#1
ik vind het goed, had nog liever gehad dat het gwn illegaal werd .
Btw, hoe meer ik " alcohol en drugs " lees, hoe kwader ik ervan word.
Btw, hoe meer ik " alcohol en drugs " lees, hoe kwader ik ervan word.
shokora zei:'Alcohol voortaan pas vanaf 18 jaar'
Van onze verslaggever Peter de Graaf
Gepubliceerd op 01 juli 2009 19:10, bijgewerkt op 1 juli 2009 19:15
DEN HAAG -
De leeftijdsgrens voor de verkoop van alcohol moet worden verhoogd van 16 tot 18 jaar. Dat vindt de Adviescommissie Drugsbeleid. Volgens de commissie moet een heldere boodschap aan de jeugd worden gegeven dat het gebruik van alcohol en drugs onder de 18 jaar ‘niet normaal is’.
deadlock zei:Haha, hoe weinig weet je zelf als je dat zegtTwee standaardglazen op een dag is absoluut geen harddrug.
deadlock zei:Wat een nonsens. Wat voor idioten heb jij dan in je omgeving?
Idd, die kunnen gewoon beter "echte" drugs gebruiken...hislordship zei:Ikzelf ben 100% tege Alcohol omdat ik bijna dagelijks meemaak wat alcohol met een emotioneel instabiel persoon doet. Vandaar ook dat ik eerder heb gezegt dat het van mij verboden mag worden.
plantenbak zei:Idd, die kunnen gewoon beter "echte" drugs gebruiken...hislordship zei:Ikzelf ben 100% tege Alcohol omdat ik bijna dagelijks meemaak wat alcohol met een emotioneel instabiel persoon doet. Vandaar ook dat ik eerder heb gezegt dat het van mij verboden mag worden.

plantenbak zei:Ik was sarcastisch.
Dat 1 persoon niet tegen alcohol kan is vervelend maar dat bewijst nog niet dat alcohol troep is.
Ik heb de grootste lol op alcohol en wordt helemaal niet agressief oid.
Dat zou dus betekenen dat alcohol een wondermiddel is...![]()
Dus generaliseren we alles maar aan elkaar.HetEindeVanAlles zei:deadlock zei:Wat een nonsens. Wat voor idioten heb jij dan in je omgeving?
Idioten van het type dat outgaan als een geslaagde avond bezien.
Inderdaad speedgebruikers doen dit per definitie compleet verantwoord."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."