Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWord nu lid van PowNed! (als je dat nog niet was)

Word nu lid van PowNed! (als je dat nog niet was)

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
shokora zei:
True.dat, al zitten we nu toch opgescheept met Stakker Nederland zoals het er nu uit ziet :(
Klik om te vergroten...
HEY!!! Er zit een knop oooop je Tee Vee....
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
tomz0r zei:
Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.
Klik om te vergroten...
Anon zei:
Ik pieker er niet over.
Klik om te vergroten...
Niets aan toe te voegen
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#3
ExceptionalInsight zei:
tomz0r zei:
Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.
Klik om te vergroten...
Anon zei:
Ik pieker er niet over.
Klik om te vergroten...
Niets aan toe te voegen
Klik om te vergroten...
Nope, ik ook niet
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben lid. :)

Lekker overal de draak mee steken, fantastisch.

Oh, en @ Shokora: Simplistisch? Indymedia maybe? :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mirrorball zei:
ExceptionalInsight zei:
tomz0r zei:
Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.
Klik om te vergroten...
Anon zei:
Ik pieker er niet over.
Klik om te vergroten...
Niets aan toe te voegen
Klik om te vergroten...
Nope, ik ook niet
Klik om te vergroten...

het kost ook nog 5 euro...veel voor weer zo'n zender met allemaal troep
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Finesse* zei:
Lekker overal de draak mee steken, fantastisch.
Klik om te vergroten...
Oh noemen ze dat tegenwoordig zo? Ik dacht dat het gewoon een misselijk ventje was die domme vragen stelde waar niemand op zat te wachten. Guess I was wrong..
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan druk je toch lekker op de uitknop, niemand dwingt jou om GeenStijl te kijken.
Als jij jezelf wil ergeren, dan weet je waar je moet zijn. IK vind het fijn dat er zo'n uitzondering is op het veelal saaie fransbauer-mediabestel. Lachen.

En naar mijn weten is de betekenis van de draak steken, ofwel satire toch echt redelijk GeenStijl op het lijf geschreven. Humor is subjectief.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Finesse* zei:
Dan druk je toch lekker op de uitknop, niemand dwingt jou om GeenStijl te kijken.
Als jij jezelf wil ergeren, dan weet je waar je moet zijn. IK vind het fijn dat er zo'n uitzondering is op het veelal saaie fransbauer-mediabestel. Lachen.

En naar mijn weten is de betekenis van de draak steken, ofwel satire toch echt redelijk GeenStijl op het lijf geschreven. Humor is subjectief.
Klik om te vergroten...
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor, als jij het leuk vindt kan ik alleen mn medeleven tonen. Het was nieuw, dus spannend, dus kon ook ik het niet laten om even te kijken, ik vond het stom, dus ik kijk het niet meer. Het is niet aan mij om voor anderen te bepalen wat leuk is (goede reden om televisie niet erger te vervuilen dan al gebeurt).
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Finesse* zei:
Lekker overal de draak mee steken, fantastisch.
Klik om te vergroten...
Oh noemen ze dat tegenwoordig zo? Ik dacht dat het gewoon een misselijk ventje was die domme vragen stelde waar niemand op zat te wachten. Guess I was wrong..
Klik om te vergroten...
Die "domme vragen" hebben anders wel een minister de kop gekost :')
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik hoop echt heel erg dat ze nooit op tv meer zullen verschijnen, tevens op internet.

laagste vorm van entertainment.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."