#1
ik schrok er ook echt van.. had ik totaal niet verwacht! ik ken echt niemand die al zo jong coke heeft gebruikt. alleen mensen die het rond hun 18e proberen.
Twintig procent van de Nederlandse jongeren van 15 en 16 jaar heeft wel eens cocaïne gebruikt. Dat meldt RTL Nieuws zaterdag naar aanleiding van een rondgang langs verslavingsklinieken.
mathijs zei:Twintig procent van de Nederlandse jongeren van 15 en 16 jaar heeft wel eens cocaïne gebruikt. Dat meldt RTL Nieuws zaterdag naar aanleiding van een rondgang langs verslavingsklinieken.
Bedoelen ze nou dat ze in verslavingsklinieken hebben zitten vragen![]()
Marlon zei:mathijs zei:Twintig procent van de Nederlandse jongeren van 15 en 16 jaar heeft wel eens cocaïne gebruikt. Dat meldt RTL Nieuws zaterdag naar aanleiding van een rondgang langs verslavingsklinieken.
Bedoelen ze nou dat ze in verslavingsklinieken hebben zitten vragen![]()
Dat zou zelfs voor rtl heel dom zijn...
Misschien hebben ze gekeken naar de verhoudingen in de klinieken en in de 'normale' maatschappij?
azgaza zei:Wat een hoge getallen zeg, dat had ik echt niet verwacht. Ik heb er ook nooit wat van gemerkt; ken haast niemand die coke heeft gebruikt (alleen in engeland ken ik twee mensen die het gebruikt hebben).

GewoonVOL zei:Tja door die slappe muziek van tegenwoordig hebben ze geen keuze meer.![]()

Stuk of 30, mijn vriend is engels en ik ken zijn hele sociale leven inclusief vertakkingen en ex-schoolgenoten van hem. Dat zijn er toch op zijn minst 30 die ik wel een beetje ken (en nog vele waarvan ik dus echt niet weet wat ze zijn en doen, ik tel alleen degene waarmee ik heb gepraat over o.a.drugs)Saivy zei:azgaza zei:Wat een hoge getallen zeg, dat had ik echt niet verwacht. Ik heb er ook nooit wat van gemerkt; ken haast niemand die coke heeft gebruikt (alleen in engeland ken ik twee mensen die het gebruikt hebben).
En hoeveel mensen ken je in Engeland?![]()
Play_bunny zei:Ik had dit inderdaad zaterdag bij RTL gezien.
Echt verbazingwekkend eigenlijk. Die gastjes van 13-14 jaar kunnen gewoon zonder probleem 40 euro neerleggen voor 1 gram.Alsof het helemaal niks kost.
Ben benieuwd hoeveel problemen hier van gaan komen in de komende jaren.
Qocaïne zei:Play_bunny zei:Ik had dit inderdaad zaterdag bij RTL gezien.
Echt verbazingwekkend eigenlijk. Die gastjes van 13-14 jaar kunnen gewoon zonder probleem 40 euro neerleggen voor 1 gram.Alsof het helemaal niks kost.
Ben benieuwd hoeveel problemen hier van gaan komen in de komende jaren.
Dat vond ik ook zeer onwaarschijnlijk.. maar de kinderen blijken groepskortingen te krijgen. Echt héél ziek!
Alleen daarom zou drugs verboden moeten worden.. ik vind niet dat jongeren onder de 18 jaar in contact mogen/kunnen komen met drugs zoals deze.
Safire zei:Qocaïne zei:Play_bunny zei:Ik had dit inderdaad zaterdag bij RTL gezien.
Echt verbazingwekkend eigenlijk. Die gastjes van 13-14 jaar kunnen gewoon zonder probleem 40 euro neerleggen voor 1 gram.Alsof het helemaal niks kost.
Ben benieuwd hoeveel problemen hier van gaan komen in de komende jaren.
Dat vond ik ook zeer onwaarschijnlijk.. maar de kinderen blijken groepskortingen te krijgen. Echt héél ziek!
Alleen daarom zou drugs verboden moeten worden.. ik vind niet dat jongeren onder de 18 jaar in contact mogen/kunnen komen met drugs zoals deze.
Tering, groepskorting.. Dat meen je niet.. Ben het helemaal eens met het laatste..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."