Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMogenlijk verbod op Paddo's

Mogenlijk verbod op Paddo's

87 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PandemoniumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psycho_Chrono zei:
wat me ook opvalt is dat het meisje op schoolreis was, maar ik lees nergens iets over leerkrachten of begeleiding. Welk volkomen idioot school instituut laat een 17 jarig franssprekend meisje alleen in drug capital of the world? Iedereen weet dat als je 10 minuten in amsterdam bent al 20x benadert bent of je hard-drugs wil kopen. Waar was de begeleiding bij dit minderjarig meisje ???
Klik om te vergroten...

Ja, nu je het zegt. Daar heb ik eigenlijk niet eens aan gedacht.

Satre zou zich omdraaien in zijn graf. De betrokken mensen zijn allemaal bloemkolen. Jouw daden zijn jouw verantwoordelijkheden. Wettelijk gezien waren de begeleiders verantwoordelijk maar daarover word niet gesproken. De vinger word altijd naar iemand anders gewezen.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#2
pasquali zei:
Op zich kan de regering niet zomaar iets aan de wet veranderen en is een wetswijziging ook niet echt haalbaar.
Klik om te vergroten...
Uhh...? Niet zomaar, nee. Maar er lijkt op het moment een kamermeerderheid voor het verbod op paddo's te zijn...? Natuurlijk kan dat verbod er dan wel komen. Hoe denk je anders dat wetsvoorstellen worden verzilverd?
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou laten we eerst afwachten wat de medische tests zeggen e.d. want paddestoelen zijn echt niet gevaarlijk voor de volksgezondheid...mensen wel!!

Ik pleit dan gelijk voor een verbod op tabak en alcohol! :wink:
Lastig aangezien ik rook en best van een witbiertje houd op een dag als deze! :(
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stand up man of courage, it's your job to fight!
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou laten we eerst afwachten wat de medische tests zeggen e.d. want paddestoelen zijn echt niet gevaarlijk voor de volksgezondheid...mensen wel!!

Ik pleit dan gelijk voor een verbod op tabak en alcohol! :wink:
Lastig aangezien ik rook en best van een witbiertje houd op een dag als deze! :(
P
PandemoniumLid
01-01-2024, 00:00
#6
pasquali zei:
Nou laten we eerst afwachten wat de medische tests zeggen e.d. want paddestoelen zijn echt niet gevaarlijk voor de volksgezondheid...mensen wel!!

Ik pleit dan gelijk voor een verbod op tabak en alcohol! :wink:
Lastig aangezien ik rook en best van een witbiertje houd op een dag als deze! :(
Klik om te vergroten...

De overheid verdient goud geld aan tabak. Ze zullen dat nóóit verbieden dus don't worry about that. =P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Doerak zei:
-spaceman- zei:
azgaza zei:
zommes zei:
Ze doen gewoon even alsof om die Fransen wat rustig te houden.
Klik om te vergroten...


Christenunie iniedergeval niet, die zijn gek en willen ons dood hebben, om het maar even in hele veel te simpele taal te stellen. Ze zullen door gaan tot alles wat mij lief is illegaal en verboden is, ze willen zelfs cencuur op kunst, ze zijn gek! Echt gek!
Klik om te vergroten...

zoo als dat gebeurd verheug ik mij op een nederlandse revolutie!!!!

viva la revulotion!!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...
En dan zetten we onze religieuze radicalistische vrienden op een eiland á la Alcatraz.

Viva la revolution! :wave:
Klik om te vergroten...

jaaaaaaaaaa dat doen we!!!!!!!!!!!!
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb vandaag die petitie ook dan maar getekend, nu ik weet hoe veel te zalig de paddestoeltjes zijn :wink:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#9
ze zouden het zelf is een keer moeten doen, dan mogen ze er van mij over meepraten.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#10
die mensen snappen ook geen ene anus van paddo's. De mensen die erover gaan beslissen en de macht in handen hebben, hebben er ruk verstand van. Tijdje terug bij Pauw & Witteman gingen ze het ook over paddo's hebben. Dus die Pauw met een mexicaanse paddo in zijn handen, alle gasten zaten echt zo der naar te staren met een blik van, wtf is dat nou weer? Eentje zei ook: "hoe eet je die dingen?". Nou misschien je mond opendoen en hem erin stoppen, vervolgens kauwen, dan doorslikken en klaar? Ik vind het niet erg als je niks over paddo's weet, maar ga er dan ook niet over oordelen.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
paupie zei:
die mensen snappen ook geen ene anus van paddo's. De mensen die erover gaan beslissen en de macht in handen hebben, hebben er ruk verstand van. Tijdje terug bij Pauw & Witteman gingen ze het ook over paddo's hebben. Dus die Pauw met een mexicaanse paddo in zijn handen, alle gasten zaten echt zo der naar te staren met een blik van, wtf is dat nou weer? Eentje zei ook: "hoe eet je die dingen?". Nou misschien je mond opendoen en hem erin stoppen, vervolgens kauwen, dan doorslikken en klaar? Ik vind het niet erg als je niks over paddo's weet, maar ga er dan ook niet over oordelen.
Klik om te vergroten...

