#1
'Nederland; het Columbia van de XTC.' Ergens toch wel een hele eer hoor ![:grin:]()
Flameon zei:Inderdaad heel grote vangst. Ik hoorde dat een van de hoofdverdachten uit Gennep kwam.
Das vlak bij mijn werk. Geen wonder dat je zo af en toe wel eens veel te dikke wagens ziet rijden daar![]()
![]()
Wacky zei:zo’n 15 miljoen pillen - hebben een waarde van 260 miljoen euro
wel tering dure pillen zeg.

cropp zei:260000000:15000000=17,33 euro
ik zou sos halen voor dat geld![]()
GoaFreak zei:cropp zei:260000000:15000000=17,33 euro
ik zou sos halen voor dat geld![]()
Idd, op dat bedrag kwam ik ook uit. Die lui hebben blijkbaar geen verstand van de waarde van een pilletjeHet is volgens mij nog geen eens een euro p/s.
GoaFreak zei:cropp zei:260000000:15000000=17,33 euro
ik zou sos halen voor dat geld![]()
Idd, op dat bedrag kwam ik ook uit. Die lui hebben blijkbaar geen verstand van de waarde van een pilletjeHet is volgens mij nog geen eens een euro p/s.

BlackRobBlunt zei:GoaFreak zei:cropp zei:260000000:15000000=17,33 euro
ik zou sos halen voor dat geld![]()
Idd, op dat bedrag kwam ik ook uit. Die lui hebben blijkbaar geen verstand van de waarde van een pilletjeHet is volgens mij nog geen eens een euro p/s.
Hier in nederland wel ja, in andere landen is het echt zo gek niet om 20, 30 euro voor een pilletje te betalen.
zijn er toevallig niet wat goederen ''van de vrachtwagen gevallen''?Flameon zei:Inderdaad heel grote vangst. Ik hoorde dat een van de hoofdverdachten uit Gennep kwam.
Das vlak bij mijn werk. Geen wonder dat je zo af en toe wel eens veel te dikke wagens ziet rijden daar![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."