#1
zommes zei:Gewoon verkopen aan buitenlanders verbieden. Dan verdwijnen al die slechte toeristen smart-shops en zijn we ook van al die irritante drugstoeristen af.
Een beetje te oppervlakkige stelling zou ik zeggen. Ik vind dat iedereen de kans zou moeten krijgen het te kunnen proberen. Als je zelfs natuurlijke empathogenen gaat verbieden, dan belemmer je in zo danige staat de vrijheid dat binnenkort niks meer legaal is en dat de overheid zelfs met prive leven gaat bemoeien, wat voor mij nog ondenkbaar is....
Anyway, ik vind dat ook onze drugstouristen zouden mogen kopen, echter wel goede voorlichting zou er moeten komen.
Het is namelijk discriminatie, om aan Nederlanders wel te verkopen en aan buitenlanders niet. En LANG niet alle buitenlanders gaan onvoorzichtig om met drugs, sterker nog vele zijn veel voorzichtiger dan Nederlands....

