Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMogenlijk verbod op Paddo's

Mogenlijk verbod op Paddo's

87 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#1
M'n ouders hebben vroeg ook wel eens paddos gehad, ze zien het gelijk! :grin: En ik heb geeneens biologie meer.. HAHA
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
dan pak je toch je donderhamer, donderse thor
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#3
iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht :smilingimp:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
fs180 zei:
iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht :smilingimp:
Klik om te vergroten...

demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
P
PandemoniumLid
01-01-2024, 00:00
#5
BillyBilo zei:
fs180 zei:
iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht :smilingimp:
Klik om te vergroten...

demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
Klik om te vergroten...

We moeten gehoord worden.

Ik zat zelf ook al te denken aan een demonstratie.

Of wou jij alles gewoon over je kant laten gaan?
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#6
BillyBilo zei:
Pandemonium zei:
BillyBilo zei:
fs180 zei:
iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht :smilingimp:
Klik om te vergroten...

demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
Klik om te vergroten...

We moeten gehoord worden.

Ik zat zelf ook al te denken aan een demonstratie.

Of wou jij alles gewoon over je kant laten gaan?
Klik om te vergroten...


je kan er weinig tegen doen, iedereen weet wel dat er een partij is die het niet met het verbod eens is, maar je blijft altijd die partij.
Klik om te vergroten...
kijk het gaat de partij om het idee, zij willen het verboden hebben omdat er media-aandacht wordt geschonken aan de dood 'door' een soort drugs, om dus in een goed zonnetje te komen willen ze het gaan verbieden, de enigste manieren omdat te stoppen zijn dus onderzoeken waaruit blijkt dat het onzin is het te verbieden,.. die zijn er al! en daar hebben ze dus schijt aan, dus moeten wij, het volk laten zien dat we juist niet willen dat het verboden wordt, ze doen alles voor stemmen en dat is dus onse kracht
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pandemonium zei:
BillyBilo zei:
fs180 zei:
iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht :smilingimp:
Klik om te vergroten...

demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
Klik om te vergroten...

We moeten gehoord worden.

Ik zat zelf ook al te denken aan een demonstratie.

Of wou jij alles gewoon over je kant laten gaan?
Klik om te vergroten...


je kan er weinig tegen doen, iedereen weet wel dat er een partij is die het niet met het verbod eens is, maar je blijft altijd die partij.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja een kracht die fuck all betekent in de ogen van een politicus, anders leefden we in rozen geur en maneschijn, het kost maar een miljard dollar om een perfect werkend middel tegen aids te vinden, en denk je dat er geen miljard mensen die voor stemmen? het betekent allemaal schijt, democratie is fuck all, het politieke systeem van de wereld zit gewoon kut in elkaar, en 100 keer demonstreren helpt je nog geen fuck.

ik kom misschien bot over maar dat is totaal niet mijn bedoeling hoor, ik vind het natuurlijk ook hoogst deprimerend.
P
PandemoniumLid
01-01-2024, 00:00
#9
BillyBilo zei:
Pandemonium zei:
BillyBilo zei:
fs180 zei:
iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht :smilingimp:
Klik om te vergroten...

demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
Klik om te vergroten...

We moeten gehoord worden.

Ik zat zelf ook al te denken aan een demonstratie.

Of wou jij alles gewoon over je kant laten gaan?
Klik om te vergroten...

Niet geschoten is altijd mis. Iets proberen te doen aan een situatie die er hopeloos uit ziet is toch altijd nog beter dan thuis zitten kniezen.

Het interessert me geen ene ruk of de politiek in de eerste instantie luistert. Als we maar hard genoeg schreeuwen horen ze ons wel.

Vergeet een ding niet. De macht ligt áltijd bij het volk. Als de wil maar sterk genoeg is. En ik moet zeggen dat ik tot dusver nog geen een reactie heb gehoord, en dat kan ook aan mij liggen, van iemand die wel wil dat het verboden word naar aanleiding van deze gebeurtenis. Zelfs mensen die zelf geen paddo's hebben gebruikt, of willen gebruiken vinden het maar onzinnig.


je kan er weinig tegen doen, iedereen weet wel dat er een partij is die het niet met het verbod eens is, maar je blijft altijd die partij.
Klik om te vergroten...
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Om verdere regulatie van de overheid te voorkomen mogen ze van mij alles verbieden.

