#1
Ik zou ook liever een dag niet eten dan een maand niet internetten. Kom op, wie mist hier nou echt een dag niet eten? We eten minimaal drie keer daags, eigenlijk vaak dingen die niet eens goed voor ons zijn en qua voedsel krijgen we meer dan genoeg binnen in een week om die dag echt niet te missen.
En internet een maand lang niet zou ik echt als gemis zien, ja. Ik haal al m'n informatie en veel van m'n entertainment van het internet af.
En internet een maand lang niet zou ik echt als gemis zien, ja. Ik haal al m'n informatie en veel van m'n entertainment van het internet af.
