#1
Lol, doet me denken aan m'n neefje die toen niet meer kon scheite omdattie te veel kaugom at en doorslikte. Z'n pa heft toen met een lepe de grote bal kauwgom uit z'n aars gekregen. sindsdien peste ik en z'n jongere broertje 'm ook altijd. 'Met een lepel in m'n kont loop ik de hele wereld rond!'