Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWord nu lid van PowNed! (als je dat nog niet was)

Word nu lid van PowNed! (als je dat nog niet was)

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#1
update: ze hoeven er nog maar 10.000
ik vind dit topic trouwens verdacht veel weg hebben spam dus... bij het grofvuil?
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

GeenStijl is bezig een TV zender de lucht in te krijgen, PowNed genaamd, je hebt er vast al wel van gehoord. Nou is het zo dat ze voor 1 April(geen grap) 50.000 leden moeten hebben om het plan door te kunnen zetten. Ze zitten nu rond de 36.000 en hebben dus nog 14.000 leden nodig!

Dus klik op de link ander aan dit bericht, en meld je als de sodemieter aan! kost 5,72 en als ze het niet halen krijg je je geld terug, plus nog eens 25cent! zo hé, daar doen we het voor.
Maar eventjes zonder dollen, wie wil er nou niet een ECHTE TV-zender, zonder neppe troep en Kwalbert Verlinde?

als je lid wordt en je helpt ook mee met leden werven verdien je 5,72 per aangesteld lid.

hier is de link: https://registratie.powned.tv/refund/?id=455510490

help PowNed(en mij:P)
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#3
sorry nerd
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is echt het slechtste excuus voor een zender ever. Geenstijl als website is al de meest tergende populistische en vooral simplistische rotzooi die ik ooit heb mogen ervaren. Een soort telegraaf maar dan voor de nieuwe generatie (het is dan ook van de telegraaf). De enige die vaak nog debieler dan de GS redactie is, is de gemiddelde reaguurder.

Nee dank je wel, TV is al een kut medium met een enorme hoop oninteressante zooi (met uitzondering van discovery zenders) maar het hoeft nog niet die genadeklap van powned te krijgen.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik pieker er niet over (misschien als je me tienduizend euro betaalt).

Als er 1 omroep is die het waard is om gesteund te worden, dan is het de VPRO. That's it.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anon zei:
Ik pieker er niet over (misschien als je me tienduizend euro betaalt).

Als er 1 omroep is die het waard is om gesteund te worden, dan is het de VPRO. That's it.
Klik om te vergroten...

True.dat, al zitten we nu toch opgescheept met Stakker Nederland zoals het er nu uit ziet :(
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
shokora zei:
Dit is echt het slechtste excuus voor een zender ever. Geenstijl als website is al de meest tergende populistische en vooral simplistische rotzooi die ik ooit heb mogen ervaren. Een soort telegraaf maar dan voor de nieuwe generatie (het is dan ook van de telegraaf). De enige die vaak nog debieler dan de GS redactie is, is de gemiddelde reaguurder.

Nee dank je wel, TV is al een kut medium met een enorme hoop oninteressante zooi (met uitzondering van discovery zenders) maar het hoeft nog niet die genadeklap van powned te krijgen.
Klik om te vergroten...
Nu nog een paar argumenten graag....

Je bent vast geen GS lezer, hoe kan je dan dergelijke apenkak op dit forum zetten? True, ze zijn niet subtiel maar populistisch valt nog wel mee. De politieke views van de redactie komen niet overeen met de mijne maar alleen al de rel die ze nu rond Stichting Kijkonderzoek hebben veroorzaakt (aan het veroorzaken zijn) is om van te smullen. Het Vogelaar debacle ook.

Van wikipedia
Sinds begin 2008 is GeenStijl volledig eigendom van uitgeverij De Telegraaf; al sinds maart 2006 had de uitgever een belang van 40% in de weblog. De redactionele onafhankelijkheid van GeenStijl zou zijn vastgelegd in een overeenkomst met De Telegraaf.
Klik om te vergroten...

Dat betekent dus dat ze in ieder geval tot en met december 2007 redactioneel volledig onafhankelijk waren. Je kritiek snijdt dus geen hout. En ik geloof zeer zeker dat er een contractuele verplichting is voor TMG om GS volledig vrij te laten. Dat is gedeeltelijk te merken aan de manier hoe GS ageert tegen Wakker Nederland.

