Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsman valt uit raam boven coffeeshop

man valt uit raam boven coffeeshop

27 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is onduidelijk of hij wat heeft gebruikt, jammer dat ze het zo plaatsen alvorens er onder plaats vindt. De combinatie buitenlander - drugs zou een rede kunnen zijn, maar vind dat je er niet zomaar klakkeloos vanuit mag gaan
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoop dat ie hard gevallen is.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als er iemand ergens naar beneden stuikt, vermeld men altijd dat het door paddos zou kunnen komen. Geen wonder dat de verkoop verboden wordt.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
DAAROM: Alle coffeeshops sluiten!

Levensgevaarlijke troep.
s
stubruLid
01-01-2024, 00:00
#5
Besluit : ramen zijn gevaarlijk ! Verbieden die handel :wink:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#6
BlackRobBlunt zei:
Het is onduidelijk of de man paddo's of andere drugs heeft gebruikt.
Klik om te vergroten...

En gelijk de paddo's er weer bij halen... kankerchristenmedia...
Klik om te vergroten...
Mijn gedacht :openmouth:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Binnenkort overal in de krant bij elk ongeluk: het is onduidelijk of de persoon in kwestie paddo's heeft gebruikt. zeker...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rammelslakje zei:
Binnenkort overal in de krant bij elk ongeluk: het is onduidelijk of de persoon in kwestie paddo's heeft gebruikt. zeker...
Klik om te vergroten...

:grin:

Amerika verbeterd de gezondheidszorg. Obama gaat de gezondheidszorg verbeteren. Het is onduidelijk of hij voor deze beslissing paddo's heeft gebruikt. Maar er is sowieso iets aan de hand.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
a joh was toch maar een amerikaanse drugstoerist :tearsofjoy:
begint een trend te worden uit ramen springen in amsterdam
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zeg ramen boven coffeeshops verbieden! :angry:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zeg amsterdam verbieden!
Of toeristen...

Heb ik nu ook paddo's op?
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Ik zeg amsterdam verbieden!
Of toeristen...

Heb ik nu ook paddo's op?
Klik om te vergroten...
Ja.

Ben je al uit een raam gesprongen?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nieuwe wetgeving drugsbestrijding! Het is onduidelijk of minister klink paddo's heeft gebruikt, of...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Nieuwe wetgeving drugsbestrijding! Het is onduidelijk of minister klink paddo's heeft gebruikt, of...
Klik om te vergroten...

Minister Klink heeft gewoon zelf een keer paddo's gebruikt, is keihard bad gegaan en dat kon ie niet aan :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zag laatst een fimpje over een amerikaanse vrouw die probeerde zelfmoord te plegen door liters benzine over haar inboedel en zichzelf te gooien en vervolgens met een zippo te gaan spelen.
de lokale politie vermoede dat de vrouw waarschijnlijk wiet had gerookt

als zulke mensen wiet roken wat rook ik dan de afgelopen 6 jaar??

ik spring ook niet uit een raam als ik paddos heb gegeten en ik heb volgens mij toch meestal een normale trip

waarschijnlijk drugs gebruikt is gewoon media en justitie kwats om dikke verhalen te maken en rare acties te rechtvaardigen
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
^ Natuurlijk, jij koopt je paddo's toch ook gewoon bij de coffeeshop? :beer:
Klik om te vergroten...
nice :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ Natuurlijk, jij koopt je paddo's toch ook gewoon bij de coffeeshop? :beer:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#18
En natuurlijk beginnen ze meteen over de paddo's :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben vaag genoeg bad gegaan, en ik blijf erbij dat zelfs als je bad gaat niet kunnen beredeneren dat je een klapmongool bent als je uit het raam springt gewoon betekent dat je het IQ hebt van een goudvis met een chromosoom teveel.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Ben vaag genoeg bad gegaan, en ik blijf erbij dat zelfs als je bad gaat niet kunnen beredeneren dat je een klapmongool bent als je uit het raam springt gewoon betekent dat je het IQ hebt van een goudvis met een chromosoom teveel.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy:

Is wel weer pure onzin dat de paddo's er weer bijgehaald worden.
Laatste keer dat ik paddo's haalde zei de verkoper ook nog, fijn weekend maar raampjes dicht he :wink:

Natuurlijk wel uit een grapje ja :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."