Vandaar dat er een onderzoek ingesteld is, mensen die dit onderzoeken behoren er meer verstand van te hebben.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Een paar keer per jaar hoor je weer eens dat er iemand weer is doodgegaan aan drugs. Meestal door een ongelofelijke overdosis (met XTC enzo), of een depressie in dit geval. En ja, dan zijn drugs slecht omdat er zo veel mensen aan kapot gaan.. doe normaal :openmouth:

Aan alcohol gaan ieder jaar zoveel mensen dood dat je er een boek dat dikker is dan de Lord of the rings trilogie bij elkaar mee vol kunt schrijven, maar nee, daar hoor je niks over. Dat is schijnbaar gewoon.

Zoals Paupie ook al zegt, vind ik dat ze het eerst zelf maar eens moeten proberen, en er dan maar een oordeel over moeten vellen, niet dat zo'n 2e kamer doos die er de ballen verstand van heeft gaat zeggen dat het verboden moet worden :angry:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat niet alleen, ook onze steden worden platgegooid met Franse drug-runners :angry:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op zich kan de regering niet zomaar iets aan de wet veranderen en is een wetswijziging ook niet echt haalbaar.
O
ObytLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Psycho_Chrono zei:
het worden onrustige tijden voor de tripperts....:(
Klik om te vergroten...

Voor nederland. Sinds dit cabinet is gekozen gaat alles fout.
Klik om te vergroten...

Denk je dat andere politiekers het beter zouden hebben gedaan?
Uiteindelijk draaien ze allemaal op hetzelfde uit, zakkenvullers...

Groen en de Socialisten zijn zowat de enige die nog een beetje mijn sympathie delen
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Obyt zei:
azgaza zei:
Psycho_Chrono zei:
het worden onrustige tijden voor de tripperts....:(
Klik om te vergroten...

Voor nederland. Sinds dit cabinet is gekozen gaat alles fout.
Klik om te vergroten...

Denk je dat andere politiekers het beter zouden hebben gedaan?
Uiteindelijk draaien ze allemaal op hetzelfde uit, zakkenvullers...

Groen en de Socialisten zijn zowat de enige die nog een beetje mijn sympathie delen
Klik om te vergroten...

pfff net of dit ook maar iets met het huidige kabinet te maken heeft.
Deze uitspraken zullen er altijd zijn als een incident als dit gebeurt.

Groen heeft nog nooit voor iets gezorgt en de socialisten zijn er alleen maar op uit om de mensen die hard hun best doen om door middel van scholing een goede baan te krijgen zoveel mogelijk te laten betalen, terwijl ze eigenlijk al meer bijdragen (en betalen aan de staat) aan de economie.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spirit Quest zei:
Dit is een diep trieste dag in de geschiedenis. Gelukkig gaan ze dit er nooit door krijgen (er valt niet aan te tonen dat paddestoelen slecht zijn) en mocht het ze wel lukken dan ga ik ze zelf kweken. FUCK DE OVERHEID!
Klik om te vergroten...

En daar sluit ik mij 100% bij aan !
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat Dzy zegt, als het een goed onafhankelijk onderzoek is zal er weinig aan de hand zijn.

Ik hoop niet dat, door één of andere politieke spin, er een verbod uit zal rollen.

En allemachtig ik hoop dat de meneren en mevrouwen in de tweede kamer stiekem ook eens een leuke tijd op paddestoeltjes hebben gehad zodat ze weten waarover ze praten.

1 dode is een tragedie, maar die miljoen toffe trips dan?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
mogelijk.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet te geloven hoe mensen iets zonder een GOED en REPRESENTATIEF onderzoek kunnen veroordelen. In principe is dit net zo erg als dat ik zonder enige geldige reden, Turken haat omdat ik ervan overtuigd ben dat ze een minder ras zijn (uiteraard is dat niet mijn overtuiging). Paddestoelen brengen duizenden geweldige ervaringen met zich mee, en soms een slechte ervaring. Kun je iets niet op afrekenen. Gelukkig is niet aan te tonen dat er verslavende stoffen in zitten waar je lichamelijk afhankelijk van wordt, dat scheelt al een boel..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."