#1
M'n ouders hebben vroeg ook wel eens paddos gehad, ze zien het gelijk!
En ik heb geeneens biologie meer.. HAHA
fs180 zei:iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht![]()
BillyBilo zei:fs180 zei:iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht![]()
demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
kijk het gaat de partij om het idee, zij willen het verboden hebben omdat er media-aandacht wordt geschonken aan de dood 'door' een soort drugs, om dus in een goed zonnetje te komen willen ze het gaan verbieden, de enigste manieren omdat te stoppen zijn dus onderzoeken waaruit blijkt dat het onzin is het te verbieden,.. die zijn er al! en daar hebben ze dus schijt aan, dus moeten wij, het volk laten zien dat we juist niet willen dat het verboden wordt, ze doen alles voor stemmen en dat is dus onse krachtBillyBilo zei:Pandemonium zei:BillyBilo zei:fs180 zei:iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht![]()
demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
We moeten gehoord worden.
Ik zat zelf ook al te denken aan een demonstratie.
Of wou jij alles gewoon over je kant laten gaan?
je kan er weinig tegen doen, iedereen weet wel dat er een partij is die het niet met het verbod eens is, maar je blijft altijd die partij.
Pandemonium zei:BillyBilo zei:fs180 zei:iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht![]()
demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
We moeten gehoord worden.
Ik zat zelf ook al te denken aan een demonstratie.
Of wou jij alles gewoon over je kant laten gaan?
BillyBilo zei:Pandemonium zei:BillyBilo zei:fs180 zei:iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht![]()
demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
We moeten gehoord worden.
Ik zat zelf ook al te denken aan een demonstratie.
Of wou jij alles gewoon over je kant laten gaan?
Niet geschoten is altijd mis. Iets proberen te doen aan een situatie die er hopeloos uit ziet is toch altijd nog beter dan thuis zitten kniezen.
Het interessert me geen ene ruk of de politiek in de eerste instantie luistert. Als we maar hard genoeg schreeuwen horen ze ons wel.
Vergeet een ding niet. De macht ligt áltijd bij het volk. Als de wil maar sterk genoeg is. En ik moet zeggen dat ik tot dusver nog geen een reactie heb gehoord, en dat kan ook aan mij liggen, van iemand die wel wil dat het verboden word naar aanleiding van deze gebeurtenis. Zelfs mensen die zelf geen paddo's hebben gebruikt, of willen gebruiken vinden het maar onzinnig.
je kan er weinig tegen doen, iedereen weet wel dat er een partij is die het niet met het verbod eens is, maar je blijft altijd die partij.
Pandemonium zei:BillyBilo zei:fs180 zei:iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht![]()
demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
We moeten gehoord worden.
Ik zat zelf ook al te denken aan een demonstratie.
Of wou jij alles gewoon over je kant laten gaan?

Spirit Quest zei:Ik vind een demonstratie wel een goed plan. Al is het maar omdat ik dan voor mezelf kan zeggen dat ik een verschil maak (ja ik ben naïef). Daarnaast is een demonstratie met alle trippers zoweiso een gebeurtenis op zich. Zou het best leuk vinden om met een grote massa aan "lang harig werkschuw tuig" door Amsterdam te trekken en dan massaal in het vondel park met een paar paddestoeltjes te crashen. Is best een effectief statement :P


fs180 zei:okay, als iedereen die wel mee willen demonstreren zich ergens melden zeg maar :P of een apart topic hierzo, of op Fok, bij uvt staan een topic over de petitie, want dan kunnen we gaan schatten hoeveel mensen en komen
want het is van groot belang dat er een grote opkomst is, alleen alles moet georganiseerd worden, niet 1 grote chaos ofzo, dan krijgen we nooit ons gelijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."