#1
Wss had ze iets gepakt?
Als je depri bent ok, jezelf van kant maken maar dan iedereen met je meenemen...
Als je depri bent ok, jezelf van kant maken maar dan iedereen met je meenemen...
Play_bunny zei:Het is zeker ongelooflijk wat daar gebeurt is. Zij zal inderdaad altijd met de wetenschap moeten leven dat haar kinderen door haar dood zijn.
Aan de andere kant ook weer niet. De last van vijf kinderen (voornamelijk) alleen opvoeden is heel zwaar.
Ga maar lang genoeg op een donkere weg en je komt vanzelf op dit punt. Het rare is dat de omgeving het vaak wel weet, maar het niet door heeft. Zo iemand zegt af en toe wel iets waaruit je het kan opmaken dat het toch niet goed gaat met die persoon en dat dit soort situaties zich kunnen voordoen. Het enige probleem is tegenwoordig dat mensen niet meer echt luisteren. Ze horen maar de helft. En dat geldt zowel voor vrienden/familie als hulpverleners.
geen criminaliteit???yellowmoon zei:zij zal naar mijn idee niet in een gevangenis belanden maar eerder bij een inrichting voor mensen zoals haar dit is geen criminaliteit

Frisko zei:geen criminaliteit???yellowmoon zei:zij zal naar mijn idee niet in een gevangenis belanden maar eerder bij een inrichting voor mensen zoals haar dit is geen criminaliteit
hoe depri ge ook zijt,5 van u kinderen vermoorden met een mes,letterlijk steken en blijven steken,sommige van hun hun keel oversnijden????
dan zit er toch echt wel een schroef los zu...
depri of nie,iets koelbloedig heeft ze in haar,kan nie anders,....
we spreken hier over maar liefst 5!!!! KINDEREN hé![]()
![]()
![]()
![]()
zo iemand verdient het nie beter te worden!!! op de brandstapel dermee!!Saivy zei:Frisko zei:geen criminaliteit???yellowmoon zei:zij zal naar mijn idee niet in een gevangenis belanden maar eerder bij een inrichting voor mensen zoals haar dit is geen criminaliteit
hoe depri ge ook zijt,5 van u kinderen vermoorden met een mes,letterlijk steken en blijven steken,sommige van hun hun keel oversnijden????
dan zit er toch echt wel een schroef los zu...
depri of nie,iets koelbloedig heeft ze in haar,kan nie anders,....
we spreken hier over maar liefst 5!!!! KINDEREN hé![]()
![]()
![]()
![]()
Depressie is een ziekte, geen misdaad, in de gevangenis zal ze niet beter worden. Ik betwijfel eigenlijk als ze helemaal beter gaat worden, waar dan ook.. ze hadden haar gewoon moeten laten sterven, wat ze zelf wou, nu word het alleen maar erger.

Play_bunny zei:Solidius zei:Helaas, Solidius is op dit moment immuun voor insultaties van minder begaafden.
Het heeft echt helemaal niets met meer of minder begaafd te maken. Een argument wat je zo weer van tafel af slaat. Hoogbegaafden kunnen ook zwaar depressief raken net zoals mensen die minder begaafd zijn.
barry zei:idd ze hebben zelfs meer kans om depressief te geraken.
Solidius zei:Maar natuurlijk kan 'iedereen' depressief raken. Maar niet meer of minder dan iemand die wel of niet hoogbegaafd of perfectionistich is.
Solidius zei:barry zei:Solidius zei:Maar natuurlijk kan 'iedereen' depressief raken. Maar niet meer of minder dan iemand die wel of niet hoogbegaafd of perfectionistich is.
heb ik ooit meer of minder gezegd?
barry zei:idd ze hebben zelfs meer kans om depressief te geraken.
Korte termijn geheugen?
barry zei:ik zal een voorbeeldje geven.
een kennis van me is hoogbegaafd en moet hierdoor naar de psycholoog doordat 1) hij zijn broer zo hard pest, doordat hij zo gefrustreerd geraakt
2) doordat hij depri is, op het middelbaar had hij maar weinig vrienden doordat vele hem niet begrepen. nu heeft hij vele vrienden en is zeer bekend in de muziekindustrie maar toch blijft hij van die depressieve momenten krijgen.
Wat een hartverscheurend verhaal, helaas betwijfel ik ten zeerste of het waar is
barry zei:maar dan nog jouw uitspraken zijn uitspraken die kleine kindertjes van het 4de jaar maken.
Jouw signature en avatar idem dito![]()
maar je ontkent dus niet dat het een kinderachtig uitspraak is die je hebt gedaan?barry zei:Solidius zei:Maar natuurlijk kan 'iedereen' depressief raken. Maar niet meer of minder dan iemand die wel of niet hoogbegaafd of perfectionistich is.
heb ik ooit meer of minder gezegd?
barry zei:idd ze hebben zelfs meer kans om depressief te geraken.

barry zei:ik zal een voorbeeldje geven.
een kennis van me is hoogbegaafd en moet hierdoor naar de psycholoog doordat 1) hij zijn broer zo hard pest, doordat hij zo gefrustreerd geraakt
2) doordat hij depri is, op het middelbaar had hij maar weinig vrienden doordat vele hem niet begrepen. nu heeft hij vele vrienden en is zeer bekend in de muziekindustrie maar toch blijft hij van die depressieve momenten krijgen.
barry zei:maar dan nog jouw uitspraken zijn uitspraken die kleine kindertjes van het 4de jaar maken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."