Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoeder doodt haar vijf kinderen

Moeder doodt haar vijf kinderen

56 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
yellowmoon zei:
zij zal naar mijn idee niet in een gevangenis belanden maar eerder bij een inrichting voor mensen zoals haar dit is geen criminaliteit
Klik om te vergroten...
geen criminaliteit???
hoe depri ge ook zijt,5 van u kinderen vermoorden met een mes,letterlijk steken en blijven steken,sommige van hun hun keel oversnijden????
dan zit er toch echt wel een schroef los zu...

depri of nie,iets koelbloedig heeft ze in haar,kan nie anders,....
we spreken hier over maar liefst 5!!!! KINDEREN hé :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Depressie is een ziekte, geen misdaad, in de gevangenis zal ze niet beter worden. Ik betwijfel eigenlijk als ze helemaal beter gaat worden, waar dan ook.. ze hadden haar gewoon moeten laten sterven, wat ze zelf wou, nu word het alleen maar erger.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
Frisko zei:
yellowmoon zei:
zij zal naar mijn idee niet in een gevangenis belanden maar eerder bij een inrichting voor mensen zoals haar dit is geen criminaliteit
Klik om te vergroten...
geen criminaliteit???
hoe depri ge ook zijt,5 van u kinderen vermoorden met een mes,letterlijk steken en blijven steken,sommige van hun hun keel oversnijden????
dan zit er toch echt wel een schroef los zu...

depri of nie,iets koelbloedig heeft ze in haar,kan nie anders,....
we spreken hier over maar liefst 5!!!! KINDEREN hé :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Depressie is een ziekte, geen misdaad, in de gevangenis zal ze niet beter worden. Ik betwijfel eigenlijk als ze helemaal beter gaat worden, waar dan ook.. ze hadden haar gewoon moeten laten sterven, wat ze zelf wou, nu word het alleen maar erger.
Klik om te vergroten...
zo iemand verdient het nie beter te worden!!! op de brandstapel dermee!!
als het er 1 was geweest kon ik er nog inkomen(was niet minder erg) maar we spreken over 5 van u kinderen... :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zeg niet dat ik het niet erg vind, ik vind het vreselijk wat er gebeurt is. Maar ik denk ook dat die vrouw gewoon niet helder meer kon nadenken en daardoor een wanhoopsdaad deed. Ik denk niet dat ze al lang de intentie had om haar kinderen te doden of dat ze 1 of andere psychopate is. Ze zat gewoon erg diep in de put, en opeens kan dat teveel worden en dan denkt men niet meer na, en waarschijnlijk was ze ook onder invloed van 1 of andere drug.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt idd gelijk saivy, in zo'n situaties denk je echt niet meer na en kan je dit ook niet meern, ik vind dat het wets-syteem hiervoor zelf moet worden aangepast: neem nou iemand vermoord jou meisje/jonge en familie en vrienden, je hebt op dat moment zelf een geweer vast en je staat nog geen 5 meter van hem, wat doe je, juist d8 ik ook...
En dan als je zo iets zou doen ga je uiteindelijk zelf de bak in...

Maar, je EIGEN !!!!5!!!! kinderen een voor een vermoorden gaat er echt wel heeel ver over, ik denk dat ik in zo'n toestand zelf zo iets niet kan...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
flashkop zei:
Je hebt idd gelijk saivy, in zo'n situaties denk je echt niet meer na en kan je dit ook niet meern, ik vind dat het wets-syteem hiervoor zelf moet worden aangepast: neem nou iemand vermoord jou meisje/jonge en familie en vrienden, je hebt op dat moment zelf een geweer vast en je staat nog geen 5 meter van hem, wat doe je, juist d8 ik ook...
En dan als je zo iets zou doen ga je uiteindelijk zelf de bak in...

