#1
Gans het topic is al belgenhaat, vanaf de openingspostknolselderij zei:haha ik voel belgenhaat op komen in dit topic,, heerlijk
en met uw constructieve bijdrage zijn we ook weer een stap verder, uw signature laat mij vermoeden dat ge 22 zijt met het verstand van iemand van 14

@deadlock:
Ik verwacht echt een uitleg over hoe wij rijker zouden geworden zijn door BHV niet te splitsen, dat is nu echt al het belachelijkste dat ik gehoord heb in 2 jaar BHV-discussie. Weet jij echt wel wat het inhoudt? Zoek het nog maar eens op, kom dan terug.
Kom ff naar de Vlaamse rand lul, en kom kijken hoeveel franstaligen hier zitten te profiteren van die ongelijkheid die BHV geschapen heeft. Kom kijken hoe "Vlaams" onze Vlaamse gemeenten in de rand nog zijn. Kom kijken hoeveel Vlaams er gesproken wordt in Vlaamse scholen in de rand lul.
We hebben groot gelijk met taalregels enz., dat de walen hun maar aansluiten bij Frankrijk voor mijn part, Sarkozy mag ze hebben.
oh en @mods: sorry, ben beetje heftig aant worden in dit topic maar als het dan toch een topic is "allen tegen Belgen" dan vind ik wel dat ik het recht moet krijgen om m'n land te verdedigen (Vlaanderen dus).
Zeker tegen mensen die beweren dat ze er iets van af weten. Kom mor ip