#1
wat ik vorig jaar hoorde van australiers op sziget is dat je daar ongeveer 35 dollar voor een pil betaald... nou weet ik de precieze koers niet maar dat zou best is 17 euro kunnen zijn (of iets in die buurt)

cropp zei:260000000:15000000=17,33 euro
ik zou sos halen voor dat geld![]()
Frisko zei:Belgisch- en Nederlands-Limburg worden het Columbia van de xtc-aanmaak genoemd.
das pas een statement![]()
![]()
![]()
![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."