Maar, je EIGEN !!!!5!!!! kinderen een voor een vermoorden gaat er echt wel heeel ver over, ik denk dat ik in zo'n toestand zelf zo iets niet kan...
Klik om te vergroten...
idd we spreken hier over 5 kinderen,dan mag je zo labiel zijn als wat,kan niet dat die nie wist met wa ze bezig was...
en op wa een gruwelijke manier dan ook nog!!! :rolleyes: :(
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe dan ook blijft het een triest verhaal. Die kinderen waren onschuldig, niemand heeft het recht hun wat aan te doen, ook geen labiele moeder.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vind het vreselijk

maar ik vind net zoals saivy dat ze niet naar de gevanbgenis moet maar naar een inrichting waar ze haar kunnen helpen.
ik vind je reactie een beetje te frisko

heb jij nog nooit iemand geslagen omdat je zo woedend was maar een halve dag nadien er zoveel spijt van hebt
dit is net zoiets alleen vele graden erger en als je depressief bent kom je sneller in zo een bui zou ik denken

dit zijn nu eenmaal dingen die we zelf neit kunnen vatten enkel als we zelf eens depressief zijn geweest of zijn
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is inderdaad wel apart dat zo iemand de kinderen dan zo noodzakelijk mee moet nemen naar het hiernamaals. Waarschijnlijk omdat ze als moeder er vanuit ging dat er geen goed leven voor de kinderen meer was als zij zelf er niet meer zou zijn en aangezien ze het zelf allemaal niet meer zag zitten...

Andere reden zou die vent kunnen zijn, misschien heeft hij wel gedwongen.

Er moet toch ergens een grond achter die behoefte hebben gezet ipv alleen maar pure waanzin?
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Woede en wanhoop kan inderdaad veel met je doen.
En die kreet om hulp waar ik het eerder over had, die kan ook heel klein zijn. Het zijn alleen geen dingen waar de meeste mensen over nadenken. Iemand die spreekt over zelfmoord en dingen die daarmee samenhangen, die zijn het ook vaak van plan. Dan kun je niets doen, maar dan kun je als buitenstaander of hulpverlener ook ingrijpen. En dat doen de meesten dus niet omdat ze dat niet zien als een kreet om hulp. "Ze doet het toch niet" wordt er dan gezegd. Totdat het wel gebeurd, dan kijkt men ineens raar op.

En wat barry al zegt: totdat jezelf die wanhoop en depressieve gevoelens hebt ervaren, weet je totaal niet wat er door een mens heen gaat op dat moment. Lang genoeg in dat cirkeltje en je knapt een keer.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#10
''zo iemand verdient het nie beter te worden!!! op de brandstapel dermee!! ''

Precies hetzelfde zei mijn schoonvader laatst over drugsgebruikers...
Het is heel afschuwelijk wat ze heeft gedaan. Die vrouw was erg ziek maar we leven niet meer in de Middeleeuwen gelukkig. Brandstapels lossen dan oook niets op lijkt me...

Dit soort dingen gebeurt helaas veel te vaak tegenwoordig maar soms is het leven ook gewoon zwaar klote en voor mensen met een hele zware depressie kan het ronduit een hel zijn, een beangstigend iets.
Je weet maar nooit hoe jij zelf je leven over 20 jaar ervaart.... Misschien was ze wel zo ver heen dat ze haar kinderen eenzelfde lot wilde besparen? Hoe onterecht dat ook is. Weten wij veel wat ze allemaal doormaakte? In de pers wordt ook een hoop geluld, je komt toch nooit achter de werkelijke achtergrond.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#11
iemand al gedacht dat ze messchien wilde zelfmoord plegen, maar dan blijven haar kinderen achter, en met dat haar "man" naar algerije ging, waar zouden de kinderen belanden ? allemaal opgesplitst in een weeshuis ? de moeder dacht dat zonder haar de kinderen geen leven meer zouden hebben, want anders als gewoon de moeder zelfmoord pleegt hoor je altijd, oh dat kreng, en haar kinderen staan daar nu moederzielsalleen, en zo dacht ze om eerst voor haar kinderen te zorgen en dan haarzelf (aangezien je dood niet veel meer kan doen) zo zal zij wss geredeneerd hebben. enja het is erg, maar nu weet ze tenminste wat er allemaal gebeurt is in haar kinderen hun leven, als ze eerst had zelfgedood wie weet wat er van de kinderen zou komen.

triestig verhaal...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psycho_Chrono zei:
Play_bunny zei:
Het is zeker ongelooflijk wat daar gebeurt is. Zij zal inderdaad altijd met de wetenschap moeten leven dat haar kinderen door haar dood zijn.

