#1
Haha, wat een grap. Ze zijn wel heel trots op hun belgenland. Ik vraag me af waarom ze zich willen onderscheiden van ons en dan niet alleen met dit voorbeeld je ziet het zoveel om je heen.
ExceptionalInsight zei:Het verklaart hooguit dat het onderwijs faalt.hislordship zei:Ik had een 6 voor NL op me exame mischien dat iets verklaard?![]()
De Scheldeverdieping moet toelaten dat grotere schepen los van de getijden naar de Antwerpse haven kunnen varen. Volgens het verdrag dat Nederland en Vlaanderen hierover in 2005 sloten, moest die verdieping eind dit jaar een feit zijn.
Sinds wanneer doe jij interesse tonen in andere mensen?Immo zei:Sinds wanneer kan jij voetbal spelers herkennen?
De Belgen mogen stoer zijn met hun rode *kuch* duivels *kuch* en hun 'koningsdag' (wtf?) en hun 'geen treinen na 7 uur 's avonds en in het weekend op zo'n beetje de helft van de stations in het land, en hun taalstrijd, maar als het Nederlanders zijn, is het verkeerd.geekos zei:best een grappig verhaaltje, de Nederlanders mogen zo fucking chauvinistisch zijn als ze maar willen met hun 'oranje legioen' en 'koninginnedag' (wtf?) maar als Belgen het zijn, dan is het verkeerd.
Alleen omdat we het beloofd hebben, maar opzich heb ik zoiets van; graaf maar een kanaal. Dat hebben wij ook in Rotterdam en maar liefst TWEE KEER vanaf Amsterdam gedaan naar de Noordzee.en ze zullen baggeren zeg ik u, BAGGEREN![]()
![]()
1. We zijn bijlange niet trots op de Rode Duivels, integendeel wij zijn beschaamd en we zijn tevreden dat er nu tenminste een deftige coach zal komen ook al is het een Nederlander. Advocaat heeft in elk geval al meer bewezen dan de vorige 5 bij elkaar. Al hoeft het gezegd te worden dat we vroeger van het Nederlands voetbalelftal geen schrik hadden, dat was altijd 50-50 but i admit that was a long time agodeadlock zei:De Belgen mogen stoer zijn met hun rode *kuch* duivels *kuch* en hun 'koningsdag' (wtf?) en hun 'geen treinen na 7 uur 's avonds en in het weekend op zo'n beetje de helft van de stations in het land, en hun taalstrijd, maar als het Nederlanders zijn, is het verkeerd.
Oh, heb je wel eens gehoord van de Tien Daagse Veldtocht? KICKASS.
Alleen omdat we het beloofd hebben, maar opzich heb ik zoiets van; graaf maar een kanaal. Dat hebben wij ook in Rotterdam en maar liefst TWEE KEER vanaf Amsterdam gedaan naar de Noordzee.
1. Het bewijst veel dat ik zelf niet weet dat er zoiets bestaat als Koningsdagdeadlock zei:Haphaphap
Vroegâh... Wat heb je daar nu aan.geekos zei:1. We zijn bijlange niet trots op de Rode Duivels, integendeel wij zijn beschaamd en we zijn tevreden dat er nu tenminste een deftige coach zal komen ook al is het een Nederlander. Advocaat heeft in elk geval al meer bewezen dan de vorige 5 bij elkaar. Al hoeft het gezegd te worden dat we vroeger van het Nederlands voetbalelftal geen schrik hadden, dat was altijd 50-50 but i admit that was a long time ago
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koningsdag 15 november.2. Koningsdag kennen we niet en moest het er zijn zou er zeker geen hele meute van 's morgens vroeg tot 's avonds laat strontzat in de straten van elke stad staan te feesten. Als er bij jullie een kind geboren wordt binnen de koninklijke familie staat aan het ziekenhuis.. euh ff denken, 10.000 man? Bij ons.. euh ff denken, 500 man? En waarom? Zijn jullie blij ofzo omdat de koningin elk jaar miljoenen van jullie belastinggeld afsnoept voor het plezier van haar en haar kinderen?Republikein, zoiets ja, maar dan niet in de Amerikaanse betekenis
En dan is er verder nog natuurlijk http://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_ ... elgi%C3%AB
Onteigeningsprocedures ftw! En in Doel moet gewoon de ME de boel leegvegen. Probleem opgelost. Kom op, ik ben meer daadkracht gewend van de Belgen in dit soort zaken.3. Kanalen graven moet je doen VOOR er huizen staan, we hebben nu al gans die shithoop met Doel waar ze nu zullen proberen om er een tweede ruigoord van te maken, gaat toch nooit lukken maar kom
Grote nonsens! http://nl.wikipedia.org/wiki/Noordhollandsch_Kanaal 74KM. En pas daarna kwamen we op het idee om het 21KM lange Noordzeekanaal te graven, maar het eerste kanaal werd zo gedaan vanwege het strategische belang van het vervoer tussen Den Helder en Amsterdam4. Wij moeten best wat verder graven dan Rotterdam of Amsterdam, afstand is vele malen groter. Je weet Antwerpen toch wel liggen? Dat is die stad waar jullie altijd op de ring moeten als je met je caravan naar Frankrijk wil.
Jullie kunnen gewoon langs de E34(geloof ik) een kanaal graven naar Knokke.
Caravans? Ik heb nog nooit één nacht doorgebracht in zo'n dingIk ben een couchsurfer/backpacker.
