Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederlanders onder invloed misdragen zich in vliegtuig

Nederlanders onder invloed misdragen zich in vliegtuig

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugs, thailand en gebruiken in het vliegtuig ...... dat doet de nederlandse naam ten schande.
Vindt het overigens wel raar dat er alcohol gebruikt mag worden in een vliegtuig. Toen ik laats naar italie vloog kon ik zoveel drinken als ik wilde. Ze bleven maar langs komen met die kar vol drank
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
1600 p.p. of in totaal?

Als het in totaal is hebben ze het best goed gedaan.
Kunnen ze weer van het lijstje afschrapen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Ze bleven maar langs komen met die kar vol drank
Klik om te vergroten...

Haha, en toen jij uit het vliegtuig stapte kon je al niet goed meer op je 2 benen staan zeker. :smoke:

Maar dit is goed gek inderdaad, vraag me ook af om wat voor drugs het gaat. :confused: Wellicht is hun gedrag daar aan te wijten. :beer:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mmm een maatje van me kwam gister uit Bangkok terug met het vliegtuig. Hoop niet dat hij het was. :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee is al een oud nieuwsbulletin :wink:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha geniaal jammer zijn ze niet opgepakt in thailand zou het nog grappiger maken.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hollanders... :wave:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
zal hoogstwaarschijnlijk wel een enorm opgepompt verhaal zijn, geloof er helemaal niks van.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vraag me ten eerste af welke drugs
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Isolation zei:
zal hoogstwaarschijnlijk wel een enorm opgepompt verhaal zijn, geloof er helemaal niks van.
Klik om te vergroten...
Klopt. De ramp in Haiti is ook verzonnen door de media!
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vind je het nou echt nodig om voor zoiets zo'n oud topic omhoog te halen? Zucht..
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
aardbevingswapens.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#14
Acht Nederlanders zijn op de luchthaven van Düsseldorf opgepakt omdat ze zich hadden misdragen tijdens een vlucht vanuit Bangkok. Het gaat om zowel mannen als vrouwen in de leeftijd van negentien tot en met vierentwintig jaar.

De groep sprong over stoelen, beledigde de bemanning en gebruikte drugs in het vliegtuig. De Duitse justitie beschuldigt hen onder meer van het in gevaar brengen van de luchtverkeersveiligheid. Volgens justitie kunnen ze van geluk spreken dat ze niet al in Thailand zijn opgepakt met hun drugs. De Nederlanders mochten weer naar huis nadat ze 1600 euro borg betaald hadden.
Klik om te vergroten...

bron:http://frontpage.fok.nl/nieuws/365716/1/1/100/nederlanders-misdragen-zich-tijdens-vliegreis.html

Hoe achterlijk ben je dan :openmouth:
Drugs mee het vliegtuig in vanuit Thailand, en je dan ook nog op zijn zachtst gezegd opvallend gaan gedragen :P

Er zal wel weer kritiek komen op het drugsbeleid in het kleine Nederland na dit nieuws...
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, dat is niet iets dat ik zou nadoen.. Wat ik me dan weer wel afvraag is wat ze gebruikt hadden. :P
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tering wat een stelletje apen, en da's eigenlijk een belediging voor apen, sorry apen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."