Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloederig steekfimpje uit 2006 duikt op

Bloederig steekfimpje uit 2006 duikt op

56 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
thor zei:
Het filmpje staat ook al op ogrish, daar vinden ze het geweldig.. wat een zieke gasten
Klik om te vergroten...
dat vind ik ook, hoe kan je dat nou geweldig vinden???

Een vraag VOOR WIE DIT GEWELDIG VIND: zou je het ook zo geweldig vinden als het je eigen moeder was?? ik dacht het niet hé?!
vooruit, antwoord maar....

als ik zoiets zou zien op straat zou ik die kerel zijn neus in zijn hersens stampen en ze daarna in de gracht gooien
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#2
BuZzRiDeR zei:
thor zei:
Het filmpje staat ook al op ogrish, daar vinden ze het geweldig.. wat een zieke gasten
Klik om te vergroten...
dat vind ik ook, hoe kan je dat nou geweldig vinden???

Een vraag VOOR WIE DIT GEWELDIG VIND: zou je het ook zo geweldig vinden als het je eigen moeder was?? ik dacht het niet hé?!
vooruit, antwoord maar....

als ik zoiets zou zien op straat zou ik die kerel zijn neus in zijn hersens stampen en ze daarna in de gracht gooien
Klik om te vergroten...

haha wat een tegenstelling. Dan ben je vooral veel beter
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben het wel met hem eens hoor... ik bedoel dit is zo'n gek die het gewoon weer doet als die vrij komt. Wat waarschijnlijk over 5 a 8 jaar zou zijn ofzo het Nederlandse rechtssysteem kennende. Kan je beter zorgen dat die dezelfde fout niet meer kan maken toch... Tis misschien wel twisted maar alles voor onze lieve burgers :rolleyes:

Maar ik geef toe... het in de gracht gooien is een beetje overdone :beer:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ik weet het. ik geef toe, het was er een beetje over, maar ik was gwn kwaad toen ik dit postte, ik kan niet goed tegen het aanvallen van zwakkeren.... ik ben normaal een vredelievende mens hoor :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Freaky shit...

Maar die gozer had veel makkelijker van die vrouw afgetrokken kunnen worden, die gasten die hem trapten zijn natuurlijk goed bezig, dat ze het probeerden. Maar echt slim pakten ze het niet aan.

Maargoed, geen idee hoe je reageert natuurlijk in zo'n situatie, je schrikt je helemaal de tering natuurlijk...

Verder is het bizar dat dr halsslagaders nog intact zijn (zo niet, dan sta je niet meer hoor, ben je met een paar minuutjes gewoon dood (zonder hulp)).
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick de Neger zei:
OMG!! En dan nog niet eens dat die mafkees het doet maar dat er gewoon 3 aan het kijken zijn en 2 laf op hem in lopen te trappen! :angry: Doe niet moeilijk en schop het hele gezicht van die vent naar de tering, ze ballen tot boven op ze kruin en laat vervolgens een auto over zijn knieen heen rijden ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ik zou precies hetzelfde doen.
maar het blijft een gek met een mes.. :rolleyes:
daar kun je alles van verwachten
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
barry zei:
Serenity zei:
Ongelofelijk.
Niemand helpt die vrouw! Wat doet die man met die fiets dan in godsnaam?? Zij valt op de grond en hij loopt met z'n fiets weg? En waar de neuk blijft de kankerpolitie? Als ze een keer nodig zijn komen ze niet.

Kutland, ongelofelijk.
Klik om te vergroten...

ik zou wel eens willen weten wat jij zou doen in zo een situatie...

en de politie/ambulance heeft ook wel tijd nodig om te komen he :rolleyes: je kan ze moeilijk bellen en *flits* daar staan ze
Klik om te vergroten...

Natuurlijk zou ik ook verbijsterd staan, maar serieus, dat die man met z'n fiets wegloopt?! Wat de neuk, pak haar vast, bind iets om haar heen, sowieso iets warms tegen de schok asjeblieft zeg.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iets warms tegen de shock? Bij een hypovolemische shock moet je dat echt niet doen, als je pech hebt ga je dood. Gewoon niet te warm, niet te koud. Da's het beste. Probeer dan het bloeden te stelpen en kijk of je met iets dr benen omhoog kan houden ofzo, zodat het bloed wat nog circuleert richting dr vitale organen stroomt.
Als het fout gaat reanimeren.
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#9
dit is gewoon echt te erg man ik ben echt helemaal geschockeert door dit heb er geen woorden voor dit vind ik 10000x erger dan alle onthoofdingen die ik ooit heb gezien
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat staan ze daar als een stelletje debielen een paar kleine schopjes te geven waarvan ie niet eens opkijkt. :openmouth:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik had em gisteravond expres nog niet gekeken, had al zo'n vermoeden... dit gaat echt ver,.... :(
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Filmpje doet het niet bij mij :confused:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lektroluv zei:
Dit is echt voor 't eerst in jaren dat ik weer eens gechoqueerd ben geraakt door een filmpje op inet!
Klik om te vergroten...
Ziekelijk...
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jezus... Ik weet niet wat ik gedaan had, waarschijnlijk zoeken naar een zwaar object om m mee op z'n harses te slaan. Wel kudo's voor die jongens die iig proberen om hem te laten stoppen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
:(
P
Proffesor XavierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Word gewoon misselijk heirvan.
Op een vrouw zo insteken vuile kakkerlak van een lafaard !
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ziek.

Supergare reactie van de omstanders trouwens, eerst een beetje flauw schoppen en als ie overmeesterd is met z'n allen er omheen staan zonder de vrouw te helpen...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je lijf vol zit met adrenaline, dan is dat mesje maar een bijzaak :wink: Je kan beter een stoeptegel uit de grond trekken en tegen zijn kop slaan of een harde kick onder zijn kaak is ook nog een mogelijkheid.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Te erg dit..
Ik had wel geprobeerd om die gozer zo snel mogelijk op te laten houden, alleen je zou zo maar hiv oplopen..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha denk je daar dan overna? Ik zou op dat moment banger zijn voor een mes tussen m'n ribben, dan is het feest sowieso al afgelopen :P Alhoewel, zij staat ook nog na 40 steken... :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."