hier kun je evt ook sporen bestellen /ruilen: http://www.fsre.nl/
Free Spore Ring Europe
Free Spore Ring Europe
phy zei:^Idd. maar ben nu even te blij om me dáár iets van aan te trekken. Dat komt vanzelf weer.
Praktisch gezien zijn we nu van de misbruikende toeristen af, en blijft het goedje beschikbaar voor de serieuze psychoreiziger.
win-win situatie. Als je het imcompetente geklungel erbuiten laat.
Kom op inzichtje. Eventjes de positieve 'vibe' er in houden hee!ExceptionalInsight zei:Not to burst your bubble.. maar eh.. voor hoe lang?
ExceptionalInsight zei:Not to burst your bubble.. maar eh.. voor hoe lang?
Antwoord 3: In de risicoanalyse van het CAM is niet specifiek aandacht besteed aan de truffels. Hoewel de sclerotia (truffels) andere substanties zijn dan paddenstoelen, is de werking vergelijkbaar met die van paddenstoelen. Derhalve zie ik geen reden om een nieuwe analyse te laten uitvoeren, alleen gericht op de effecten van truffels.
Dat antwoord is gegeven door dezelfde persoon die, tegen alle adviezen in, het eerste verbod er al doorheen heeft gedrukt. Vertrouw jij dat? Ik niet. Maar ik ga met phy mee, het zal vast nog wel even op zich laten wachten. Ik denk dat de coffeeshops eerst aan de beurt zijn.3970 zei:ExceptionalInsight zei:Not to burst your bubble.. maar eh.. voor hoe lang?Antwoord 3: In de risicoanalyse van het CAM is niet specifiek aandacht besteed aan de truffels. Hoewel de sclerotia (truffels) andere substanties zijn dan paddenstoelen, is de werking vergelijkbaar met die van paddenstoelen. Derhalve zie ik geen reden om een nieuwe analyse te laten uitvoeren, alleen gericht op de effecten van truffels.
psychopsychedelic zei:(Y)
aanklagen die kenkerlijers!!
dan hebben ze de opiumwet niet goed gelezen, ze zeggen sporen van ''paddo's''
en die staan opde lijst ja![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."