#1
Dan maar dood!?
We hebben al een overschot aan slappelingen door ziekenhuizen en shit..
We hebben al een overschot aan slappelingen door ziekenhuizen en shit..
Mirrorball zei:Wat een onzin..
Ze hadden voorheen toch ook geld voor GHB? Waarom zouden ze dat nu dan niet hebben?
Je weet toch waar je aan begint als je GHB gebruikt? Dan moet je ook niet gaan janken als je moet afkicken en geen geld meer hebt..
Fijn idee dat ik voor de verslaving van een ander betaal..
Mirrorball zei:Wat een onzin..
Ze hadden voorheen toch ook geld voor GHB? Waarom zouden ze dat nu dan niet hebben?
Je weet toch waar je aan begint als je GHB gebruikt? Dan moet je ook niet gaan janken als je moet afkicken en geen geld meer hebt..
Fijn idee dat ik voor de verslaving van een ander betaal..
Mindgamer zei:Dan maar dood!?
We hebben al een overschot aan slappelingen door ziekenhuizen en shit..
Mindgamer zei:Dan maar dood!?
We hebben al een overschot aan slappelingen door ziekenhuizen en shit..
Hier maak je een goed punt.... Het erkennen van persoonlijke vrijheid om drugs te gebruiken betekent niet dat als het fout gaat je die mensen maar gewoon in de stront laat zakken.
Die vrijheid wordt dus niet gegeven, het is immers illegaal..Als je iemand bereidt bent vrijheid te geven, moet je ook erkennen dat het fout kan gaan.
Mirrorball zei:Hier maak je een goed punt.... Het erkennen van persoonlijke vrijheid om drugs te gebruiken betekent niet dat als het fout gaat je die mensen maar gewoon in de stront laat zakken.
Die vrijheid wordt dus niet gegeven, het is immers illegaal..Als je iemand bereidt bent vrijheid te geven, moet je ook erkennen dat het fout kan gaan.
Ik blijf wel bij mijn punt dat als verslaafden voorheen GHB konden kopen, ze ook genoeg geld zullen hebben voor de afbouw, vooral ervan uitgaande dat GHB 'geen drol' kost.
shokora zei:... Het erkennen van persoonlijke vrijheid om drugs te gebruiken betekent niet dat als het fout gaat je die mensen maar gewoon in de stront laat zakken. Als je iemand bereidt bent vrijheid te geven, moet je ook erkennen dat het fout kan gaan. Anders krijg je een samenleving die gebaseerd is op apathie in plaats van harmonie.
Hans zei:Hoe kan je nou weer sterven aan GEEN ghb, bronnen iemand?
Hoewel ik drugsbebruik als een soort van ziekte beschouw en ik altijd heb geleerd dat je de zieke en zwakken niet aan hun lot overlaat vraag ik me wel af of mensen zoiets op deze manier wel afleren.
Verder is er weinig over de afkick bekend, als je op google zoekt naar afkick GHB krijg je als eerste link topics op dit forum. Er is wel bekend dat er een aantal sterfgevallen zijn geweest onder afkickers van GHB.drugsinfoteam.nl zei:De lichamelijke afkick is zeer heftig en lijkt op de zware afkick van alcohol. De afkick geeft angst, trillingen, slapeloosheid, kans op delirium. In ernstige gevallen kunnen levensbedreigende situaties ontstaan. Bij een lichamelijke verslaving aan GHB is medische hulp bij het afkicken noodzakelijk.
tomz0r zei:Mirrorball zei:Hier maak je een goed punt.... Het erkennen van persoonlijke vrijheid om drugs te gebruiken betekent niet dat als het fout gaat je die mensen maar gewoon in de stront laat zakken.
Die vrijheid wordt dus niet gegeven, het is immers illegaal..Als je iemand bereidt bent vrijheid te geven, moet je ook erkennen dat het fout kan gaan.
Ik blijf wel bij mijn punt dat als verslaafden voorheen GHB konden kopen, ze ook genoeg geld zullen hebben voor de afbouw, vooral ervan uitgaande dat GHB 'geen drol' kost.
Klopt, maar zelf afbouwen kan levensgevaarlijke situaties en zelfs de dood tot gevolg hebben. Ze moeten professionele hulp krijgen. Dat gaat nu moeilijk omdat ze dan niet kunnen worden geholpen omdat GHB illegaal is.
Als het is om verslaafden te redden vind ik het een super goed plan, als het maar niet bij de apotheek verkrijgbaar wordt.
Hans zei:Hoe kan je nou weer sterven aan GEEN ghb, bronnen iemand?
Mirrorball zei:Je zult zien dat veel mensen (en dan vooral de jeugd) zullen pretenderen "verslaafd t zijn, en echt ff G nodig te hebben".
Alleen al om die reden vind ik het een raar verhaal dat het gratis verstrekt wordt..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."