#1
ZI09 zei:vrijheid?tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Als ze niet doen hoe de overheid het wil, krijgen ze problemen..
Er is een ding dat je in Nederland als journalist niet moet doen wil je je baan houden, en dat is tegen de wind in pissen.
Persvrijheid?
Als je daar nog in gelooft in deze klotemaatschappij ben je echt heel erg gek. Officieel hebben ze dat misschien, maar in het echt werkt het toch echt anders.
Heb ik overigens van Nietzsche