#1
prachtig, zulke mensen komen we tekort op aarde. Heerlijk.
Respect! Ik doe het hem niet na! 
Tranxene zei:Toch blij ik het nogal naief van hem vinden om te denk dat ie naar China kan fietsen. Een beetje kind van 16 zou toch moeten weten dat het aan de andere kant van de wereld ligt en dat je daar per fiets met een een eurotje of 100 echt niet gaat komen.
Wel goed geprobeerd van hem though![]()
of gaat mee doen aan de tour de FrancePaikea zei:koning! Hij wordt later een succesvolle ondernemer o.i.d.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."