Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoehetzelvende treinfanaten draaien door

Doehetzelvende treinfanaten draaien door

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Awesome :sunglasses:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dikke respect naar die zes kerels. Hele strakke actie. :grin:

Olle
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha. Echt geniaal.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doehetzelvende treinfanaten draaien door

Een groepje treinfanaten kan een gevangenisstraf tegemoet zien, nadat hun zelf geknutselde locomotief van het spoor geplukt was. Het zespersoons treinstel, gemaakt van tuinmeubelen en gerecyclede trein onderdelen, werd aangedreven door elektromotoren en had zelfs een restauratie aan boord, in de vorm van een kratje bier. De politie in Erfurt (Dld) werd gealarmeerd toen bewoners van huizen aan het spoor het ongebruikelijke voertuig zagen rijden. De politie wist dat er geen treinverkeer zou moeten zijn op dat moment. Ze moest echter de hulp van een helikopter inroepen, omdat ze in hun wagens het treinstelletje amper konden volgen langs de spoorbaan. De helikopterpiloot kon via zijn radio een barricade regelen bij een station verderop om het ding tot stoppen te dwingen. De spoorwegen waren intussen al gevraagd om alle verkeer stil te leggen, ook al hadden de hobbyisten hun ritje gepland op een tijdstip waarop er geen overig verkeer gepland stond. "Het lijkt een idee te zijn geweest dat in de kroeg geboren wordt en dat nu nog echt uitgevoerd werd ook. Ze hebben zich helemaal niet gerealiseerd dat ze een ongeluk hadden kunnen veroorzaken als ze in de buurt van een echte trein waren gekomen", zei één politieagent. Zes mannen zijn gearresteerd vanwege het gebruiken van een voertuig zonder vergunning en wachten nu op hun proces.
foto
bron:waarmaarraar.nl
Klik om te vergroten...

Is Aking in Duitsland geweest? :beer:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
wir haben das nicht gewust!!!

nee serieus, ik zie nergens een bordje dat je hier niet rond mag rijden met je eigen trein!!!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eén politieagent heeft zich helemaal niet gerealiseerd dat ze goed hun huiswerk hebben gedaan en reden op een tijdstip waarop geen overig treinverkeer geplanned was en er dus geen gevaar voor ongelukken was.

Belachelijk als ze hier een gevangenis straf voor krijgen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
goeie shit
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Epic.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt me wel vet om hier (schagen) zo'n ding te maken en dan daarmee uitgaan en en weer mee terug komen, na 1 uur is hier toch geen treinverkeer meer :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe... tsjoek tsjoek!!

d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
Eén politieagent heeft zich helemaal niet gerealiseerd dat ze goed hun huiswerk hebben gedaan en reden op een tijdstip waarop geen overig treinverkeer geplanned was en er dus geen gevaar voor ongelukken was.

Belachelijk als ze hier een gevangenis straf voor krijgen.
Klik om te vergroten...
Heb je enig idee hoe gevaarlijk dit was? Dat je je huiswerk goed doet betekent niet dat er niet plotseling een vertraagde goederentrein (+60minuten ofzo) had kunnen rijden. Of een extra trein, of een omgeleide trein.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
deadlock zei:
Wacky zei:
Eén politieagent heeft zich helemaal niet gerealiseerd dat ze goed hun huiswerk hebben gedaan en reden op een tijdstip waarop geen overig treinverkeer geplanned was en er dus geen gevaar voor ongelukken was.

Belachelijk als ze hier een gevangenis straf voor krijgen.
Klik om te vergroten...
Heb je enig idee hoe gevaarlijk dit was? Dat je je huiswerk goed doet betekent niet dat er niet plotseling een vertraagde goederentrein (+60minuten ofzo) had kunnen rijden. Of een extra trein, of een omgeleide trein.
Klik om te vergroten...

+1
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
nice :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gevaarlijk of niet, het is wel zeer episch! :rock:

Applaus voor de knutselaars! :beer:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
wir haben das nicht gewust!!!

nee serieus, ik zie nergens een bordje dat je hier niet rond mag rijden met je eigen trein!!!
Klik om te vergroten...
Er staan ook nergens bordjes dat je de buurvrouw niet mag doodsteken.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
deadlock zei:
cropp zei:
wir haben das nicht gewust!!!

nee serieus, ik zie nergens een bordje dat je hier niet rond mag rijden met je eigen trein!!!
Klik om te vergroten...
Er staan ook nergens bordjes dat je de buurvrouw niet mag doodsteken.
Klik om te vergroten...
ik vond gewoon ``wir haben das nicht gewust`` hier wel gepast :grin:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je wil dat iets goed gebeurd, doe het dan zelf. De NS faalt, dus is het alleen maar logisch dat mensen voor zichzelf beginnen, me dunkt. Geef die jongens een licentie en laat ze zien hoe het wel moet. Bier drinken in een cabrioletwagon... ik zou het doen :beer:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doerak zei:
Als je wil dat iets goed gebeurd, doe het dan zelf. De NS faalt, dus is het alleen maar logisch dat mensen voor zichzelf beginnen, me dunkt. Geef die jongens een licentie en laat ze zien hoe het wel moet. Bier drinken in een cabrioletwagon... ik zou het doen :beer:
Klik om te vergroten...
:facepalm:

Wattefak jongen. Dit is in Duitsland, niet in Nederland. Punt twee is het niet zozeer de NS die faalt maar ProRail, de infrastructuurbeheerder. Twee aparte bedrijven zijn dat.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#19
deadlock zei:
Doerak zei:
Als je wil dat iets goed gebeurd, doe het dan zelf. De NS faalt, dus is het alleen maar logisch dat mensen voor zichzelf beginnen, me dunkt. Geef die jongens een licentie en laat ze zien hoe het wel moet. Bier drinken in een cabrioletwagon... ik zou het doen :beer:
Klik om te vergroten...
:facepalm:

Wattefak jongen. Dit is in Duitsland, niet in Nederland. Punt twee is het niet zozeer de NS die faalt maar ProRail, de infrastructuurbeheerder. Twee aparte bedrijven zijn dat.
Klik om te vergroten...
Toen ik het verhaal schreef schoot mij dat laatste ook te binnen, maar ik kon niet op de naam ProRail komen (stom). Zal wel door het bier komen :grin:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh nou als het door het bier komt zei het je vergeven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."