Aan de andere kant ook weer niet. De last van vijf kinderen (voornamelijk) alleen opvoeden is heel zwaar.

Ga maar lang genoeg op een donkere weg en je komt vanzelf op dit punt. Het rare is dat de omgeving het vaak wel weet, maar het niet door heeft. Zo iemand zegt af en toe wel iets waaruit je het kan opmaken dat het toch niet goed gaat met die persoon en dat dit soort situaties zich kunnen voordoen. Het enige probleem is tegenwoordig dat mensen niet meer echt luisteren. Ze horen maar de helft. En dat geldt zowel voor vrienden/familie als hulpverleners.
Klik om te vergroten...

Als de schreeuw om hulp niet luid genoeg is, word ie niet gehoord.
Moeilijk of niet, een volwassen persoon word geacht te kunnen nadenken over situaties en deze te relativeren. Je kunt zelf aangeven bij instanties hoe erg je in de put zit, je kan zelf altijd een weg naar buiten zoeken, moord en doodslag is nooit een optie.
Klik om te vergroten...

Tijdens een zware depressie kunnen deze toch een optie worden. Het is een totaal andere manier van denken en bewustzijn, niet met een normaal verstand te vergelijken.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Solidius zei:
Geweldig dat die vrouw nog leeft. Ik hoop dat ze enorm mentaal zal lijden en een langzame pijnlijke dood sterft.
Klik om te vergroten...

wat is dat koel zeg.
is gewoon kinderachtig als je zoiets zegt
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#14
barry zei:
Solidius zei:
Geweldig dat die vrouw nog leeft. Ik hoop dat ze enorm mentaal zal lijden en een langzame pijnlijke dood sterft.
Klik om te vergroten...

wat is dat koel zeg.
is gewoon kinderachtig als je zoiets zegt
Klik om te vergroten...

Nee. Ik vind van niet. Tuurlijk moet het niet zo gezegd worden maar ik vind wel dat als men in depressie zit, men hulp moet gaan zoeken. Er zijn verschillende manieren van hulp, van medicatie tot een psychiater. Ik vind het heel jammer dat het zo moest aflopen voor die kinderen.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk ook wel dat ze er al een langere tijd over nadacht. Net als DjTrips zegt dat ze misschien zelfmoord wilde plegen en haar kinderen niet achter konden blijven. Je vermoord niet 5 van je kinderen zomaar.

In Nederland zijn er 410.000 mensen die er over nadenken om zelfmoord te plegen, 94.000 doen een poging en 1.900 slagen ook in hun poging. Depressie is in Nederland iig volkziekte nr. 1 en kan iemand aanzetten tot gekke dingen.

Ook de media speelt een rol. Doordat zij elke keer beelden of artikelen publiceren zetten mensen elkaar aan tot dit soort dingen. Het zal nog veel vaker voor gaan komen jammer genoeg.

Dus als er iemand in je omgeving is die het moeilijk heeft zorg ervoor dat je diegene steunt of helpt. Misschien kunnen zulke drama's dan worden voorkomen anders zou ik het niet weten. Vaak is de omgeving op de hoogte van ruzie's of de situatie maar niemand doet er iets aan of tonen geen begrip.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
barry zei:
Solidius zei:
Geweldig dat die vrouw nog leeft. Ik hoop dat ze enorm mentaal zal lijden en een langzame pijnlijke dood sterft.
Klik om te vergroten...

wat is dat koel zeg.
is gewoon kinderachtig als je zoiets zegt
Klik om te vergroten...

Echt niet, je doodt je vijf kinderen toch zomaar niet?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk ook niet dat ze het 'zomaar' deed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."