Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums09/08 15 miljoen xtc-pillen in Limburg gemaakt

09/08 15 miljoen xtc-pillen in Limburg gemaakt

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
'Nederland; het Columbia van de XTC.' Ergens toch wel een hele eer hoor :grin:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
Inderdaad heel grote vangst. Ik hoorde dat een van de hoofdverdachten uit Gennep kwam.
Das vlak bij mijn werk. Geen wonder dat je zo af en toe wel eens veel te dikke wagens ziet rijden daar :wink: :wink:
Klik om te vergroten...

Zit sowieso wel aardig wat louge volk in Gennep en omstreken, Cuijk is ook een aardig broeinest voor criminaliteit, was een jaar of 2 geleden relatief gezien de gemeente met de meeste harddrugs gerelateerde misdrijven.
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
kut van die pillen, die zullen nu denk ik de wereld niet meer mooier maken?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo’n 15 miljoen pillen - hebben een waarde van 260 miljoen euro

wel tering dure pillen zeg.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wacky zei:
zo’n 15 miljoen pillen - hebben een waarde van 260 miljoen euro

wel tering dure pillen zeg.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, maar die straatwaardes kloppen altijd voor geen meter.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat ik vorig jaar hoorde van australiers op sziget is dat je daar ongeveer 35 dollar voor een pil betaald... nou weet ik de precieze koers niet maar dat zou best is 17 euro kunnen zijn (of iets in die buurt)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
260000000:15000000=17,33 euro

ik zou sos halen voor dat geld :rolleyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik kan me de hoeveelheid onmogelijk voorstellen... maar wat een zonde zeg... als de lading netjes was aangekomen had ik er nog profijt van gehad, ik ga er namelijk binnenkort naar toe voor een half jaar...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
kom je stage lopen hier in limboland spaceman?
Tis inderdaad een behoorlijke hoeveelheid die ze gemaakt hebben. In limburg speelt zich heel wat af denk ik soms, op bepaalde plaatsen dan
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha ja wel meer worden er gemaakt
gelukkig
haha


^x-_-x^
G
GoaFreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
260000000:15000000=17,33 euro

ik zou sos halen voor dat geld :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Idd, op dat bedrag kwam ik ook uit. Die lui hebben blijkbaar geen verstand van de waarde van een pilletje :confused: Het is volgens mij nog geen eens een euro p/s.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
GoaFreak zei:
cropp zei:
260000000:15000000=17,33 euro

ik zou sos halen voor dat geld :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Idd, op dat bedrag kwam ik ook uit. Die lui hebben blijkbaar geen verstand van de waarde van een pilletje :confused: Het is volgens mij nog geen eens een euro p/s.
Klik om te vergroten...

Hier in nederland wel ja, in andere landen is het echt zo gek niet om 20, 30 euro voor een pilletje te betalen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
GoaFreak zei:
cropp zei:
260000000:15000000=17,33 euro

ik zou sos halen voor dat geld :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Idd, op dat bedrag kwam ik ook uit. Die lui hebben blijkbaar geen verstand van de waarde van een pilletje :confused: Het is volgens mij nog geen eens een euro p/s.
Klik om te vergroten...

In Columbia lachen ze ons weer keihard uit met onze 50 euro voor een grammetje versneden coke. :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
BlackRobBlunt zei:
GoaFreak zei:
cropp zei:
260000000:15000000=17,33 euro

ik zou sos halen voor dat geld :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Idd, op dat bedrag kwam ik ook uit. Die lui hebben blijkbaar geen verstand van de waarde van een pilletje :confused: Het is volgens mij nog geen eens een euro p/s.
Klik om te vergroten...

Hier in nederland wel ja, in andere landen is het echt zo gek niet om 20, 30 euro voor een pilletje te betalen.
Klik om te vergroten...

die pillen zijn als je het mij vraagt dezelfde dag nog de markt op gegaan maar dan voor een halve ton minder, anders zou de prijs echt wel stijgen als we het in eens met 15 miljoen pillen minder moeten doen.

tonnen voor de overheid
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
15 miljoen xtc-pillen in Limburg gemaakt.4,4 ton drugs in Australië grootste vangst ooit .De 4,4 ton xtc-pillen, de grootste xtcvangst ooit vorig jaar in Australië, zijn volgens speurders gemaakt in Belgisch- en/of Nederlands- Limburg. Een Maasmechelaar (42) van Turkse origine is aangehouden en zit ondertussen in de cel.


De federale gerechtelijke politie van Hasselt viel donderdagavond binnen bij de Turkse Belg uit Maasmechelen (42). De man, die honderdduizenden euro’s in zijn bezit had, werd aangehouden en zit ondertussen in de gevangenis van Hasselt. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de xtc-handel. De gerechtelijke politie van Hasselt voerde ook nog huiszoekingen uit in twee andere panden in Maasmechelen en in een huis in As. De eigenaars worden nog gezocht.

Maffia
De speurders gaan ervan uit dat de 4,4 ton xtc-pillen, die in Australië ontdekt werden, hier in de regio geproduceerd zijn. Belgisch- en Nederlands-Limburg worden het Columbia van de xtc-aanmaak genoemd. Het opgerolde drugsnetwerk waar de Limburgse verdachten deel vanuit maken, heeft rechtstreekse banden met de Calabrese tak van de maffia, de ‘Ndrangheta. De 4,4 ton xtc-pillen - zo’n 15 miljoen pillen - hebben een waarde van 260 miljoen euro. Ze zaten verstopt in 3.000 blikken waar zogezegd Italiaanse tomaten in staken.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Subtiel :wink:
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm... ik moest gelijk denken aan dat nummer: 15 miljoen mensen, maar ditmaal met XTC :grin: . Anyways, best bizarre vangst dacht ik zo, al zal het nog wel groter voorkomen nu en dan.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad heel grote vangst. Ik hoorde dat een van de hoofdverdachten uit Gennep kwam.
Das vlak bij mijn werk. Geen wonder dat je zo af en toe wel eens veel te dikke wagens ziet rijden daar :wink: :wink:
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Inderdaad heel grote vangst. Ik hoorde dat een van de hoofdverdachten uit Gennep kwam.
Das vlak bij mijn werk. Geen wonder dat je zo af en toe wel eens veel te dikke wagens ziet rijden daar :wink: :wink:
Klik om te vergroten...
zijn er toevallig niet wat goederen ''van de vrachtwagen gevallen''? :tearsofjoy:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Belgisch- en Nederlands-Limburg worden het Columbia van de xtc-aanmaak genoemd.

das pas een statement :stoned: :smoke: :rock: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."