#1
HEY!!! Er zit een knop oooop je Tee Vee....shokora zei:True.dat, al zitten we nu toch opgescheept met Stakker Nederland zoals het er nu uit ziet![]()
HEY!!! Er zit een knop oooop je Tee Vee....shokora zei:True.dat, al zitten we nu toch opgescheept met Stakker Nederland zoals het er nu uit ziet![]()
tomz0r zei:Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.
Niets aan toe te voegenAnon zei:Ik pieker er niet over.
Nope, ik ook nietExceptionalInsight zei:tomz0r zei:Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.Niets aan toe te voegenAnon zei:Ik pieker er niet over.

Mirrorball zei:Nope, ik ook nietExceptionalInsight zei:tomz0r zei:Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.Niets aan toe te voegenAnon zei:Ik pieker er niet over.
Oh noemen ze dat tegenwoordig zo? Ik dacht dat het gewoon een misselijk ventje was die domme vragen stelde waar niemand op zat te wachten. Guess I was wrong..Finesse* zei:Lekker overal de draak mee steken, fantastisch.
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor, als jij het leuk vindt kan ik alleen mn medeleven tonen. Het was nieuw, dus spannend, dus kon ook ik het niet laten om even te kijken, ik vond het stom, dus ik kijk het niet meer. Het is niet aan mij om voor anderen te bepalen wat leuk is (goede reden om televisie niet erger te vervuilen dan al gebeurt).Finesse* zei:Dan druk je toch lekker op de uitknop, niemand dwingt jou om GeenStijl te kijken.
Als jij jezelf wil ergeren, dan weet je waar je moet zijn. IK vind het fijn dat er zo'n uitzondering is op het veelal saaie fransbauer-mediabestel. Lachen.
En naar mijn weten is de betekenis van de draak steken, ofwel satire toch echt redelijk GeenStijl op het lijf geschreven. Humor is subjectief.
Die "domme vragen" hebben anders wel een minister de kop gekost :')ExceptionalInsight zei:Oh noemen ze dat tegenwoordig zo? Ik dacht dat het gewoon een misselijk ventje was die domme vragen stelde waar niemand op zat te wachten. Guess I was wrong..Finesse* zei:Lekker overal de draak mee steken, fantastisch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."