#1
jammer dat die oplossing al lang een keer is voor gesteld. Ik verwacht er vrij weinig van eigenlijk, maar ja altijd positief blijven he jeuuuui!!! ![:sunglasses:]()

Lauu zei:1x gedaan...was van plan het nog vaker te doen, maar mis het niet, er zijn genoeg andere dingen

deadlock zei:De PvdA is echt iets waarvan ik in mijn broek schijt van het lachen![]()
deadlock zei:De PvdA is echt iets waarvan ik in mijn broek schijt van het lachen![]()
Iedereen met meer dan 2 hersencellen die ziet toch in dat de PvdA weer helemaal terug is in zijn Windvaantjesgedrag? Of ben je zo kort van memorie dat je je niet kan herinneren dat de PvdA destijds vóór het paddoverbod heeft gestemd? De reden waarom ik zo hard moet lachen is omdat ze eerst tegen waren en nu weer voor. Het zou me niets verbazen als ze volgende week roepen dat coke gelegaliseerd moet worden om er de week daarop de doodstraf er op te zetten.-spaceman- zei:leg uit... want dit is echt een bullshit reactie...
-spaceman- zei:Want kom aan, je kan de paddo's nog steeds kopen. Kan je het dan als een verboden middel zien?
deadlock zei:Iedereen met meer dan 2 hersencellen die ziet toch in dat de PvdA weer helemaal terug is in zijn Windvaantjesgedrag? Of ben je zo kort van memorie dat je je niet kan herinneren dat de PvdA destijds vóór het paddoverbod heeft gestemd? De reden waarom ik zo hard moet lachen is omdat ze eerst tegen waren en nu weer voor. Het zou me niets verbazen als ze volgende week roepen dat coke gelegaliseerd moet worden om er de week daarop de doodstraf er op te zetten.
deadlock zei:Jongens, stem D66, die willen dat je zelf mag kiezen!
Wacky zei:deadlock zei:Jongens, stem D66, die willen dat je zelf mag kiezen!
Ye, slimme mensen bij D66, die zijn ook tegen het kraakverbod. :P
Je moet de minst slechte kiezen en D66 is het minste kwaad onder de kwaden. Met de D in hun naam ben ik het (op staatsrechtelijk vlak) ook niet eensWacky zei:deadlock zei:Jongens, stem D66, die willen dat je zelf mag kiezen!
Ye, slimme mensen bij D66, die zijn ook tegen het kraakverbod. :P
deadlock zei:Iedereen met meer dan 2 hersencellen die ziet toch in dat de PvdA weer helemaal terug is in zijn Windvaantjesgedrag? Of ben je zo kort van memorie dat je je niet kan herinneren dat de PvdA destijds vóór het paddoverbod heeft gestemd? De reden waarom ik zo hard moet lachen is omdat ze eerst tegen waren en nu weer voor. Het zou me niets verbazen als ze volgende week roepen dat coke gelegaliseerd moet worden om er de week daarop de doodstraf er op te zetten.-spaceman- zei:leg uit... want dit is echt een bullshit reactie...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."