#1
ach er is ook altijd wat mis met van alles. je krijgt ziektes en hersenschades van tv/computer/gamen/harde muziek etc etc. het liefst zien ze iedereen de hele dag in het park rennen en in het zwembad baantjes trekken. het zielige van dit allemaal ligt hem vooral in het feit dat al die luxe artikelen zijn bedacht en uitgevonden door dezelfde mensen die nu zeggen dat het slecht voor je is. en iedereen trapt er gewoon elke keer weer lekker in.
