#1
Frisko zei:geen criminaliteit???yellowmoon zei:zij zal naar mijn idee niet in een gevangenis belanden maar eerder bij een inrichting voor mensen zoals haar dit is geen criminaliteit
hoe depri ge ook zijt,5 van u kinderen vermoorden met een mes,letterlijk steken en blijven steken,sommige van hun hun keel oversnijden????
dan zit er toch echt wel een schroef los zu...
depri of nie,iets koelbloedig heeft ze in haar,kan nie anders,....
we spreken hier over maar liefst 5!!!! KINDEREN hé![]()
![]()
![]()
![]()
Depressie is een ziekte, geen misdaad, in de gevangenis zal ze niet beter worden. Ik betwijfel eigenlijk als ze helemaal beter gaat worden, waar dan ook.. ze hadden haar gewoon moeten laten sterven, wat ze zelf wou, nu word het alleen maar erger.