Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums09/08 15 miljoen xtc-pillen in Limburg gemaakt

09/08 15 miljoen xtc-pillen in Limburg gemaakt

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
Inderdaad heel grote vangst. Ik hoorde dat een van de hoofdverdachten uit Gennep kwam.
Das vlak bij mijn werk. Geen wonder dat je zo af en toe wel eens veel te dikke wagens ziet rijden daar :wink: :wink:
Klik om te vergroten...
zijn er toevallig niet wat goederen ''van de vrachtwagen gevallen''? :tearsofjoy:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Belgisch- en Nederlands-Limburg worden het Columbia van de xtc-aanmaak genoemd.

das pas een statement :stoned: :smoke: :rock: :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsychedelicTeacher zei:
Flameon zei:
Inderdaad heel grote vangst. Ik hoorde dat een van de hoofdverdachten uit Gennep kwam.
Das vlak bij mijn werk. Geen wonder dat je zo af en toe wel eens veel te dikke wagens ziet rijden daar :wink: :wink:
Klik om te vergroten...
zijn er toevallig niet wat goederen ''van de vrachtwagen gevallen''? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Niet wat ik ben tegen gekomen haha. Ik hoorde iets dat de straatwaarde meer als 200 miljoen euro was. Stel je toch eens voor dat daar een groot deel je beurs van in gaat :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
15 miljoen pillen, op dat hele kleine stukje aarde
15 miljoen pillen, die laat je in hun waarde.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
In de zaak rond de enorme drugsvangst in Melbourne loopt mogelijk een spoor naar Nederlands- en Belgisch-Limburg. Een Turkse Belg uit Maasmechelen is opgepakt en verdachte in het Australische onderzoek. Hij had honderdduizenden euro's cash geld in zijn bezit. De Belgische politie deed ook twee huiszoekingen, maar heeft daarbij niemand kunnen aanhouden.
Bij de grootste xtc-vangst ooit werden in juni vorig jaar 4-komma-4 ton pillen onderschept. Die zaten in 3-duizend blikken tomaten verstopt.
Aldus het limburgs nieuws, l1.nl
Klik om te vergroten...

Ze zijn vorig jaar dus al gepakt, en honderduizenden euro's cash op zak wowwwww :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat ontzettend dom van die Turk, als je met dat soort praktijken bezig bent en je al een smak geld gemaakt hebt dan moet je gewoon gedurende je loopbaan elke 1 á 2 maanden ergens anders gaan huisvesten (staying 'on the move'). En als hij al die cash gewoon in huis had liggen is het al helemaal krankzinnig, daar heb je genoeg oplossingen (verstopplaatsen / witwasdiensten) voor.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ah ah, arme drugsdealertjes, leven & gevangenis riskeren voor geld :mrgreen:

Leer phishen als je toch crimineel gaat doen :tearsofjoy:
c
celforLid
01-01-2024, 00:00
#8
Solidius zei:
Wat ontzettend dom van die Turk, als je met dat soort praktijken bezig bent en je al een smak geld gemaakt hebt dan moet je gewoon gedurende je loopbaan elke 1 á 2 maanden ergens anders gaan huisvesten (staying 'on the move'). En als hij al die cash gewoon in huis had liggen is het al helemaal krankzinnig, daar heb je genoeg oplossingen (verstopplaatsen / witwasdiensten) voor.
Klik om te vergroten...

Ik ben het er wel mee eens maar anderzijds is de drugspolitie waarschijnlijk de meest intillegente in z'n soort :wink:
Deze zal maanden/jaren geduldig observeren en wachten op een moment dat er met zekerheid geld en drugs te vinden zijn.
Een grote dealer heeft normaal gezien tipgevers, gebruikt een politiescanner, afluisterapperatuur voor gsm en ether,..ik zou er helemaal paranoide van worden..
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wow nice....
15 miljoen pillen dat is Een overdosis voor men hele leven !
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat zulke blikken op de een of andere manier wel gemerkt zijn, lijkt me niet dat de smokkelaars verlies willen draaien :wink:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
Belgisch- en Nederlands-Limburg worden het Columbia van de xtc-aanmaak genoemd.

das pas een statement :stoned: :smoke: :rock: :grin:
Klik om te vergroten...

:rock: :rockband:

wel grappig dat het in tomaten-blikken stak, stel je voor dat zo'n blik in de winkel beland... een heel blik pillen voor een paar cent :rock:
allemaal in de spaghettie-saus ermee!! :stoned:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja, natuurlijk zullen ze dat risico niet willen nemen... maar zuiver hypothetisch vond ik het wel een mooie gedachte :P
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aaah kwame diet potjes maar in de winkel, ik zou ineens meer tomaten kopen denk ik :grin:
Doet me denken aan de cocaine verstopt in brandblussers :tongueout:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Inderdaad heel grote vangst. Ik hoorde dat een van de hoofdverdachten uit Gennep kwam.
Das vlak bij mijn werk. Geen wonder dat je zo af en toe wel eens veel te dikke wagens ziet rijden daar :wink: :wink:
Klik om te vergroten...

Zit sowieso wel aardig wat louge volk in Gennep en omstreken, Cuijk is ook een aardig broeinest voor criminaliteit, was een jaar of 2 geleden relatief gezien de gemeente met de meeste harddrugs gerelateerde misdrijven.
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
kut van die pillen, die zullen nu denk ik de wereld niet meer mooier maken?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
zo’n 15 miljoen pillen - hebben een waarde van 260 miljoen euro

wel tering dure pillen zeg.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacky zei:
zo’n 15 miljoen pillen - hebben een waarde van 260 miljoen euro

wel tering dure pillen zeg.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, maar die straatwaardes kloppen altijd voor geen meter.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat ik vorig jaar hoorde van australiers op sziget is dat je daar ongeveer 35 dollar voor een pil betaald... nou weet ik de precieze koers niet maar dat zou best is 17 euro kunnen zijn (of iets in die buurt)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
260000000:15000000=17,33 euro

ik zou sos halen voor dat geld :rolleyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik kan me de hoeveelheid onmogelijk voorstellen... maar wat een zonde zeg... als de lading netjes was aangekomen had ik er nog profijt van gehad, ik ga er namelijk binnenkort naar toe voor een half jaar...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."