Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToerist overleeft val na paddo gebruik

Toerist overleeft val na paddo gebruik

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dirkydirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
Man_in_the_Box zei:
Maar waarom vallen die gasten steeds uit ramen?
Klik om te vergroten...

het zal wel een combinatie van middelen zijn.
Klik om te vergroten...

precies
die debiele engelsen douwen alles naar binnen als ze op vakantie zijn
dus het zal mij niet verbazen als hij ook een sloot alcohol op zou hebben
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
AMSTERDAM - Een Britse toerist is dinsdagmiddag in de binnenstad van Amsterdam van een hoogte van 10 meter naar beneden gesprongen.

De 18-jarige jongen was onder invloed van paddo's. Hij heeft het overleefd doordat zijn val werd gebroken door een uithangbord en een tafel die op een terras stond.
Het incident gebeurde even na vijf uur op de Nieuwezijds Voorburgwal, liet de politie woensdag weten. Het slachtoffer kan het ziekenhuis naar verwachting woensdagmiddag al verlaten.

Dood
Afgelopen weekeinde kwam in Den Haag een jongen om het leven die onder invloed van paddo's uit het raam van zijn woning was gesprongen.
Bron: nu.nl
Klik om te vergroten...

Ojeee, alweer een paddo incident :(
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe kan dat opeens, al die paddo incidenten? WTF
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een tering lijers :( Beetje vallen uit ramen enzo, ze verneuken het voor de mensen die wel normaal na kunnen denken.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
WTF,
oke jongens nu is het zeker bye bye met die paddo's
twee mensen op zo een korte tijd zal in de tweede kamer wel doorslaggevend zijn :'(
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De goede moeten onder kwaden lijden.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doen die sukkels er om of zo?
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
en het is een brit :rolleyes:
meestal zijn het buitenlanders die het verneuke buiten een paar danmisschien moeten ze gewoon verkoop verbieden op briten en fransen enzo? :rolleyes:
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#9
incidentenpolitiek. even flink wat incidenten groot uitmeten in de pers en je hebt een volk achter je dat zegt: verbieden!

belanchelijk want dan kan je elke dag de kranten vol alcoholincidenten zetten :kots:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
NU ALWEER? :confused: :confused: :confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsychedelicTeacher zei:
incidentenpolitiek. even flink wat incidenten groot uitmeten in de pers en je hebt een volk achter je dat zegt: verbieden!
belanchelijk want dan kan je elke dag de kranten vol alcoholincidenten zetten :kots:
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Paar keer achter elkaar iets negatiefs over paddo's in de media en een groot deel van nederland zal ze heel slecht vinden en willen dat ze maar gauw verboden moeten worden.
En als er maar genoeg mensen achter staan dan is het denk ik bijna al zeker bye bye en bedankt voor de paddo vrees ik :(

Jammer, een paddo op zijn tijd is altijd wel leuk.
Ik kan me ook moeilijk voorstellen waarom het soms zo ontzettend fout mee kan gaan.
Onervarenheid? In combinatie met drank?
Maargoed, helaas het feit staat er. Alweer een in het paddo boek van de overheid.

Van die Britten en ook andere mensen natuurlijk kun je ook genoeg alcohol incidenten schrijven dagelijks inderdaad.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat doen die mensen toch? Ik snap dat je je door een bad trip gigantisch klote kunt voelen, maar je weet toch verdomme dat het gewoon paddo's zijn? Al zit je in bed te trippen dat je dood bent, ja het is kut maar Het zijn de paddo's maar. Wat voor idioten zijn dit nou? Hebben ze "toevallig" ook nog drie spuiten heroine genomen + 15 bier die de media verzwijgt?

Of is dit allemaal gewoon een conspiracy tegen de paddo's? *Tinfoil hat*
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een lompe gasten zeg. Kan er niks anders over zeggen dan dat ik me ernstig zorgen maak over de reputatie van de paddo en dat ik dit echt domme mensen vindt.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is een complot zeg ik je!! Dit soort lui, worden betaald door de regering!! :angry:

J/K natuurlijk, maar ik vind het echt maf hoor..
Het lijkt wel alsof het mode is om in het nieuws te komen, wanneer je gekke dingen gaat tijdens een paddo trip. Dit soort lui verneuken het nou voor ons en zelfs de meest linkse hippie, zou zo'n gast slaan :beer:
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is een complot zeg ik je!! Dit soort lui, worden betaald door de regering!! :angry:
Klik om te vergroten...

Ik zal nooit zeggen dat het bovenstaande niet zo is, maar over het algemeen zoekt de media naar actuele informatie om te verspreiden. De ambulance in Amsterdam reed al jaren lang heen en weer voor paddo toeristen, alleen was het toen nog niet interessant genoeg. Nu dat het paddo verbod er aan zit te komen, zal zo'n beetje elk incident door de media verspreid worden.

Maar goed erg jammer allemaal, dat dit uitgerekend nu moet gebeuren... :rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hoop ooit nog op het nieuws te zien:

'Man betert leven na paddo gebruik. Toont meer liefde voor zijn vrouw en kinderen en staat weer vol goede moed in het leven.'
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben benieuwd hoeveel Ab Klink ervoor betaald heeft.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Iets zegt me dat er veel belangrijke dingen missen in al die Er-is-weer-een-(bijna)-dode-door-paddo's-berichten :angry:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat blijkt is , dat het wel meestal toeristen zijn.

Kvind wel erg, deze verpesten het voor de gebruikers die het wel deftig kunnen gebruiken!

Wat kan je er aan veranderen ? :confused:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik snap echt, ECHT niet hoe je door een paddotrip zelfmoord pleegt...
Stomme debielen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."