#1
Ik denk dat de ouders/vrienden zelf hun lesje hier mee wel geleerd hebben want dit zal wel een hele schok voor ze geweest zijn. Hopelijk kijken ze voortaan uit.
ErnstJünger zei:De Standaard, 07/11/2008
Kind uit coma na drinken partydrug
NIJVEL - Een meisje van 3,5 jaar oud dat woensdag in Nijvel van een fles met de partydrug GHB dronk, is uit haar coma ontwaakt. Het kind loopt wel het risico zware letsels aan het voorval over te houden. De onderzoeksrechter heeft gisteravond een man aangehouden, meldt het parket van Nijvel.
De moeder van het meisje ontving woensdag drie kennissen in haar appartement. Een van hen bracht een fles mee waarin de partydrug GHB zat. Het kind dronk wellicht van de fles op een ogenblik dat niemand de peuter in het oog hield.
De moeder wou nog doen uitschijnen dat haar kind van een glijbaan gevallen was, maar in het ziekenhuis werd vastgesteld dat die uitleg niet klopte.
De man die de fles naar het appartement had gebracht wordt vervolgd wegens drugsbezit en onopzettelijke slagen en verwondingen bij gebrek aan voorzorg. Hij werd in 2007 al tot 24 maanden cel veroordeeld voor drugsbezit.

Soma zei:Sja, dat is België zeker.. En het zal ook wel veel drugs geweest zijn wssn.
Angramar Temenos zei:Wat is dit nou? Voor BEZIT? Dealers krijgen niet eens zoveel straf.. Of het moeten echt grote jongens zijn.. 2 jaar omdat hij drugs had?
Soma zei:Sja, dat is België zeker.. En het zal ook wel veel drugs geweest zijn wssn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."