Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMogenlijk verbod op Paddo's

Mogenlijk verbod op Paddo's

87 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snel nog wat inslaan.. Want ik kan nu nog als 16 jarige paddos kopen.. Ze controleren erg slecht.. Voordat je het weet verbieden/controleren ze het..
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan kicken m'n ouders me het huis uit :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat niet alleen, ook onze steden worden platgegooid met Franse drug-runners :angry:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op zich kan de regering niet zomaar iets aan de wet veranderen en is een wetswijziging ook niet echt haalbaar.
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Psycho_Chrono zei:
het worden onrustige tijden voor de tripperts....:(
Klik om te vergroten...

Voor nederland. Sinds dit cabinet is gekozen gaat alles fout.
Klik om te vergroten...

Denk je dat andere politiekers het beter zouden hebben gedaan?
Uiteindelijk draaien ze allemaal op hetzelfde uit, zakkenvullers...

Groen en de Socialisten zijn zowat de enige die nog een beetje mijn sympathie delen
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Obyt zei:
azgaza zei:
Psycho_Chrono zei:
het worden onrustige tijden voor de tripperts....:(
Klik om te vergroten...

Voor nederland. Sinds dit cabinet is gekozen gaat alles fout.
Klik om te vergroten...

Denk je dat andere politiekers het beter zouden hebben gedaan?
Uiteindelijk draaien ze allemaal op hetzelfde uit, zakkenvullers...

Groen en de Socialisten zijn zowat de enige die nog een beetje mijn sympathie delen
Klik om te vergroten...

pfff net of dit ook maar iets met het huidige kabinet te maken heeft.
Deze uitspraken zullen er altijd zijn als een incident als dit gebeurt.

Groen heeft nog nooit voor iets gezorgt en de socialisten zijn er alleen maar op uit om de mensen die hard hun best doen om door middel van scholing een goede baan te krijgen zoveel mogelijk te laten betalen, terwijl ze eigenlijk al meer bijdragen (en betalen aan de staat) aan de economie.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spirit Quest zei:
Dit is een diep trieste dag in de geschiedenis. Gelukkig gaan ze dit er nooit door krijgen (er valt niet aan te tonen dat paddestoelen slecht zijn) en mocht het ze wel lukken dan ga ik ze zelf kweken. FUCK DE OVERHEID!
Klik om te vergroten...

En daar sluit ik mij 100% bij aan !
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat Dzy zegt, als het een goed onafhankelijk onderzoek is zal er weinig aan de hand zijn.

Ik hoop niet dat, door één of andere politieke spin, er een verbod uit zal rollen.

En allemachtig ik hoop dat de meneren en mevrouwen in de tweede kamer stiekem ook eens een leuke tijd op paddestoeltjes hebben gehad zodat ze weten waarover ze praten.

1 dode is een tragedie, maar die miljoen toffe trips dan?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
mogelijk.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet te geloven hoe mensen iets zonder een GOED en REPRESENTATIEF onderzoek kunnen veroordelen. In principe is dit net zo erg als dat ik zonder enige geldige reden, Turken haat omdat ik ervan overtuigd ben dat ze een minder ras zijn (uiteraard is dat niet mijn overtuiging). Paddestoelen brengen duizenden geweldige ervaringen met zich mee, en soms een slechte ervaring. Kun je iets niet op afrekenen. Gelukkig is niet aan te tonen dat er verslavende stoffen in zitten waar je lichamelijk afhankelijk van wordt, dat scheelt al een boel..
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is erg dat de politiek zich altijd moet laten horen als er een INCIDENT gebeurd.

1 onregelmatig plaatsvindend
2 terloops, bijkomstig
Klik om te vergroten...

Conclusie, iets dat nauwelijks voorkomt. Maar om de een of andere reden vind de regering het nodig een statement te maken. Ik wil graag ook een statement maken: Als men zich niet fatsoenlijk kan informeren naar de werken/dosering/setting van een middel waardoor de risico's die met de consumptie van dat middel gepaard zijn worden vergroot is dat geheel de schuld van de gebruiker en niet van het middel.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spirit Quest zei:
Het is erg dat de politiek zich altijd moet laten horen als er een INCIDENT gebeurd.

1 onregelmatig plaatsvindend
2 terloops, bijkomstig
Klik om te vergroten...

Conclusie, iets dat nauwelijks voorkomt. Maar om de een of andere reden vind de regering het nodig een statement te maken. Ik wil graag ook een statement maken: Als men zich niet fatsoenlijk kan informeren naar de werken/dosering/setting van een middel waardoor de risico's die met de consumptie van dat middel worden vergroot is dat geheel de schuld van de gebruiker en niet van het middel.
Klik om te vergroten...


en jij moet advocaat worden, want je doet het bijzonder goed.
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het ligt me gewoon heel zwaar. Ik ben echt een hele fanatieke voorstander van hallucinogeen middelen. Op het moment dat mensen die er in principe nauwelijks tot niets vanaf weten denken een mening te moeten vormen vind ik dat een slechte zaak. Men kan pas daadwerkelijk een mening hebben als de zaak die besproken wordt ook daadwerkelijk bekend is bij de besprekende partij.

Voorbeeld: Jelinek, een voorlichtingscentrum over drugs, zegt het volgende: Het verbieden van paddestoelen is een slecht idee. Hierdoor is de controle over het middel en daarmee de verstrekking van juiste informatie over het gebruik en de risico's niet meer aanwezig. Juist door de verkoop en kweek van paddestoelen te regulieren kunnen dit soort incidenten voorkomen worden.

Conclusie: De experts op dit gebied hebben PRECIES DE TEGENOVERGESTELDE mening als de personen die er vrijwel niets vanaf weten. Ironisch nietwaar?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja heel ironisch, maar het is al wel duidelijk dat we over een paar jaar als verdachten onze arm moeten laten zien op straat om te kijken of er geen spuit littekens zitten, en dan komen we weer op het verhaal uit dat niemand nog privacy heeft tot in zoverre dat we niet meer geacht zijn om onze eigen kont af te vegen zonder dat iemand de inhoud van je stront bekijkt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb sinds ik dit las gisteren eerlijk gezegd aan niks anders gedacht, ik kan het gewoon niet geloven, ze kunnen me niet de paddo's afnemen! Dat kunnen ze gewoon éch tnie tmaken!!!
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geloof me, democratie of niet. ALLES KAN! Maar het zou inderdaad ronduit belachelijk zijn. Ik denk en hoop dat als zoveel van dit soort het incidenten gewoon overwaaide. Over een maand weet niemand meer wie die Franse dame was.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ronduit geschokt. Het moet toch allemaal niet gekker worden.
Kan mezelf er enorm kwaad over maken!

Begrijpen ze dan écht niet dat dit meisje zelf al helemaal geflipt en/of depressief was. Of dat ze zelf ongetwijfeld al suïcidale neigingen had?

Bleh.. verdomme. Nog snel inslaan dan maar!
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wijze woorden van jullie!!

En stel dat ze het verbieden? Dan gaat de stroom gewoon weer via het illegale circuit. Het zal net zo makkelijk te krijgen zijn, behalve voor Franse toeristen dan :smoke:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spirit Quest zei:
Inslaan? Geloof me, al verbieden ze paddestoelen, er zijn altijd manieren om ze te verkrijgen :wink:
Klik om te vergroten...

Yep, ongetwijfeld. :sunglasses:
s
sinfonyLid
01-01-2024, 00:00
#20
of natuurlijk zelf met een mandje het bos in gaan :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."