dacht voor eigen gebruik.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
200 kg = 200.000 gram
200.000 * x = 1.500.000

x = 7,5

Je betaalt makkelijk 7,50 voor een gram pure amfetamine...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat een zeikerds zeg. Laat die vent rijden zeg. Sjonge jonge. Mogen wij misschien ook nog lol hebben?

leesbaar gemaakt :tongueout:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lana zei:
wat een zeikerds zeg. Latt die vebt rijden zeg. Sjonge jonge. Mogen wij m,oscghien ook noh lol hebbenm-.
Klik om te vergroten...

gedronken?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lana zei:
wat een zeikerds zeg. Latt die vebt rijden zeg. Sjonge jonge. Mogen wij m,oscghien ook noh lol hebbenm-.
Klik om te vergroten...

o ja joh laat mensen met 200kg speed lekker rijden joh....

zolang ze niet te hard rijden zeker :mrgreen:


nee dat is natuurlijk onzin , meteen arresteren:P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dzy zei:
Een 32-jarige Amsterdammer is donderdag in Eindhoven aangehouden met 200 kilogram amfetamine in de kofferbak van zijn auto. Amfetamine is een synthetische drug en de werkende stof in de drug speed. 200 kilo van dit middel heeft een straatwaarde van anderhalf miljoen euro. Dat heeft de politie van Eindhoven gemeld.

De man werd aangehouden op de rijksweg A50 ter hoogte van de John F. Kennedylaan. De politie kon de man achterhalen na een tip van de Nationale Recherche. De grote hoeveelheid amfetamine was waarschijnlijk bedoeld voor de export. De verdachte zal voorgeleid worden aan de rechter-commissaris in 's-Hertogenbosch.
Klik om te vergroten...

Wel vaag hoe ze aan die 1.5 miljoen komen, dat klopt volgens mij niet, maar goed. Wel veel speed natuurlijk.
Klik om te vergroten...
moest je het allemaal per grammetjes verkopen, dan kom je wel aan zoiets hoor
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ JewCookie: Ze bedoelen ook met straatwaarde, dat je met 200 kilo zo rond de 1,5 miljoen zou kunnen verdienen slimmerd. Er van uitgaand dat er voor elke gram 7,5 eu word neergelegd uiteraard.

Jammer dat de beste man gepakt is iig. Zal trouwens een best kofferbakje vol geweest zijn..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
:( Wat kut.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
best wel een aantal neusjes vol :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."