#1
Wat een domme vrouw zeg.....
Overdaad schaadt.
Overdaad schaadt.
caatje zei:Ik geloof er geen hout van. Ik heb in '97 diverse maagoperatie's gehad en de dokter adviseerde: geen drank met prik meer te drinken. Maar ja wat is er nou lekkerder dan een koud glas cola light??? Dus thuis gekomen: cola light drinken. De eerste tijd dronk ik 3 maal een 1½ fles per dag. En tot op de dag van vandaag drink ik 1½ tot 2 liter per dag. Ik geloof niet dat ik er iets van heb. (behalve een soort van verslaving)
zommes zei:caatje zei:Ik geloof er geen hout van. Ik heb in '97 diverse maagoperatie's gehad en de dokter adviseerde: geen drank met prik meer te drinken. Maar ja wat is er nou lekkerder dan een koud glas cola light??? Dus thuis gekomen: cola light drinken. De eerste tijd dronk ik 3 maal een 1½ fles per dag. En tot op de dag van vandaag drink ik 1½ tot 2 liter per dag. Ik geloof niet dat ik er iets van heb. (behalve een soort van verslaving)
Sorry hoor, maar wat is dit nou weer voor kortzichtige onzin. Wacht maar tot je straks wel met een dikke maagzweer, botontkalking of kanker in het ziekenhuis ligt. Waarom zou die dokter dat zeggen? Omdat zijn ex-vrouw bij Coca-Cola werkt en hij die wil pesten? Het is gewoon dubbel dik bewezen dat ontzettend ongezond is, en Coca-Cola light al helemaal.
Lekker makkelijk! Light is met aspertaam gezoet.zommes zei:Light is ook veel ongezonder.
@Caatje, blijkbaar gaan we nu langs elkaar heen praten, dus laat maar hangen.
De zoetstof aspartaam wordt regelmatig in verband gebracht met ernstige aandoeningen zoals kanker, epilepsie, hoofdpijn en gedragsveranderingen. Deze verbanden berusten volgens het Voedingscentrum en de Europese voedselveiligheidsorganisatie (EFSA) op onzorgvuldig wetenschappelijk onderzoek en onjuiste interpretatie van de onderzoeksgegevens. Ook bij het Italiaanse onderzoek dat recent is gepubliceerd in Environmental Health Perpectives en het European Journal of Oncology zijn vraagtekens te plaatsen. Dit onderzoek geeft vooralsnog geen reden ‘light’ frisdranken met aspartaam te mijden.
Dat werkt dus beide kanten op.!spacekonijn zei:@caatje : zoals er al staat 'vooralsnog geen reden' ... ze weten er nog niet zoveel van.
spacekonijn zei:maar zo geweldig is cola toch niet?![]()
Dat is dus een van de fabels. Probeer t maar eens. Het zal vies tegenvallen!spacekonijn zei:het verwijderd zelfs roest
caatje zei:Dat is dus een van de fabels. Probeer t maar eens. Het zal vies tegenvallen!spacekonijn zei:het verwijderd zelfs roest
spacekonijn zei:fabel?? ik heb wel eens een aantal zeer vieze stuivers in cola gelegd en die waren daarna weer toppie schoon , is dan wel geen hardnekkige roest maar het bevestigd wel dat het dingen gewoon 'hard aanpakt'.
en al is dat 1 fabel dan is het toch nog niet nodig om zoveel cola te drinken alleen omdat het lekker is?![]()

same alleen nie de 1ste saf vd morgendneedlefreak zei:Glas lekkere koude cola aan het drinken + 1ste sigaret van vandaag= super combo![]()
![]()

needlefreak zei:Glas lekkere koude cola aan het drinken + 1ste sigaret van vandaag= super combo![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."