Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums09/08 15 miljoen xtc-pillen in Limburg gemaakt

09/08 15 miljoen xtc-pillen in Limburg gemaakt

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat ik vorig jaar hoorde van australiers op sziget is dat je daar ongeveer 35 dollar voor een pil betaald... nou weet ik de precieze koers niet maar dat zou best is 17 euro kunnen zijn (of iets in die buurt)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
260000000:15000000=17,33 euro

ik zou sos halen voor dat geld :rolleyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik kan me de hoeveelheid onmogelijk voorstellen... maar wat een zonde zeg... als de lading netjes was aangekomen had ik er nog profijt van gehad, ik ga er namelijk binnenkort naar toe voor een half jaar...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
kom je stage lopen hier in limboland spaceman?
Tis inderdaad een behoorlijke hoeveelheid die ze gemaakt hebben. In limburg speelt zich heel wat af denk ik soms, op bepaalde plaatsen dan
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha ja wel meer worden er gemaakt
gelukkig
haha


^x-_-x^
G
GoaFreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
260000000:15000000=17,33 euro

ik zou sos halen voor dat geld :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Idd, op dat bedrag kwam ik ook uit. Die lui hebben blijkbaar geen verstand van de waarde van een pilletje :confused: Het is volgens mij nog geen eens een euro p/s.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wow nice....
15 miljoen pillen dat is Een overdosis voor men hele leven !
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat zulke blikken op de een of andere manier wel gemerkt zijn, lijkt me niet dat de smokkelaars verlies willen draaien :wink:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
Belgisch- en Nederlands-Limburg worden het Columbia van de xtc-aanmaak genoemd.

das pas een statement :stoned: :smoke: :rock: :grin:
Klik om te vergroten...

:rock: :rockband:

wel grappig dat het in tomaten-blikken stak, stel je voor dat zo'n blik in de winkel beland... een heel blik pillen voor een paar cent :rock:
allemaal in de spaghettie-saus ermee!! :stoned:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja, natuurlijk zullen ze dat risico niet willen nemen... maar zuiver hypothetisch vond ik het wel een mooie gedachte :P
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aaah kwame diet potjes maar in de winkel, ik zou ineens meer tomaten kopen denk ik :grin:
Doet me denken aan de cocaine verstopt in brandblussers :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."