#1
update: ze hoeven er nog maar 10.000
ik vind dit topic trouwens verdacht veel weg hebben spam dus... bij het grofvuil?
ik vind dit topic trouwens verdacht veel weg hebben spam dus... bij het grofvuil?
Anon zei:Ik pieker er niet over (misschien als je me tienduizend euro betaalt).
Als er 1 omroep is die het waard is om gesteund te worden, dan is het de VPRO. That's it.
Nu nog een paar argumenten graag....shokora zei:Dit is echt het slechtste excuus voor een zender ever. Geenstijl als website is al de meest tergende populistische en vooral simplistische rotzooi die ik ooit heb mogen ervaren. Een soort telegraaf maar dan voor de nieuwe generatie (het is dan ook van de telegraaf). De enige die vaak nog debieler dan de GS redactie is, is de gemiddelde reaguurder.
Nee dank je wel, TV is al een kut medium met een enorme hoop oninteressante zooi (met uitzondering van discovery zenders) maar het hoeft nog niet die genadeklap van powned te krijgen.
Sinds begin 2008 is GeenStijl volledig eigendom van uitgeverij De Telegraaf; al sinds maart 2006 had de uitgever een belang van 40% in de weblog. De redactionele onafhankelijkheid van GeenStijl zou zijn vastgelegd in een overeenkomst met De Telegraaf.
HEY!!! Er zit een knop oooop je Tee Vee....shokora zei:True.dat, al zitten we nu toch opgescheept met Stakker Nederland zoals het er nu uit ziet![]()
tomz0r zei:Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.
Niets aan toe te voegenAnon zei:Ik pieker er niet over.
Nope, ik ook nietExceptionalInsight zei:tomz0r zei:Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.Niets aan toe te voegenAnon zei:Ik pieker er niet over.

Mirrorball zei:Nope, ik ook nietExceptionalInsight zei:tomz0r zei:Wat een onzin. Nog meer rotzooi op televisie, het wordt steeds erger.Niets aan toe te voegenAnon zei:Ik pieker er niet over.
Oh noemen ze dat tegenwoordig zo? Ik dacht dat het gewoon een misselijk ventje was die domme vragen stelde waar niemand op zat te wachten. Guess I was wrong..Finesse* zei:Lekker overal de draak mee steken, fantastisch.
Je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor, als jij het leuk vindt kan ik alleen mn medeleven tonen. Het was nieuw, dus spannend, dus kon ook ik het niet laten om even te kijken, ik vond het stom, dus ik kijk het niet meer. Het is niet aan mij om voor anderen te bepalen wat leuk is (goede reden om televisie niet erger te vervuilen dan al gebeurt).Finesse* zei:Dan druk je toch lekker op de uitknop, niemand dwingt jou om GeenStijl te kijken.
Als jij jezelf wil ergeren, dan weet je waar je moet zijn. IK vind het fijn dat er zo'n uitzondering is op het veelal saaie fransbauer-mediabestel. Lachen.
En naar mijn weten is de betekenis van de draak steken, ofwel satire toch echt redelijk GeenStijl op het lijf geschreven. Humor is subjectief.
Die "domme vragen" hebben anders wel een minister de kop gekost :')ExceptionalInsight zei:Oh noemen ze dat tegenwoordig zo? Ik dacht dat het gewoon een misselijk ventje was die domme vragen stelde waar niemand op zat te wachten. Guess I was wrong..Finesse* zei:Lekker overal de draak mee steken, fantastisch.
misschien kan jij het ook eens van een andere kant bekijkendeadlock zei:Zoveel mensen die het niet snappen :')
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."