Heroïne en cocaïne bv zijn ook illegaal, maar je kunt ze op iedere hoek van de straat verkrijgen; en zolang 't allemaal niet uit de hand loopt, bemoeit niemand zich ermee.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
dan hebben we een menings verschil :wink:
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#12
wie stemt er dan wel voor actie :openmouth:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pandemonium zei:
BillyBilo zei:
fs180 zei:
iemand trouwens nog zin om mee te doen aan een demonstratie, niets doen geeft de politiek alleen meer macht :smilingimp:
Klik om te vergroten...

demonstreren dan, misschien dat je ze dan aan het lachen maakt ook nog
Klik om te vergroten...

We moeten gehoord worden.

Ik zat zelf ook al te denken aan een demonstratie.

Of wou jij alles gewoon over je kant laten gaan?
Klik om te vergroten...

Je moet wel met een hele grote demonstratie komen wil het ook maar enig effect hebben.

Denk dat je meer kans maakt als je de publiciteit zoekt in bijvoorbeeld kranten o.i.d.. Door middel van het versprijden van goed onderbouwde uiteenzettingen waarom het niet tussen de hard-drugs thuis hoort bereik je niet alleen meer binnen de politiek maar op deze manier zal het aantal tegenstanders van deze nieuwe wet ook groeien. Een demonstratie waarvan de helft bestaat uit ingevallen harses en andere mensen waar het niet-gebruikende deel van de bevolking het al niet zo hoog mee heeft bereik je waarschijnlijk minder steun van bevolking en overheid..
De meeste kranten hebben wel een pagina voor ingezonden brieven etc over een meningsvormend actueel onderwerp. De laatste tijd lijkt het wel een anti-Wilders pagina geworden, pro-paddo pagina klinkt beter in de oren!

:wave:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind een demonstratie wel een goed plan. Al is het maar omdat ik dan voor mezelf kan zeggen dat ik een verschil maak (ja ik ben naïef). Daarnaast is een demonstratie met alle trippers zoweiso een gebeurtenis op zich. Zou het best leuk vinden om met een grote massa aan "lang harig werkschuw tuig" door Amsterdam te trekken en dan massaal in het vondel park met een paar paddestoeltjes te crashen. Is best een effectief statement :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spirit Quest zei:
Ik vind een demonstratie wel een goed plan. Al is het maar omdat ik dan voor mezelf kan zeggen dat ik een verschil maak (ja ik ben naïef). Daarnaast is een demonstratie met alle trippers zoweiso een gebeurtenis op zich. Zou het best leuk vinden om met een grote massa aan "lang harig werkschuw tuig" door Amsterdam te trekken en dan massaal in het vondel park met een paar paddestoeltjes te crashen. Is best een effectief statement :P
Klik om te vergroten...

En dan allemaal demonstratief met paddo's op langs bruggen lopen en vooral niet springen :beer:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
we're not gonna take it...
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#17
okay, als iedereen die wel mee willen demonstreren zich ergens melden zeg maar :P of een apart topic hierzo, of op Fok, bij uvt staan een topic over de petitie, want dan kunnen we gaan schatten hoeveel mensen en komen
want het is van groot belang dat er een grote opkomst is, alleen alles moet georganiseerd worden, niet 1 grote chaos ofzo, dan krijgen we nooit ons gelijk :rolleyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
fs180 zei:
okay, als iedereen die wel mee willen demonstreren zich ergens melden zeg maar :P of een apart topic hierzo, of op Fok, bij uvt staan een topic over de petitie, want dan kunnen we gaan schatten hoeveel mensen en komen
want het is van groot belang dat er een grote opkomst is, alleen alles moet georganiseerd worden, niet 1 grote chaos ofzo, dan krijgen we nooit ons gelijk :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat veel mensen zouden komen, een aantal fanatiekelingen misschien, maar het merendeel zal zoiets hebben als 'geen zin, haalt toch niets uit'. En daar ben ik het mee eens, een demonstratie van 200 man (meer schat ik echt niet) zal niemand wat interesseren.

Teken die petitie nou maar en wacht het onderzoek af, ik ben er in ieder geval wel positief over.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als alles fout drijgt te gaan doe ik wel mee aan een demonstratie; maar weinig mensen halen niet zo veel uit helaas, velen zullen het de moeite niet waard vinden.
Ik heb mijn hoop nog op een onderzoek uit 2000 dat zei dat paddo's ongevaarlijk bleken. Hopelijk zien ze dat weer in.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
de petitie staat trouwens op dit moment al op 850 :) Dat zijn toch al redelijk wat mensen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."