#1
ja ik weet het. ik geef toe, het was er een beetje over, maar ik was gwn kwaad toen ik dit postte, ik kan niet goed tegen het aanvallen van zwakkeren.... ik ben normaal een vredelievende mens hoor ![:)]()
Nick de Neger zei:OMG!! En dan nog niet eens dat die mafkees het doet maar dat er gewoon 3 aan het kijken zijn en 2 laf op hem in lopen te trappen!Doe niet moeilijk en schop het hele gezicht van die vent naar de tering, ze ballen tot boven op ze kruin en laat vervolgens een auto over zijn knieen heen rijden ofzo
![]()

barry zei:Serenity zei:Ongelofelijk.
Niemand helpt die vrouw! Wat doet die man met die fiets dan in godsnaam?? Zij valt op de grond en hij loopt met z'n fiets weg? En waar de neuk blijft de kankerpolitie? Als ze een keer nodig zijn komen ze niet.
Kutland, ongelofelijk.
ik zou wel eens willen weten wat jij zou doen in zo een situatie...
en de politie/ambulance heeft ook wel tijd nodig om te komen heje kan ze moeilijk bellen en *flits* daar staan ze
Lektroluv zei:wtf...
Dit is echt voor 't eerst in jaren dat ik weer eens gechoqueerd ben geraakt door een filmpje op inet!
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."