Uiteraard ben ik lid, al was het alleen maar om eindelijk eens een ander geluid uit Hilversum te laten komen. De gevestigde partijen, inclusief mijn geliefde VARA en BNN (waar ik dus óók lid van ben), denken dat ze alles kunnen doen en er is geen enkele controle en inzicht over de financiën.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
shokora zei:
True.dat, al zitten we nu toch opgescheept met Stakker Nederland zoals het er nu uit ziet :(
Klik om te vergroten...
HEY!!! Er zit een knop oooop je Tee Vee....
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
tomz0r zei:
Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.
Klik om te vergroten...
Anon zei:
Ik pieker er niet over.
Klik om te vergroten...
Niets aan toe te voegen
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
tomz0r zei:
Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.
Klik om te vergroten...
Anon zei:
Ik pieker er niet over.
Klik om te vergroten...
Niets aan toe te voegen
Klik om te vergroten...
Nope, ik ook niet
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben lid. :)

Lekker overal de draak mee steken, fantastisch.

Oh, en @ Shokora: Simplistisch? Indymedia maybe? :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mirrorball zei:
ExceptionalInsight zei:
tomz0r zei:
Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.
Klik om te vergroten...
Anon zei:
Ik pieker er niet over.
Klik om te vergroten...
Niets aan toe te voegen
Klik om te vergroten...
Nope, ik ook niet
Klik om te vergroten...

het kost ook nog 5 euro...veel voor weer zo'n zender met allemaal troep
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Finesse* zei:
Lekker overal de draak mee steken, fantastisch.
Klik om te vergroten...
Oh noemen ze dat tegenwoordig zo? Ik dacht dat het gewoon een misselijk ventje was die domme vragen stelde waar niemand op zat te wachten. Guess I was wrong..
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan druk je toch lekker op de uitknop, niemand dwingt jou om GeenStijl te kijken.
Als jij jezelf wil ergeren, dan weet je waar je moet zijn. IK vind het fijn dat er zo'n uitzondering is op het veelal saaie fransbauer-mediabestel. Lachen.

En naar mijn weten is de betekenis van de draak steken, ofwel satire toch echt redelijk GeenStijl op het lijf geschreven. Humor is subjectief.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Finesse* zei:
Dan druk je toch lekker op de uitknop, niemand dwingt jou om GeenStijl te kijken.
Als jij jezelf wil ergeren, dan weet je waar je moet zijn. IK vind het fijn dat er zo'n uitzondering is op het veelal saaie fransbauer-mediabestel. Lachen.

En naar mijn weten is de betekenis van de draak steken, ofwel satire toch echt redelijk GeenStijl op het lijf geschreven. Humor is subjectief.
Klik om te vergroten...
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor, als jij het leuk vindt kan ik alleen mn medeleven tonen. Het was nieuw, dus spannend, dus kon ook ik het niet laten om even te kijken, ik vond het stom, dus ik kijk het niet meer. Het is niet aan mij om voor anderen te bepalen wat leuk is (goede reden om televisie niet erger te vervuilen dan al gebeurt).
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#17
ExceptionalInsight zei:
Finesse* zei:
Lekker overal de draak mee steken, fantastisch.
Klik om te vergroten...
Oh noemen ze dat tegenwoordig zo? Ik dacht dat het gewoon een misselijk ventje was die domme vragen stelde waar niemand op zat te wachten. Guess I was wrong..
Klik om te vergroten...
Die "domme vragen" hebben anders wel een minister de kop gekost :')
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik hoop echt heel erg dat ze nooit op tv meer zullen verschijnen, tevens op internet.

laagste vorm van entertainment.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zoveel mensen die het niet snappen :')
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#20
deadlock zei:
Zoveel mensen die het niet snappen :')
Klik om te vergroten...
misschien kan jij het ook eens van een andere kant bekijken :wink:
ik kom al jaren op gs maar ik betwijfel of dit echt iets toevoegt en of dit niet het begin van het einde zal inluiden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."