Jawel, jullie wilden revolutie! En dat allemaal door een of ander dom theaterstukAnd last but not least: let me remind you dat gans die shithoop met de walen niet onze schuld is, it's just what it is![]()
een dagje verlof welteverstaanBHV is geen dom theaterstuk, wat moest gebeuren is gebeurd.deadlock zei:En BHV is wél een dom theaterstuk. Als je gewoon normaal had gedaan had je nu dit gezeik niet gehad en was je rijker dan ooit geweest.
Gans het topic is al belgenhaat, vanaf de openingspostknolselderij zei:haha ik voel belgenhaat op komen in dit topic,, heerlijk

Omdat we dan samen de teloorgang van Wallonië hadden kunnen dragen of voorkomen.geekos zei:BHV is geen dom theaterstuk, wat moest gebeuren is gebeurd.
En how the fuck zouden wij rijker geworden zijn door BHV niet te splitsen? Volgens mij weet je echt niet wat BHV inhoudt man. En dan nog: Rijker dan ooit maar wel ongelijkheid tussen franstaligen en nederlandstaligen? En dan nog in hun voordeel?
Ik denk dat we ergens anders over praten. Weet jij wat de Belgische revolutie uiteindelijk deed opvlammen? Ik denk het niet, dat was namelijk een dom theaterstuk. Jij hebt het over Brussel Halle Vilvoorde en ook dát is een dom theaterstuk. Leer gewoon samen leven zeg.Sterkste argument: Als BHV niet gesplitst is voor de volgende verkiezingen, zijn onze volgende verkiezingen ongeldig en die blijven ongeldig totdat BHV effectief gesplitst is. Onze Europese verkiezingen waren eigenlijk al ongeldig maar ze hebben er weeral een mouw aan gepast.
Sorry, waar heb *jij* voor moeten vechten als het aankomt op onafhankelijkheid van Nederland? Dat is net zoiets als dat ik ga zeggen dat ik trots ben op Thorbecke. WTF had ik er mee te maken waardoor ik het *recht* heb om daar trots op te zijn?Nederlanders beseffen echt niet hoe hard wij moeten vechten hebben voor onze onafhankelijkheid van de Franstaligen (en fucking Nederlanders ook, ja). En jullie hadden ons als gezellige buffer om de Fransen tegen te houden, lekker veilig verscholen achter Vlaanderen. Ga als Nederlander echt niet je Belgische geschiedenisboekjes bovenhalen tegenover mij, ik doe dat ook niet over Nederland. Wat je nu aan het vertellen bent is allemaal zever, BHV moest gesplitst worden in het belang van de Vlamingen.
Emigreer dan man. Er komt toch nooit een einde aan het gezeik ténzij Vlaanderen zich afscheidt. Het probleem daarbij is de hoofdstad. Wat je natuurlijk ook kan doen als het je zo hoog zit is *ER IETS AAN DOEN* in plaats van gaan lopen zeiken op een forum waar niemand het wat kan interesseren hoe Vlaanderen zich benadeeld voelt door de Franstalige gemeenschap (boe-hoe-huil-huil). Wel grappig trouwens, er gaat relatief gezien nóg meer geld naar de Duitstalige gemeenschap en daar hoor je niemand over.Jij leest echt enkel wat er in de Telegraaf komt, allemaal korte artikeltjes met wat achtergrondinformatie over de hele discussie, de essentie komt in het buitenland helemaal niet in de kranten: DE VLAMINGEN ZIJN EN WORDEN AL JAREN BENADEELD ZONDER ENIGE GELDIGE REDEN
Ohohoh ik ken echt geen emo met meer zelfmedelijden. Wil je een scheermes en een hoekje? Remember kids, it's down the road and not across the street!geekos zei:Gans het topic is al belgenhaat, vanaf de openingspost
Waarom zou het überhaupt gesplitst moeten worden? De hele confederalisatie van België (want het gaat véél verder dan een federale staat) is wat mij betreft al een fout. Ondoorzichtige bestuurslagen, overlappende verantwoordelijkheden, bureacratie waar zelfs een Nederlander van achterover zou slaan. Face it, België bestaat niet meer. Er is alleen Vlaanderen en Wallonië@deadlock:
Ik verwacht echt een uitleg over hoe wij rijker zouden geworden zijn door BHV niet te splitsen, dat is nu echt al het belachelijkste dat ik gehoord heb in 2 jaar BHV-discussie. Weet jij echt wel wat het inhoudt? Zoek het nog maar eens op, kom dan terug.
Godverdomme je maakt het wel erg mooiKom ff naar de Vlaamse rand lul, en kom kijken hoeveel franstaligen hier zitten te profiteren van die ongelijkheid die BHV geschapen heeft. Kom kijken hoe "Vlaams" onze Vlaamse gemeenten in de rand nog zijn. Kom kijken hoeveel Vlaams er gesproken wordt in Vlaamse scholen in de rand lul.
De Vlamingen doen in de Vlaamse faciliteitengemeenten nét zo gemeen als de Walen in de hunne hoor lieve schat.We hebben groot gelijk met taalregels enz., dat de walen hun maar aansluiten bij Frankrijk voor mijn part, Sarkozy mag ze hebben.
Wil je dat zwakke excuus van een gewest echt een land noemen? Als jullie ballen hadden gehad dan zou je helemaal niet in deze shit zitten man!oh en @mods: sorry, ben beetje heftig aant worden in dit topic maar als het dan toch een topic is "allen tegen Belgen" dan vind ik wel dat ik het recht moet krijgen om m'n land te verdedigen (Vlaanderen dus).
Zeker tegen mensen die beweren dat ze er iets van af weten. Kom mor ip
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."